Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is een goed voorbeeld van een trans uit t Midden Oosten. Ook al hebben ze tieten en een goeie reet, het blijft zo mannelijk als t maar kan.

Ik heb daar serieus echt niets mee
Niet meteen al die meiden over een kam scheren. Ik heb er zat gezien daar, die er wel degelijk vrouwelijk uitzien, zelfs zonder plamuur en oorlogskleuren. Behalve die knuppel, zie ik niet zoveel mannelijks aan Melis.
 
Dat je het niet ziet of er juist op valt is natuurlijk wat anders dan of het zo is ?

Ik vind sowieso eigenlijk alleen Zuid Amerikaanse en Aziatische transen ècht vrouwelijk. Dit heeft gewoon te maken met bouw en motoriek.

Neem bijvoorbeeld Kelly van Big Brother, ontzettend lekker lijf maar als ze gaat praten en lopen zie je duidelijk dat ze vroeger Ferry heette….
 

Deze shemale ontvangt normaal in Amsterdam maar nu in Eindhoven. Ik denk ik grijp mijn kans. Stuur een Appje met de vraag tot hoe lang ze in Eindhoven zit ivm een eventueel te plannen afspraak.
Krijg binnen 1 seconde bericht terug (soort automatisch standaard antwoord) met de teks in de trend van vluggertje kost dit, half uur kost dat en heel uur kost dat en toevoeging "You Like Fuck Me ?!?!
De vinkjes waren nog grijs dus mijn bericht was niet eens gelezen maar toch al een antwoord?
Tijdje later waren de vinkjes blauw, dus bericht gelezen. Tijd voor een reactie zou je zeggen. Maar wat denk je, niks noppes nada?
Dit is dus een te mijden trans ?
 

Deze shemale ontvangt normaal in Amsterdam maar nu in Eindhoven. Ik denk ik grijp mijn kans. Stuur een Appje met de vraag tot hoe lang ze in Eindhoven zit ivm een eventueel te plannen afspraak.
Krijg binnen 1 seconde bericht terug (soort automatisch standaard antwoord) met de teks in de trend van vluggertje kost dit, half uur kost dat en heel uur kost dat en toevoeging "You Like Fuck Me ?!?!
De vinkjes waren nog grijs dus mijn bericht was niet eens gelezen maar toch al een antwoord?
Tijdje later waren de vinkjes blauw, dus bericht gelezen. Tijd voor een reactie zou je zeggen. Maar wat denk je, niks noppes nada?
Dit is dus een te mijden trans ?

zij is lekker en knap hoor. Seks is niet super en er komt weinig initiatief uit. Maar ze kan wel ok pijpen…
Ze is een appje erachter aan of een belletje echt wel waard
 
zij is lekker en knap hoor. Seks is niet super en er komt weinig initiatief uit. Maar ze kan wel ok pijpen…
Ze is een appje erachter aan of een belletje echt wel waard

Dat zal best Fredje020, knap en lekker ziet ze er idd uit, vandaar ook mijn interesse maar als ze niet eens de moeite neemt op een fatsoenlijk Appje te reageren zoekt ze het maar lekker uit.
 
Ja dat is een trend geworden de laatste tijd merk ik. Je moet je overal tegenwoordig een beetje naar binnen slijmen en smeken of je je geld bij dr mag brengen….

Ik denk omdat het komt omdat ze overladen worden met onzin berichten
 
Ja dat is een trend geworden de laatste tijd merk ik. Je moet je overal tegenwoordig een beetje naar binnen slijmen en smeken of je je geld bij dr mag brengen….

Ik denk omdat het komt omdat ze overladen worden met onzin berichten

Ja dat kan maar als ik dan lees in jouw eerste reactie dat de sex ook niet geweldig is en dat ze weinig initiatief toont ben ik blij dat ik er niet nog 'n Appje of telefoontje aan gewaagd heb. Laat haar maar lekker weer naar Amsterdam afreizen ?
 
Ik vind sowieso eigenlijk alleen Zuid Amerikaanse en Aziatische transen ècht vrouwelijk. Dit heeft gewoon te maken met bouw en motoriek.
Klopt tot op zekere hoogte; van beide continenten, ben ik ook kerels tegengekomen, met een pruik en opgeplakte tieten. Dat soort types, kom je echt op elk continent tegen, dat heeft niet specifiek met het Midden-Oosten van doen.
Neem bijvoorbeeld Kelly van Big Brother, ontzettend lekker lijf maar als ze gaat praten en lopen zie je duidelijk dat ze vroeger Ferry heette….
Laat die nou zo Hollands zijn, als een broodje rookworst van de HEMA! Alleen is bij Kel, natuurlijk de rookworst al jaren geleden verwijderd.
 

Deze shemale ontvangt normaal in Amsterdam maar nu in Eindhoven. Ik denk ik grijp mijn kans. Stuur een Appje met de vraag tot hoe lang ze in Eindhoven zit ivm een eventueel te plannen afspraak.
Krijg binnen 1 seconde bericht terug (soort automatisch standaard antwoord) met de teks in de trend van vluggertje kost dit, half uur kost dat en heel uur kost dat en toevoeging "You Like Fuck Me ?!?!
De vinkjes waren nog grijs dus mijn bericht was niet eens gelezen maar toch al een antwoord?
Tijdje later waren de vinkjes blauw, dus bericht gelezen. Tijd voor een reactie zou je zeggen. Maar wat denk je, niks noppes nada?
Dit is dus een te mijden trans ?
Catalina vh Dayana, is een bottom, met een dijk van een divacomplex. Je kan Appen, tot je 'n ons weegt, nuf-said‼️
 
Laat die nou zo Hollands zijn, als een broodje rookworst van de HEMA!
Joh

maar wat ik wil zeggen is dat de meeste Aziaten en Zuid Amerikaanse (laat ik maar zeggen DIE IK KEN) al met hormonen zijn begonnen op hun 12 ofzo waardoor ze veel vrouwelijker zijn dan de meeste blanke, waar met hormonen beginnen voorheen altijd uitgesteld werd, of Arabische/Midden Oosterse types pas begonnen wordt met hormonen in een veel verder stadium. Dat laatste heeft natuurlijk te maken met dat het er in die cultuur eerst geprobeerd wordt om die gevoelens er uit te slaan omdat het een schande is.

Kijk bijvoorbeeld die filmpjes van die Melis op dr Twitter, ze heeft bredere schouders dan velen hier.

maar nogmaals als jij dat niet ziet of juist geil vindt is dat helemaal prima maar dat betekent niet dat het niet zo is.
 
Beste shemales op een rijtje

Paloma
Karina(bloedstraat)
Dominique
Cinthya Haykchaeli
Naomo Blackhammer
TS Dior
Augustina
Katrina(donkere trans die in de avondploeg in dr Gordijnensteeg staat en ook prive ontvangt)

Bij deze transen kun je lekker je gang gaan. Sommigen zijn bottom en sommigen top. Degenen die top zijn hebben tenminste ook goed gereedschap om zichzelf top te kunnen noemen. Alleen is het aanbod van grote piemels helaas niet zo groot. Als ik iemand over het hoofd zie met goed goed gereedschap let me know, kan wel wat gebruiken.
 
Er stond vandaag in dh geleen een nieuwe trans. Aan de kant van t plein/tram , linkerzijde (kijkende richting de tram) bijna in t laatse kamertje. Bordje zei Rose. Ze zag er lekker uit maar ben niet naar binnen gegaan. Iemand ervaring ?
 
Er stond vandaag in dh geleen een nieuwe trans. Aan de kant van t plein/tram , linkerzijde (kijkende richting de tram) bijna in t laatse kamertje. Bordje zei Rose. Ze zag er lekker uit maar ben niet naar binnen gegaan. Iemand ervaring ?

Ja, heb ik een paar jaar geleden ergens op nr. 84 bezocht. Maakt niet waar wat ze belooft. Ik vroeg hoeveel het kost om haar te pijpen. 50 zei ze. Ik naar binnen, en betaald. Op het moment dat ik haar wil gaan pijpen zegt ze plotseling: it's 50 more. :mad: Niet gedaan. Ik ben snel weer vertrokken, had er totaal geen zin meer in.
Ze ziet er inderdaad lekker uit, maar mij ziet ze niet meer terug. Van dat soort streken hou ik niet.
 
Ja, heb ik een paar jaar geleden ergens op nr. 84 bezocht. Maakt niet waar wat ze belooft. Ik vroeg hoeveel het kost om haar te pijpen. 50 zei ze. Ik naar binnen, en betaald. Op het moment dat ik haar wil gaan pijpen zegt ze plotseling: it's 50 more. :mad: Niet gedaan. Ik ben snel weer vertrokken, had er totaal geen zin meer in.
Ze ziet er inderdaad lekker uit, maar mij ziet ze niet meer terug. Van dat soort streken hou ik niet.
Tnx. Dus onderaan de streep 100 dan. Ik vroeg haar of pijpen erbij zat voor het instaptarief. Hmm, dan sla ik die over.
 
Ja die ken ik wel, ze is van de dagploeg en werkt er al jaren.
Heeft allerlei dildos in alle soorten en maten voor t raam. Lang zwart stijl haar met een pony.

Ik heb haar een paar keer gratis geneukt maar het enige wat ze wilt is mij neuken met die dildos die ze heeft staan, nou mooi niet. Ze heeft zelf een kleine piemel en ze is wat seks betreft niet helemaal mijn smaak. Aardig en grappig is ze wel
 
Wie kent de "dame" die op de Bloedstraat nr 1 werkt.
Beschikt over een Indrukwekkende voorgevel en heeft BDSM attributen in de vensterbank.
Heb ook twee ervaringen met haar. Mijn ervaringen waren ook matig. Was voornamelijk gericht op het geld de eerste keer, wilde voor alles extra geld zien. Haar piemel valt inderdaad erg tegen, wel heeft ze een mooie voorgevel en is redelijk vrouwelijk. De tweede keer een iets betere klik waarbij ze zelfs nog haar nummer heeft gegeven, zodat ik een keer samen met een vriend van haar bij haar huis kon afspreken. Is er nooit van gekomen.

Ze stelde zich trouwens voor als Victoria, maar durf niet met zekerheid te stellen dat dit echt haar naam is die ze altijd gebruikt.
 
Het is trouwens eeuwig zonde dat Melissa (werkt soms overdag op nr 1 of de kamer daar links van) haar lul heeft laten weghalen.
Een trans met een kutje vind ik zo ontzettend saai.

Dat geldt ook voor eentje waarvan ik dr naam niet weet. Toen ze dr lul nog had werkzaam in de rechterkelderkamer maar nu al jaren in de Brandesteeg. Ze heeft lang zwart haar en een enorme reet. Ze slist heel erg.
Is zij überhaupt nog werkzaam? Heb dr sinds corona niet meer gezien.

Dat geldt ook voor Italiaanse Vicky (ze heeft ook weleens Antonella, ook id Brandesteeg), heeft een geweldig naturel ogend lichaam maar helaas ook een kutje en sinds corona niet meer gezien……
 
@Fredje020 heb je gelijk in, een trans met een kutje, is gewoonweg kut! Ik heb ze in het verleden wel geneukt, maar de hoeveelheid glijmiddel die ze voor hun designerdoos moeten gebruiken, is gewoonweg absurd. Ik heb er ooit een mogen "ontmaagden" - eerste neukbeurt in haar nieuwe kutje. Anale seks gaat gelukkig wel een stuk makkelijker/gewilliger, dan bij als meisje geboren vrouwen.
 
Enige indicatie over de werktijden en verdere uiterlijke kenmerken, zou handig zijn. Er zijn er wel meer, met BDSM s

Het is trouwens eeuwig zonde dat Melissa (werkt soms overdag op nr 1 of de kamer daar links van) haar lul heeft laten weghalen.
Een trans met een kutje vind ik zo ontzettend saai.

Dat geldt ook voor eentje waarvan ik dr naam niet weet. Toen ze dr lul nog had werkzaam in de rechterkelderkamer maar nu al jaren in de Brandesteeg. Ze heeft lang zwart haar en een enorme reet. Ze slist heel erg.
Is zij überhaupt nog werkzaam? Heb dr sinds corona niet meer gezien.

Dat geldt ook voor Italiaanse Vicky (ze heeft ook weleens Antonella, ook id Brandesteeg), heeft een geweldig naturel ogend lichaam maar helaas ook een kutje en sinds corona niet meer gezien……
Volgens mij heet die post-op Diana. De Diana, die ik bedoel, werkte vroeger hoek Koesteeg/OZA. Was de eerste shemale, waar ik bij binnen stapte. Toendertijd meerdere keren bij haar geweest. Bij haar altijd geneukt worden en ook haar neuken en klaarkomen. Ben 1 keer bij haar geweest als post-op. Toen deed ze, alsof ze klaarkwam. Post-op ga ik soms per ongeluk bij naar binnen, maar pré-op en top (of versa) heeft mijn voorkeur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan