Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
90% die er vorig jaar of 10 jaar geleden werkte werkt er nu nog steeds
Ik ben een jaar geleden voor het laatst geweest. Ik las in dit topic dat dominique gestopt is. Nu reageerde mikymike dat jeanette ook gestopt is.
Twee ramen van jeanette was paula met blond haar en verderop was paloma.
Aan de overkant was Karina. Weet je nog of dit klopt?En welke nieuwe of oude zijn er nu in de dagdienst?

@Mikymike Jammer dat jeanette gestopt is. Ben er een paar keer geweest en ze leverde atlijd een goede dienst.
 
@Mikymike Jammer dat jeanette gestopt is. Ben er een paar keer geweest en ze leverde atlijd een goede dienst.
Ben één keer bij Jeanette geweest een paar jaar geleden. Was wel iemand die me bijbleef, denk nog vaak aan dat halfuurtje met haar. Eén van de geilste shemales die ik ooit ontmoet heb. Werd uitgenodigd om eens privé bij haar langs te komen als ik de buurt was.
 
Ik ben een jaar geleden voor het laatst geweest. Ik las in dit topic dat dominique gestopt is. Nu reageerde mikymike dat jeanette ook gestopt is.
Twee ramen van jeanette was paula met blond haar en verderop was paloma.
Aan de overkant was Karina. Weet je nog of dit klopt?En welke nieuwe of oude zijn er nu in de dagdienst?

@Mikymike Jammer dat jeanette gestopt is. Ben er een paar keer geweest en ze leverde atlijd een goede dienst.
Ik had een paar weken geleden een rondje over de wallen gemaakt en was niet veel aanwezig. Doordeweeks zaten er nog een paar van vroeger. Karina ken ik ook nog van vroeger maar dan onder een andere naam zoals een paar andere daar nog. Kassandra zag ik nu op kinky, die ken ik ook nog van vroeger. Zat vaak op de Barndesteeg maar nu nog alleen prive. Ik ken nog twee liefhebbers van vroeger die nu gestopt zijn maar nog steeds heel goed ingevoerd en die hebben nog contact met oa Paula . Ik heb af en toe nog contact via de mail met ze. Zal ze eens vragen hoe het nu gaat in dat wereldje. Karina is volgens hun ook gestopt, getrouwd met een Nederlander laatste keer dat ik ze sprak. En Dominique is ook met een Nederlander getrouwd en gestopt hoewel er liefhebbers naar Spanje zijn gereisd en haar bezocht hebben icm een vakantie. Vaste trouwe klanten.
 
Ik had een paar weken geleden een rondje over de wallen gemaakt en was niet veel aanwezig. Doordeweeks zaten er nog een paar van vroeger. Karina ken ik ook nog van vroeger maar dan onder een andere naam zoals een paar andere daar nog. Kassandra zag ik nu op kinky, die ken ik ook nog van vroeger. Zat vaak op de Barndesteeg maar nu nog alleen prive. Ik ken nog twee liefhebbers van vroeger die nu gestopt zijn maar nog steeds heel goed ingevoerd en die hebben nog contact met oa Paula . Ik heb af en toe nog contact via de mail met ze. Zal ze eens vragen hoe het nu gaat in dat wereldje. Karina is volgens hun ook gestopt, getrouwd met een Nederlander laatste keer dat ik ze sprak. En Dominique is ook met een Nederlander getrouwd en gestopt hoewel er liefhebbers naar Spanje zijn gereisd en haar bezocht hebben icm een vakantie. Vaste trouwe klanten.
Deze kasandra werkt nog op de wallen?

 
Deze kasandra werkt nog op de wallen?

Dat is haar maar heb haar niet gezien op de wallen. Ze zat eerst in de Bloedstraat jaren geleden en later in de Barndesteeg in dat grote raam. Wat ik ervan hoorde is dat ze nu al nog prive ontvangt. Leuke shemale, ben er ook nog op stap mee geweest en een keer met haar bij Emilly thuis geweest toen die nog in Haarlem met die Nederlandse vriend woonde. Ook een geval apart met die zus die nog een tijdje ook op de wallen werkte en die nicht op de Spuistraat. En toen heette ze ook anders net als Bettina die nog wel op de wallen staat maar alleen doordeweeks.
Was wel een bijzondere tijd met al die feesten. Kwam nog wat oude foto's tegen ook van de bruiloft van Paloma met een Nederlandse man. Daar had ik wel minder contact mee. Het was toch anders minder zakelijk en op de een of andere manier konden ze het toen in 3-4 dagen verdien ipv 6 of 7 nu. Bianca met die mooie krullenbos en dat rode geknoopte gewaad was ook zo'n populaire. Wat ik ervan hoorde is dat die terug is gegaan en de door de bekende dokter Morales daar haar implanten heeft laten verwijderen en weer man geworden is.
 
Vrijwel dagelijks aan t werk in de Brandesteeg.
In de Barndesteeg? Ik 'ken' wel een andere Cassandra, die op de Wallen werk(te). Vriendin van Paloma. Ga ik niet meer naartoe, want die wilde blijkbaar meer geld en stopte de laatste paar keren, zonder dat ik klaar was gekomen. Bettina nu weer tig maanden terug naar Ecuador. Daarbij een (op zijn minst) niet goede ervaring gehad met Paula (voor 100 euro, niet op de Wallen). Geen idee, welke trans nog genoeg doet voor (ongeveer) 70 euro...
 
In de Barndesteeg? Ik 'ken' wel een andere Cassandra, die op de Wallen werk(te). Vriendin van Paloma. Ga ik niet meer naartoe, want die wilde blijkbaar meer geld en stopte de laatste paar keren, zonder dat ik klaar was gekomen. Bettina nu weer tig maanden terug naar Ecuador. Daarbij een (op zijn minst) niet goede ervaring gehad met Paula (voor 100 euro, niet op de Wallen). Geen idee, welke trans nog genoeg doet voor (ongeveer) 70 euro...
Als je voor een dubbeltje eerste rang wil zitten (70€), dan moet je geen kwaliteit verwachten en niet veel tijd, hooguit een vluggertje van 20 min???
Ik ken niemand die voor dat geld zijn broek uit doet.
 
Als je voor een dubbeltje eerste rang wil zitten (70€), dan moet je geen kwaliteit verwachten en niet veel tijd, hooguit een vluggertje van 20 min???
Ik ken niemand die voor dat geld zijn broek uit doet.
Bettina is altijd relaxed, voor 70 euro. Maar die is weer een tijdje naar Ecuador. Jij bedoelt, dat iedereen maar meteen 100 euro 'moet' lappen en dan maar zien, of het bevalt? Als het voor 70 euro al niets is, dan ga ik zeker niet later een keer voor 100 euro 'proberen', hoor. Alsof iedereen altijd 100 euro 'over' heeft in deze tijd!
 
In de Barndesteeg? Ik 'ken' wel een andere Cassandra, die op de Wallen werk(te). Vriendin van Paloma. Ga ik niet meer naartoe, want die wilde blijkbaar meer geld en stopte de laatste paar keren, zonder dat ik klaar was gekomen. Bettina nu weer tig maanden terug naar Ecuador. Daarbij een (op zijn minst) niet goede ervaring gehad met Paula (voor 100 euro, niet op de Wallen). Geen idee, welke trans nog genoeg doet voor (ongeveer) 70 euro...
Die Kasandra die ik bedoel is een vrij grote donkerharige shemale. Kijk maar op haar kinky. Ben het afgelopen jaar twee keer over de wallen gelopen en zat ze er niet. Zegt niks natuurlijk.
Maar een niet goede ervaring met Paula? Wist niet eens dat dat kan. Maar ik heb haar in geen 12 jaar meer gezien. Misschien veranderd. Verbaasde me ook dat een aantal van die oude garde nog werkt.
 
Die Kasandra die ik bedoel is een vrij grote donkerharige shemale. Kijk maar op haar kinky. Ben het afgelopen jaar twee keer over de wallen gelopen en zat ze er niet. Zegt niks natuurlijk.
Maar een niet goede ervaring met Paula? Wist niet eens dat dat kan. Maar ik heb haar in geen 12 jaar meer gezien. Misschien veranderd. Verbaasde me ook dat een aantal van die oude garde nog werkt.
Bij Paula ook 100 euro voor 30 minuten. Helaas maar fractie daarvan sex gehad. EN ze deed, wat zij wilde doen. Niet wat ik wilde. Met haar wél eenvoudig klaargekomen. Zo goed is dan nog wel. Ook jammer, dat ze dat deed door mijn lul te pijpen. Ik blijf het proberen op de Wallen. Reistijd is dan veel korter, voor mij.
 
Bij Paula ook 100 euro voor 30 minuten. Helaas maar fractie daarvan sex gehad. EN ze deed, wat zij wilde doen. Niet wat ik wilde. Met haar wél eenvoudig klaargekomen. Zo goed is dan nog wel. Ook jammer, dat ze dat deed door mijn lul te pijpen. Ik blijf het proberen op de Wallen. Reistijd is dan veel korter, voor mij.
O dat deed ze altijd al alleen zo goed verpakt dat je dat niet in de gaten had of zelf ook prettig vond. Niks veranderd dus. Aantal keren bij haar thuis geweest ook. Had wel een goeie klik met haar, was ik niet de enige in want ze was razend populair. Ook al omdat ze je een goed gevoel gaf. Toch jammer dat je date niet helemaal was wat je ervan hoopte.
 

Heeft iemand hier ervaring mee?
Toppertje ken haar al jaren. Flinke pik denk goeie 21 cm. Prima lichaam rond de 32. Engels ok niet het best maar communiceerbaar. Voor de rest knalt ze goed door
 
Ik ben op zondagmiddag november 26 op de wallen geweest.

Ondanks de hevige regen was het best druk met veel wandelaars.

Er waren echter niet veel TS aanwezig. In de Gordijnensteeg waren er 2 TS werkzaam. De kamer met twee ramen aan het einde werkte Melinda. Het was heel donker en je kan haar nauwelijks zien.

In de Barndesteeg waren er 4 TS werkzaam. Aziatische die vaak een politieuniform draagt, indische zonder tieten en op de hoek met het grote raam is volgens forum leden Kasandra. Als dat zo is, ze is in het echt veel voller dan op de fotos van de kinky link.

Op Bloedstraat 12, het raam waar vroeger Jeanette werkte, was Paulina. Verreweg de meest aantrekkelijke van de dagdienst op zondag. Naast haar was een TS zonder borsten met bruin haar.

Bloedstraat 1 , de kant met oneven nummers had 5 TS werkzaam. Alle Latina. Karina was werkzaam.
 
Wat is hier de ervaring met chatboxen, socials.. Zie zelf een aantal regelmatig daarop welke makkelijk te daten zijn al jaren lang, niet echt pay maar wel verdacht. Lang hierop en vaak makkelijk te daten zijn. Ervaringen hiermee ? Kan wel namen noemen maar dat is alleen eerlijk in Prive bericht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan