Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat het ook meespeelt, en dat is mijn eigen conclusie, dat sommige zich transformeren naar vrouw om gewoon veel geld te verdienen.
Zo eentje heb ik er ook eens meegemaakt, in Thailand. Heerlijk Lao mokkeltje, twee dagen plezier mee gehad. Begint ze ineens te jeremijeren, over een afspraak, de volgende dag, in het ziekenhuis. Of ze even TBH 60.000 kon krijgen, om d'r silicone valley te laten verwijderen, zodat ze weer als boy verder kon. Ook moest ze nog ineens een visarun doen, kon ik ook voor d'r lappen.
KADZING 💰
Ik zag laatst een update op Line en die tieten zijn nog steeds niet weg.
Ik ben gekke Gerritje niet😂😂😂
 
Ik ben ook van mening dat veel van die Latinas niet echt vrouw voelen, ze doen het voor het geld. Werken als shemale is kassa tegenwoordig vooral als het beetje in je zelf investeert doormidden van medicijnen en chirurgie. Als het geen grote ingrepen zijn kunnen ze later toch terug draaien.
De gedachte dat ze op mannen vallen, maar dat niet in hun Christelijke/Katholieke opvoeding/opvatting past en dat ze dus eigenlijk wel vrouw moeten zijn. Klinkt plausibel.
 

Dit is denk ik wel een goed voorbeeld, die ze zelf maakt, van een trans die zo te zien niet al sinds jeugd aan hormonen etc zit. Op fotos van Kinky heeft ze zelfs behaarde armen…

Zou deze écht in t verkeerde lichaam geboren zijn of…..
 

Bijlagen

  • BC9F89BE-EE3C-462C-8DCE-EE95D86F1479.jpeg
    BC9F89BE-EE3C-462C-8DCE-EE95D86F1479.jpeg
    176,2 KB · Weergaven: 83
Laatst bewerkt:
Basis + extra prijzen kampioen!
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/9673605-ashley#overview

Of weet iemand eentje die nog duurder is? 🙂
Ik zie ze inderdaad wel, die €250p/u en meer vragen. Maar die zien er doorgaans wel stukken beter(lekkerder) uit, dan bovengenoemde Ashley. Het betekent overigens niet, dat ik die 250 pegels ga aftikken.

Overigens zijn de Euros, die je voor de zogenaamde extra diensten, mag aftikken, best wel bizar. Bij de meesten, zijn die gewoon incluso.
 
Laatst bewerkt:
Ik word de laatste tijd op Grindr vaak aangesproken door FtM transen. De meeste vind ik er echt niet uitzien, dik, onverzorgd en die (behaarde) kutjes zien er echt smerig uit.

Maar nu heb ik contact met eentje die schijnbaar net in transitie zit want die heeft nog borsten en een normaal en geschoren kutje. Het ziet er alleen een beetje uit als oneindig gechat (als je concreet vraagt naar een date kan ze nooit of reageert er niet op) dus heb t een beetje afgekapt.

Maar hebben jullie ervaring met FtM? Ik kan me er eerlijk gezegd niet zoveel bij voorstellen
 
Ik word de laatste tijd op Grindr vaak aangesproken door FtM transen. De meeste vind ik er echt niet uitzien, dik, onverzorgd en die (behaarde) kutjes zien er echt smerig uit.

Maar nu heb ik contact met eentje die schijnbaar net in transitie zit want die heeft nog borsten en een normaal en geschoren kutje. Het ziet er alleen een beetje uit als oneindig gechat (als je concreet vraagt naar een date kan ze nooit of reageert er niet op) dus heb t een beetje afgekapt.

Maar hebben jullie ervaring met FtM? Ik kan me er eerlijk gezegd niet zoveel bij voorstellen
Niet van Grindr maar wel uit de stamkroeg van de lokale kunst studenten. Best wel leuke ervaring eigenlijk, borsten waren al weg en kort haar. Was een knappe androgyne verschijning.

Ik had er best weinig van verwacht maar werd verwelkomt door een prachtig kaal kutje die ook nog eens kletsnat was en goed rook. Verschil met de gemiddelde vrouw was een ongelofelijke pik honger en enthousiasme waar je bang van wordt. Ook heb ik me nog nooit zo niet mannelijk en onderdanig gevoeld terwijl ik met mijn pik in een kutje zat. Ik werd finaal geneukt door hem/haar/hen.

Nog wel contact mee gehouden en denk dat het wat soortgelijk is als met ftm ervaringen, want hoe leuk en geil het ook is er zit een hoop mentale schade aan. Veel drama gehoord (zelf geen last van gehad).

Verder nooit via Grindr geprobeerd wel vaak voorbij zien komen maar deel de ervaring dat dat er vaak wat viezig smoezelig uit ziet.
 
Bood zij niet voorheen met haar trans partner massages aan in de regio Alkmaar? Volgens mij is die prettige voorgevel ook recent.... maar ziet er bijzonder prettig uit!
Vandaag geprobeerd afspraak te maken. Geen reactie. Denk dat zij alleen bezig is geld binnen te harken met Fancentro. Waar overigens ook vrijwel niets te zien valt. Magertjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan