Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Valt mee als je ze 'gewoon' op IG volgt dan zie je de realiteit wel.
Voor selfies en andere prive foto's, uit de oude doos, misschien wel.

Realiseer je wel dat foto's uit shoots, altijd zijn opgepoetst, geretoucheerd, of whatever. Ook de belichting en de gebruikte lens en diafragma zijn bepalend. En dan heb ik het nog niet eens gehad, over andere zaken die meespelen.

Ik volg er genoeg op Insta, om een goed oordeel te kunnen vormen.
 
Voor selfies en andere prive foto's, uit de oude doos, misschien wel.

Realiseer je wel dat foto's uit shoots, altijd zijn opgepoetst, geretoucheerd, of whatever. Ook de belichting en de gebruikte lens en diafragma zijn bepalend. En dan heb ik het nog niet eens gehad, over andere zaken die meespelen.

Ik volg er genoeg op Insta, om een goed oordeel te kunnen vormen.
Ik volg niemand ( uitgezonderd de dames de trap op naar boven ) want daarvoor moet je sociale media hebben en ik ben denk ik nog de enige die daar niets mee doet maar misschien moet ik daar eens mee beginnen. Ik kijk over het algemeen gewoon van een nieuwe dame de beschikbare video"s , de foto"s zijn vaak lachwekkend slecht. En ik ga ook gewoon vaak op mijn gevoel af , laat me ook zelden in de steek. Over het algemeen kun je er van uitgaan dat zodra een dame met foto"s en video"s adverteert maar alleen op de foto's het enorme geslachtsdeel te zien is dat het dan naar het rijk der fabelen kan. Ook vind ik het leuk om ervaringen van mede-liefhebbers te lezen maar dat geeft bij mij nooit een wel of niet gaan - doorslag. Ik zit nu al wel 25 jaar in de shemale-wereld en de goede ervaringen overheersen zeer boven de mindere , al heb ik ook die af en toe nog wel en dat neem ik op de koop toe eigenlijk , ik wil niet anders meer
 
Voor selfies en andere prive foto's, uit de oude doos, misschien wel.

Realiseer je wel dat foto's uit shoots, altijd zijn opgepoetst, geretoucheerd, of whatever. Ook de belichting en de gebruikte lens en diafragma zijn bepalend. En dan heb ik het nog niet eens gehad, over andere zaken die meespelen.

Ik volg er genoeg op Insta, om een goed oordeel te kunnen vormen.
Natuurlijk is dit zo. Zeker het gebruik van een lekker filtertje doet een hoop.

Maar goed een mooie 'dame' met filter blijft dat vaak ook wel zonder.
 
iemand met haar ervaringen
Ik heb haar een aantal jaren geleden ontmoet Knappe dame en is ook lekker dominant, zeker geen klokkijkster.
Wellicht dat ze van Griekse afkomst is maar ze praat accentloos Nederlands.
 
Persoonlijk geen ervaring met haar , ze is wel ontzettend knap zo te zien echter... de foto met de rechterhand om het zeer grote geslachtsdeel is al van iemand anders , die zag ik eerder deze week op twitter voorbijkomen , ik probeer even te achterhalen van wie maar zeker niet van de dame Bonny/Gaby/Agatha/blablabla die momenteel op Kinky adverteert dus dat is al bedenkelijk mijns inziens
 
Persoonlijk geen ervaring met haar , ze is wel ontzettend knap zo te zien echter... de foto met de rechterhand om het zeer grote geslachtsdeel is al van iemand anders , die zag ik eerder deze week op twitter voorbijkomen , ik probeer even te achterhalen van wie maar zeker niet van de dame Bonny/Gaby/Agatha/blablabla die momenteel op Kinky adverteert dus dat is al bedenkelijk mijns inziens
Inderdaad allen, zij is niet degene op de foto, de persoon op de foto is een bekende Insta influencer Ahh_gataa https://instagram.com/ahh_gataa?igshid=YmMyMTA2M2Y= super slank en mooi fitness figuur, ik ben helaas ook erin getrapt
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230328_153852_Instagram.jpg
    Screenshot_20230328_153852_Instagram.jpg
    124,4 KB · Weergaven: 38
de foto met de rechterhand om het zeer grote geslachtsdeel is al van iemand anders , die zag ik eerder deze week op twitter voorbijkomen , ik probeer even te achterhalen van wie maar zeker niet van de dame Bonny/Gaby/Agatha/blablabla die momenteel op Kinky adverteert dus dat is al bedenkelijk mijns inziens
Nou @paalslikker Agatha(etc) heeft aan je verzoek voldaan hoor. Betreffende foto is van kinky verwijderd. 😂😂😂
 
Een gekke vraag... Ikzelf val niet op trans. Ik zie ze wel voorbij komen op Kinky. Het valt mij op dat ze over het algemeen enorme knuppels hebben waar ik wel jaloers van wordt (ben zelf gemiddeld). Hoe kan dat?? Wat gebruiken zij?...
 
Ik denk dat het ook meespeelt, en dat is mijn eigen conclusie, dat sommige zich transformeren naar vrouw om gewoon veel geld te verdienen.

Wel een dure en blijvende investering maar ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal zich van jongs af aan écht meisje voelen. Het zijn er namelijk ook echt ontzettend veel.
 
Ik denk dat het ook meespeelt, en dat is mijn eigen conclusie, dat sommige zich transformeren naar vrouw om gewoon veel geld te verdienen.

Wel een dure en blijvende investering maar ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal zich van jongs af aan écht meisje voelen. Het zijn er namelijk ook echt ontzettend veel.
Aangezien nu in bijna veel Europese lidstaten de LGBT community groter is geworden en men ervan bewust is dat er een potentiele markt is op sex gebied voor de liefhebbers.
Verder zijn de inkomsten in €uros omgerekend in hun valuta's heel veel meer waard dus komen ze massaal hierheen via Spanje om geld te verdienen. Trouwens een chirurgische ingreep in hun land is echt goedkoop dus een kleine investering om aantrekkelijker uit te zien en goeie verdiensten te halen.
 
Ik ben ook van mening dat veel van die Latinas niet echt vrouw voelen, ze doen het voor het geld. Werken als shemale is kassa tegenwoordig vooral als het beetje in je zelf investeert doormidden van medicijnen en chirurgie. Als het geen grote ingrepen zijn kunnen ze later toch terug draaien.
 
Aangezien nu in bijna veel Europese lidstaten de LGBT community groter is geworden en men ervan bewust is dat er een potentiele markt is op sex gebied voor de liefhebbers.
Verder zijn de inkomsten in €uros omgerekend in hun valuta's heel veel meer waard dus komen ze massaal hierheen via Spanje om geld te verdienen. Trouwens een chirurgische ingreep in hun land is echt goedkoop dus een kleine investering om aantrekkelijker uit te zien en goeie verdiensten te halen.
Einig idee waarom dat via Spanje gaat?
 
Makkelijker door verdragen tussen Colombia en Spanje. Brazilianen doen het meestal via Frankrijk. Italië is ook een makkelijkere route voor een visa voor sommige.
Helemaal correct , ook de Venezolaanse dames komen vrij eenvoudig Spanje in omdat ze bijna zonder uitzondering ook Colombiaans paspoort hebben en kunnen vrij eenvoudig via Spanje dan uitwaaieren door de hele Schengen-zone , dat werkt prima
 
Ik denk dat het ook meespeelt, en dat is mijn eigen conclusie, dat sommige zich transformeren naar vrouw om gewoon veel geld te verdienen.

Wel een dure en blijvende investering maar ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal zich van jongs af aan écht meisje voelen. Het zijn er namelijk ook echt ontzettend veel.

Lijkt mij nogal ingrijpend. Helemaal de shemales die er alles aan doen om vrouwelijk te zijn/lijken. Het is niet alsof je er tieten op plakt en dan meteen een top pay shemale bent. Alhoewel die er ook zijn.:)

Maar als het om geld gaat zijn mensen gek genoeg, dus ik weet het ook niet.

Factor die ook mee speelt is dat er in die landen veel meer mensen wonen, en Nederland is betrekkelijk veilig voor trans/shemales. Vaak is het ook makkelijker verdienen dan achter de kassa. Combinatie van factoren waarschijnlijk.

Misschien kunnen we een marktonderzoek doen?😝
 
Terug
Bovenaan Onderaan