Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had een paar weken geleden een rondje over de wallen gemaakt en was niet veel aanwezig. Doordeweeks zaten er nog een paar van vroeger. Karina ken ik ook nog van vroeger maar dan onder een andere naam zoals een paar andere daar nog. Kassandra zag ik nu op kinky, die ken ik ook nog van vroeger. Zat vaak op de Barndesteeg maar nu nog alleen prive. Ik ken nog twee liefhebbers van vroeger die nu gestopt zijn maar nog steeds heel goed ingevoerd en die hebben nog contact met oa Paula . Ik heb af en toe nog contact via de mail met ze. Zal ze eens vragen hoe het nu gaat in dat wereldje. Karina is volgens hun ook gestopt, getrouwd met een Nederlander laatste keer dat ik ze sprak. En Dominique is ook met een Nederlander getrouwd en gestopt hoewel er liefhebbers naar Spanje zijn gereisd en haar bezocht hebben icm een vakantie. Vaste trouwe klanten.
Heeft dominque ook socials je kan me uiteraard ook pm
 
Zijn ook veel foto's en filmpjes van haar in omloop. Voor vaste klanten was ze nooit te beroerd omdat te doen. Werd dacht ik ook op hookers gezegd.
Wat ik hoorde hebben ook een paar van haar vroegere echte vaste klanten de reis naar Spanje gemaakt om haar nog te zien. Ze was vrij dominant met sex maar tergelijkertijd een van de aardigste en slimste shemales die ik ooit ontmoet heb.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met deze mooie 'dame' met een perfect lichaam?


Leeftijd klopt regelmatig niet op Kinky, maar deze 'dame' vind ik érg aantrekkelijk! :p

Vergeet niet foto 1 en 12 te vergelijken.
Over smaak valt niet te twisten haha. Als ik die filmpjes bekijk is het een 'nee' voor mij.
 
Iemand ervaring met deze mooie 'dame' met een perfect lichaam?


Leeftijd klopt regelmatig niet op Kinky, maar deze 'dame' vind ik érg aantrekkelijk! :p

Nou hier staat het

 
Hoi allemaal, ik heb nog geen ervaring met she-males maar het lijkt me ontzettend leuk en geil om het een keer te doen. Weet iemand in Groningen (liefst in de buurt van Hoogezand) een adres waar je goed voor de eerste keer terecht kan? Alvast dank!
 
Hoi allemaal, ik heb nog geen ervaring met she-males maar het lijkt me ontzettend leuk en geil om het een keer te doen. Weet iemand in Groningen (liefst in de buurt van Hoogezand) een adres waar je goed voor de eerste keer terecht kan? Alvast dank!
Zijn een aantal actief in Hoogezand zelf momenteel:

Zoe en Tyffany worden hier beide op het forum besproken, niet per se negatief, maar ook niet per se positief.

Jessica ben ik zelf erg nieuwschierig naar, mocht je naar haar toe gaan hoor ik graag je ervaring!

Laurent ziet er goed uit. Heeft een review op Kinky, maar dat zegt ook niets meer tegenwoordig..

Succes en bovenal veel plezier ;-)
 
Zijn een aantal actief in Hoogezand zelf momenteel:

Zoe en Tyffany worden hier beide op het forum besproken, niet per se negatief, maar ook niet per se positief.

Jessica ben ik zelf erg nieuwschierig naar, mocht je naar haar toe gaan hoor ik graag je ervaring!

Laurent ziet er goed uit. Heeft een review op Kinky, maar dat zegt ook niets meer tegenwoordig..

Succes en bovenal veel plezier ;-)

Tiffany en Jessica zitten opeens in Leiden😳. Ik heb een groot gevoel van fake bij deze dames. Vreemde reactie op appjes e.d. Daarom ook de vraag hier 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan