Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand wel eens langs geweest bij deze dame?
Heeft op kinky 11 reviews maar op een of andere manier komen velen me nogal nep over.


afgaande van de eerste review (van dat stel) is dit misschien wat voor jullie @Patrick Was

je kan dr ook voorstellen dat je dr gewoon alleen een keer wilt bezoeken als kennismaking omdat je je vrouw niet zomaar mee wilt nemen, want er is zoveel fake. Bied dr gewoon 50€ aan voor een paar minuten kletsen en wat jullie willen alles..
 

Iemand ervaring met deze dame? Ziet er goed uit, prima geschapen en lekker voorzien en ze doet m/v trio. En discreet ergens in Almere. Alleen is het wat? BVD
 

Iemand ervaring met deze dame? Ziet er goed uit, prima geschapen en lekker voorzien en ze doet m/v trio. En discreet ergens in Almere. Alleen is het wat? BVD

 
Heeft iemand ervaring met Alixia? https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/3796327-alixia

Ik begrijp overigns dat het niet iedereens type is ;) Ze is al best lang actief maar nog nooit een review gevonden
Heb deze net bezocht omdat ik id buurt van Rotterdam was. Heb niets betaald dus geen officiele recensie.

Zoals de fotos al doen vermoeden is het een jongen met een pruik op. Als je dr wat vraagt krijg je antwoord maar meer niet, erg ongeïnteresseerd. Ze adverteert dat ze "hoofdkantoor" is ofzo (advertentie is offline) en tijdens t praten lachte ze wat dat ze idd "de beste hoofd" geeft. Daar is niets van waar. Gewoon gemiddeld of misschien wel slechter.
Kokhalzen en tranen over dr wangen toen ie dr nog niet eens 3 kwart in zat, dus deepthroat kan ze ook niet…… Ook stopte ze om de 15-20sec om "te ademen" en ging nooit uit zich zelf door, erg irritant.
Wel heeft ze een mooie naturel ass, niet groot maar wel bol en onbehaard. Heb dr niet geneukt of andere dingen dus ik kan daar niets over zeggen.

Voor 50€ kan je t best een keer proberen maar ik zal er echt niet meer aan uitgeven.
 

Dr nieuwe foto's zijn wel sexy! Heb paar weken terug contact met dr gehad en via videobellen liet ze gulzig dr lekkere billen zien, zijn iets minder mooi dan op de foto's, maar ze wilde niks met de prijs doen. Ik ga never 150€ betalen voor eentje zonder tieten
 
Daarom heb ik de rubriek "Welke shemale heeft echt de grootste" opgezet. Deze shemale geeft aan dat zij gereedschap heeft van 24cm. Geen enkele foto en/of filmpje ondersteund dit. Zij schrijft een grote piemel van 24 cm .te hebben Wat is de werkelijke maat piemel geconstateerd na bezoek van een wandelaar. Het sterk liegen en overdrijven van de piemel formaat ondergraaft de betrouwbaarheid. en werkt mogelijk door met het niet nakomen van de beloofde diensten..
 
24 cm is heel groot em er zullen er maar weinig zijn die dat halen. Vroeger had je ene Crystal die 23cm had en die via kinky adverteerde. Daar ben ik toen geweest en dat klopt wel. Ze liet het vol trots met de meetlat zien. Die Naomi Black Hammer kan ik me nog wel herinneren net als Daniellie Jolie die ook een grote had. Zoek je echt een grote dan Suzana Holmes die in Londen ontving. Op hookers stonden er recensies van liefhebbers die daarvoor daarheen gegaan zijn.
 
Nou dan mag ze wel iets gemotiveerder met dr klanten omgaan. Ik heb nog nooit iets positiefs over de gelezen

Ik heb me ooit weer aangekleed en mn geld terug gepakt toen ze beloofd had zonder te pijpen maar toch ineens een rubbertje pakte. Wel jammer want ze heeft echt een geil lichaam
 
Iemand ervaring met waleri?
Ontvangt nu ook al jaren maar nooit iets van teruggelezen
Ik denk dat dat komt omdat dat een oudere man met een pruik op is. Kijk maar naar de foto's waarin ze zonder pruik met een kale kop poseert. Geen goeie reclame, die foto's schrikken echt af.
 
Die blonde trans die ik laatst bedoelde (naast Daisy) heet Ruby en ben daar net geweest.

aardige meid, pijpen zonder condoom en neuken afgesproken. De seks was wel oke. Pijpen was een beetje suf maar toen ze condoom om deed om te gaan neuken en ze hem toen met condoom nog ff in dr mond nam was het ineens wel erg lekker en zo. Neuken was wel oke

ik mocht haar pik niet zien of aanraken waardoor ik niwt exht helemaal in de stemming kwam en maar zei dat het zo wel goed was. Zo een andere trans bezoeken in die kleine passage bij de pisbakken. Zal zo wel mijn ervaring met haar schrijven
 
Ik neem aan dat door de avondlockdown, er meer trans die normaal alleen in de avond werken nu in de dag gaan werken. Weet iemand welke dames dat zijn en of het waard is om te gaan bezoeken. Normaal ben ik geen avondwandelaar, ik ben niet zo bekend met de trans dames die in de avond werken.
Geleenstraat den haag
 
Ik was nog bij Tatiana beland en best een leuke geile date gehad. Ze is bottom terwijl ze wel echt een flinke en vooral dikke paal heeft.
Ze heeft me gepijpt zonder met veel enthousiasme en soms een tandje.

Er was vanavond 1 donkere trans die ik weleens in de avond heb gezien en bezocht heb. Geen idee hoe ze heet. Derde kamer vanaf de pisbakkenpassage
 
Bij Tatiana ben ik vaak geweest, ze is zowel bottom als top. Zei is lekker geil wanneer ze bottom is, ze geniet er van. Maar ze kan ook dominant zijn als je om vraagt. Zei en Kate zijn mijn vaste tgirls overdag in Geleenstraat, altijd tevreden weggegaan.

Ik weet het niet of zelfde dame is, maar in het verleden heb licht donkere dame uit Brazil bezocht, op die plek. Ze had tattoo op haar (rechter Been), had goede sex met haar. Ze was bottom, ik heb haar niet meer gezien overdag gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan