Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand ervaring met deze trans/cd?
De advertentie van Mariana is inmiddels off line. Maar er is staat wel een advertentie op Kinky van een zekere Marina. De foto's van deze persoon zijn echter niet van haar maar van een van mijn favoriete t-girls: Naomy XXL: https://shemale.uk/profile/4736/naomylondon2424

Toen ik Marina hierop attendeerde werd ik meteen geblokkeerd :LOL:
 

Bijlagen

Heb de recensie gelezen. Binnen 20 minuten al buiten en dus weggegooid geld. Deze 'dame' deed (volgens die recensie) helemaal geen moeite. Geld betaald en daarna zo snel mogelijk de deur uit gewerkt, want volgende klant komt er al aan, :mad:
Juist. maar ik begrijp niet waarom kinky zosnel laat verwijderen zonder even na te check met de reviewer.
 
Heren vinden jullie het fijn om genomen te worden door een shemale.
Lang verhaal kort: JA.
Wat maakt het fjjn
Voor mij is een shemale, en vrouw met een lul. Ik vind het ook prettig als, tijdens het neuken mijn prostaat gestimuleerd wordt. Dan moet ze natuurlijk geen formaat Pinkeltje hebben. Bovendien is een echte lul, van vlees en bloed, duizend keer fijner, dan een stuk plastic of siliconen rubber, van een voorbindleuter, of een gewone dildo.

PS Volgens mij, kan je van jouw vraag, best een nieuw topic posten.
 
Weet iemand op welke dagen Kelly van der veer werkt op de wallen? Ik loop haar steeds mis volgens mij
Volgens mij, zal ze druk in de weer zijn geweest, met opnames voor haar docu. Overigens heeft ze in het verleden haar raamwerk op de Wallen, afgewisseld met raamwerk in Den Haag en privé ontvangst in Hillywood.
 
Af en toe vraag je je toch af. Een trans die extra voor anaal vraagt.
Zit nu in Maastricht maar zal waarschijnlijk snel naar Belgie verkassen.
 
Af en toe vraag je je toch af. Een trans die extra voor anaal vraagt.
Zit nu in Maastricht maar zal waarschijnlijk snel naar Belgie verkassen.
Zou ze meer top zijn en derhalve extra geld vragen, om haar te neuken? Of ze is bottom en krijgt maar met moeite haar clitje omhoog, waardoor extra kosten in haar optiek gerechtvaardigd zullen zijn.
 
Hebben jullie ook wel eens na een serie teleurstellende (of zelfs slechte) dates het idee dat je er maar beter mee kunt kappen? Ik wel. Tot dat moment dat je een mooie advertentie ziet, de geiligheid het overneemt van je verstand en je toch weer voor de bijl gaat. Tenminste, zo gaat het mij de laatste tijd af
 
Hebben jullie ook wel eens na een serie teleurstellende (of zelfs slechte) dates het idee dat je er maar beter mee kunt kappen? Ik wel. Tot dat moment dat je een mooie advertentie ziet, de geiligheid het overneemt van je verstand en je toch weer voor de bijl gaat. Tenminste, zo gaat het mij de laatste tijd af
Vorig jaar mijn eerste prima ervaringen opgedaan, maar ook een paar waardeloze.
Dit jaar weer geprobeerd, twee heerlijke jonge meisjes (23, reken zelf het leeftijdverschil maar uit), uitvoerig tongzoenen en likken, wat ik graag doe.
Dus ik kan niet zeggen dat er niks van mijn gading rondloopt, maar geluk (of een goede referentie) speelt ook een rol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan