Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bedankt voor de link. Ik had m'n twijfels maar deze dame was het zeker waard om te bezoeken :love:
 
Ik zou blonde ruby op 128k1 proberen. Daar heb ik een goede klik mee en spreekt prima Nederlands. Ze kan heel bitchy kijken en volgens is ze bottom. Let wel gaat om de klik. De andere transen daar ga ik in deze straat niet gauw heen. Op dit moment beleef ik Geleenstraat niet de place to be als transliefhebber.
 
Kan iemand me enig informatie geven? Welke shemales en welke tijd ze ongeveer beginnen . Ga het liefst in de ochtend al heen
Welke shemales, niet. Maar in de tijd dat ik nog in Den Haag woonde vond ik er in de ochtend niet heel veel te beleven, vanaf lunchtijd begint het zo'n beetje. Maar ik ben er al een paar jaar niet geweest, misschien dat er in het "Den Haag Algemeen" topic in Raamprostitutie meer informatie t vinden is.
 
Heeft iemand ervaring met Nicole, momenteel in Utrecht

Reageert niet op whatsapp of bellen?
heeft iemand contact gehad ?
 
Ik kwam laatst op een podcast over ene Daniela D., een Chileense trans prostituee die een Rotterdammer heeft doogestoken.


Niet heel actueel zoals je kan zien, maar heeft iemand enig idee wie deze trans is?


 
Ik kwam laatst op een podcast over ene Daniela D., een Chileense trans prostituee die een Rotterdammer heeft doogestoken.


Niet heel actueel zoals je kan zien, maar heeft iemand enig idee wie deze trans is?


Heb tijdje taxi gerede voor deze trans. Heeft jaar tbs gehad en zit nu in de vrouwen gevangenis.
 
Hey iemand ervaring met deze dame?


Ziet er erg goed uit, en heeft 2 goede reviews ben alleen benieuwd of mensen hier al ervaring met haar hebben.
 
Heeft iemand nog een linkje naar de advertentie of de contactgegevens van T-girl/ crossdresser "Anouk" uit Amsterdam? Stond voorheen op sexjobs en gaf hemelse blowjobs. Nu niet meer te vinden helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan