Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zolang je de code niet afgeeft ben je niet armer, dus code pas geven als je er bent. Anders heb je zelf nog een anoniem betaal middel voor internet.
Ik heb even naar boven gescrold, maar wat voor code heb je het over?
Ik zie in de tekst van Nahomy (reactie 1522) wel ideal staan, maar daar bedoelt ze volgens mij niet de bank transfer mee, maar ideaal: (droom, droombeeld, ideaalbeeld, prototype, visioen, wensdroom).
 
Aubrey kate blijkbaar in amsterdam is? Zag der op grindr dacht fake profile maar blijkt legit te zijn. One can dream
Dat had ik dus laatste ook op Twitter, maar dan met Sara Salazar. Het zogenaamde backup account, was dus wel degelijk een nepper, waarvan de echte Sara haar volgers om report verzocht. Met die nepper, ben ik ook een paar dagen in gesprek geweest. Gelukkig ook niet meer dan dat.
 
Als je neosurf koopt krijg je een soort van kassabon, daar staat de code op. Meestal willen ze dat je een foto maakt en door apt, tja dan ben je misschien de sjak, dus de kassabon net als contant geld, pas geven als je het eens bent.

Een tijd terug waren dat paysafe kaarten, maar deze zijn gestopt.
 
Als je neosurf koopt krijg je een soort van kassabon, daar staat de code op. Meestal willen ze dat je een foto maakt en door apt, tja dan ben je misschien de sjak, dus de kassabon net als contant geld, pas geven als je het eens bent.

Een tijd terug waren dat paysafe kaarten, maar deze zijn gestopt.
ja de cadeautjestypes ze houden van de Codes ik vertel ze dat ik begrijp waarom ze geen contant Geld hebben code
 
Ik heb even naar boven gescrold, maar wat voor code heb je het over?
Ik zie in de tekst van Nahomy (reactie 1522) wel ideal staan, maar daar bedoelt ze volgens mij niet de bank transfer mee, maar ideaal: (droom, droombeeld, ideaalbeeld, prototype, visioen, wensdroom).
Je moet niet scrollen, maar op de naam in de quote drukken, dan kom je uit op een bericht uit 2021 over neosurf.
 
@Paulus2 normaal doe ik dat ook wel, maar een bericht van 2 jaar geleden kan ik niks mee. Bovendien, kom op zeg een dvp/tvp door om een kadokaart vertraagt, is geen dvp/tvp, maar een ordinaire oplichter. Dat zal iedereen hier moeten beseffen. Ook het vooraf online betalen, stinkt gewoon naar verrotte vis.
 
Net wat ik zeg, hetzelfde doen als met contant geld, net voor de overeenkomst overhandigen.
Als je nog geen sex hebt gehad en je wilt niet meer door discussie of wat dan ook. Dan kun je geld terug vragen, is mij een keer gebeurd. Maar met de code is dat lastig, want als zei die code onthoud of ze heeft in haar bericht. Dan kan ze later nog steeds gebruiken. Tenzij jij snel die code gaat verzilveren, als dat 100 euro is zonde van het geld. Want hebt toch niet gebruikt waar voor je hebt gekocht.
 
Op kinky staat nu 3 review, 2 zijn erg positief. Raad eens, de reviewers hebben beide maar 1 review geschreven op kinky, red flag🤷. De derde reviewer, met 15 reviews op kinky. Was minder positief over haar, Ze was daar niet blij mee en heeft gelijk op gereageerd.

Heeft iemand hier nog haar bezocht.
 
WHEM: Christell ts?

Ziet er heerlijk uit, iemand ervaring?

Jaren geleden 1x geweest. Toen een van me eerste ts ervaringen. Toen zakelijk en behoorlijk dominant maar geen gfe.. formaat pik klopt wel. wil haar ook weer x bezoeken, benieuwd hoe ze nu is.
 
Liep gister op de wallen bloedstraat rond 11 a 12uur en zag een hele mooie shemale ze was vrij groot vrouwelijk grote paar tieten,mooi krullend, haar groene ogen volgens mij en een beugeltje praten een beetje nederlands en zat aan de linkerkant als je van de gracht komt nr 5 of 3 was het wie is zij kent iemand haar ervaring mee gehad?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230723_093551_Maps.jpg
    Screenshot_20230723_093551_Maps.jpg
    115,7 KB · Weergaven: 74
Hier een shemale die gelijktijdig op twee locaties werkt, heel bijzonder…


 
Laatst bewerkt:
Hier een shemale die gelijktijdig op twee locaties werkt, heel bijzonder…



Ze vertelde me vorige week, nadat ze mn leeftijd vroeg, dat ze de aankomende maand geen tijd heeft 😂


Het zal idd zijn om dr site te promoten. Beetje omslachtig wel maar goed
 
@TomSizemoreX
Even zoeken op advertentienummer levert meerdere resultaten op oa deze
Vanaf volgende week weer in Nederland naar ik heb begrepen
 
Was vandaag in de Geleenstraat 2 shemales in de bekende portiek vooraan

Verderop wel een bordje EVA Shemale en een paar schoenen voor de raam
Heb dit bordje ook al eens in de dwarsstraat v/d Geleenstraat gezien maar de bijbehorende dame niet

Iemand bekend met haar?
 
Was vandaag in de Geleenstraat 2 shemales in de bekende portiek vooraan

Verderop wel een bordje EVA Shemale en een paar schoenen voor de raam
Heb dit bordje ook al eens in de dwarsstraat v/d Geleenstraat gezien maar de bijbehorende dame niet

Iemand bekend met haar?
Er is wel een topic over haar zonder info
 
Terug
Bovenaan Onderaan