Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik kom regelmatig bij Ruby, geweldig lichaam, maar ook vandaag was ze beetje voorzichtig vanwege COVID, en hield wel beetje afstand (niet uit Colombia maar Ecuador). Je hebt geluk dat ze PZC-de dat doet ze niet snel !
Daisy was idd ook aanwezig, amper naar kunnen kijken ( stom natuurlijk), want haar gezicht kan je niet op foto's zien. Daisy's foto's zijn wel mooi.
Die blonde trans die ik laatst bedoelde (naast Daisy) heet Ruby en ben daar net geweest.

aardige meid, pijpen zonder condoom en neuken afgesproken. De seks was wel oke. Pijpen was een beetje suf maar toen ze condoom om deed om te gaan neuken en ze hem toen met condoom nog ff in dr mond nam was het ineens wel erg lekker en zo. Neuken was wel oke

ik mocht haar pik niet zien of aanraken waardoor ik niwt exht helemaal in de stemming kwam en maar zei dat het zo wel goed was. Zo een andere trans bezoeken in die kleine passage bij de pisbakken. Zal zo wel mijn ervaring met haar schrijv
 
ik kom regelmatig bij Ruby, geweldig lichaam, maar ook vandaag was ze beetje voorzichtig vanwege COVID, en hield wel beetje afstand (niet uit Colombia maar Ecuador). Daisy was idd ook aanwezig, amper naar kunnen kijken ( stom natuurlijk), want haar gezicht kan je niet op foto's zien. Daisy's foto's zijn wel mooi. Je hebt geluk dat ze PZC-de dat doet ze niet snel !
Bang voor Covid? Ze wilde me zoenen ?
 
Ik was nog bij Tatiana beland en best een leuke geile date gehad. Ze is bottom terwijl ze wel echt een flinke en vooral dikke paal heeft.
Ze heeft me gepijpt zonder met veel enthousiasme en soms een tandje.

Er was vanavond 1 donkere trans die ik weleens in de avond heb gezien en bezocht heb. Geen idee hoe ze heet. Derde kamer vanaf de pisbakkenpassage
Ik denk dat je eleijana bedoelt. Heeft een kinky profiel. Let wel foto's zijn van jaren terug. Ook zij heeft een anaconda voor de liefhebbers en werkt meestal zondags.

Natuurlijk kan het ook een andere zijn rechts van die raam, daar staat ook een caramel bare.

 
Ik denk dat je eleijana bedoelt. Heeft een kinky profiel. Let wel foto's zijn van jaren terug. Ook zij heeft een anaconda voor de liefhebbers en werkt meestal zondags.

Natuurlijk kan het ook een andere zijn rechts van die raam, daar staat ook een caramel bare.

Nee man
Die je stuurt die ken ik ook maar zij was het niet.

"Tatiana" zit tweede kamer links van de deur waar je naar binnen moet. Haar kamerdeur is bij t keukentje

heel smal klein kut kamertje
 
zij is lekker en knap hoor. Seks is niet super en er komt weinig initiatief uit. Maar ze kan wel ok pijpen…
Ze is een appje erachter aan of een belletje echt wel waard
Ben ik mee eens ze ziet er uit zoals op de foto en doet lekker haar werk. 1 x bij haar geweest in Rotterdam maar houd de tijd scherp in de gaten ze zit ook veel op haar telefoon. Kan wel lkkr pijpen
 
Wie heeft ervaring met Pamela uit Amsterdam? Deze dame ontvangt al járen en kan me niet voorstellen dat ze bij jullie niet bekend is. Op Kinky veel positieve reacties dus wel geloofwaardig maar hoor het toch liever (ook) hier. Volgens de reviews zou ze ook een vriendinnetje hebben (volgens mij dus een dame en niet een ts).

Hoor het onwijs graag, zou mijn eerste keer zijn.. Als iemand ook nog weet te melden of ze goed bottom kan zijn krijg je een dui.. eh, like.

 
Zegt niet zoveel hoor dat jaren ontvangen en geen recensies. De shemale met de meeste recensies op hookers en toen ze nog op de wallen werkte stonden ze in de rij Paula heeft hier geen enkele recensie. Ze wordt wel besproken maar geen recensies. Dat zou kunnen omdat de liefhebbers haar niet bezoeken of geen recensie schrijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan