Recensie Tukta, Spink Thai, Evergem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koetje86

Vaste klant
Forumpionier
137
04/07/21
103
5
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
spinkthaimassage.be
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Maandag 14/6 bij Spink Thai geweest, kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen naar de nieuwe dames, en heb toch al een lang verleden bij Spink Thai... blijft een heel schoon huis met schone prijsjes en heb er al vele mooie ervaringen gehad ook. Ook zeer dichtbij voor mij (kan het fietsen). Echter, dit was toch wel een van de minste ervaringen die ik er al gehad heb... Om te beginnen hoe ze eruit zag... ouder dan ik had verwacht, en ook een strengheid in haar gezicht. Zeker ook heel professioneel, er kwam niet bepaald veel plezier af, was ook totaal geen interesse in mij (geen babbel of niks), ook al sprak ze wel wat Nederlands in tegenstelling tot de meeste collega's.
Bon, na het wasje begonnen met de massage... De massage was eigenlijk best goed, MAAR ze had hele lange nagels en de volledige massage heeft ze daarmee over mijn huid geschuurd. Zeer onplezant, maar dat vergalde het nog net niet volledig. Er zat voldoende techniek in de massage dat het toch wel deugd deed. Dan kwam uiteindelijk het erotische gedeelte. Weeral heel plots, niks van teasing vooraf, begon ze met mijn pik en ballen te spelen. Maar dan wordt het nog beter... ze deed geen body to body, wat ik toch wel dacht dat HET kenmerk van een erotische massage was. Kreeg totaal geen uitnodiging haar aan te raken, maar had er ook echt geen goesting in. Zo afstandelijk dat ze was... Ik werd snel afgetrokken, waar ze dan tenminste nog wel naar mijn suggesties luisterde van hoe ze het het best kon doen bij mij, en dat leidde dan toch tot een orgasme, maar man, het was mechanisch... De enige reden dat ze nog 2 sterren krijgt voor de massage is omdat ze eigenlijk wel kan masseren, en het uur werd feitelijk volgemaakt ook met nog massage, maar de rest, bah.
Wat is er met Spink Thai gebeurd dat ze echt geen goeikes meer aan lijken te kunnen trekken? Hier hebben echte lieverds 20-30 jaar oud gewerkt, meerdere tegelijk, en nu lijkt alles 30+ tot zelfs 40+ te zijn...en plezier hebben ze er ook niet in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan