Twee mannen aangehouden voor afpersen gebruikers Kinky.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik heb ook meerdere van zulke pogingen ontvangen. Ik daag ze altijd uit, want ik heb geen relatie en ik ben er 99% zeker van dat de oplichters geen prive info hadden van me wat mij kan schaden. En een tijdje heb ik zelfs een burner phone gebruikt hiervoor. Dus was er niet zo bang voor.

Ik heb ook daadwerkelijk met hen gebeld toen ik deed alsof ik er bang voor was en toen ik hem aan de foon kreeg heb ik hem recht in zijn gezicht uitgelachen en hem hard beledigd en belachelijk gemaakt.

Bijlagen

• IMG_5180.PNG
    IMG_5180.PNG
    214 KB · Weergaven: 79
Vraag me wel af hoe ze te werk zijn gegaan, zodat ervan kunnen leren.

Zijn er echt honderden mannen geweest die zomaar al hun gegevens/adres etc hebben gegeven zonder even te videobellen ter verificatie?

Vind het ook bizar hoe makkelijk het is om een nep account te maken op Kinky. Sommige profielen hebben duidelijk neppe foto's. Hoe vaak hoor je dat een klant naar een DVP gaat en het helemaal niet die dame is van de adv.

Ik heb ook meerdere van zulke pogingen ontvangen. Ik daag ze altijd uit, want ik heb geen relatie en ik ben er 99% zeker van dat de oplichters geen prive info hadden van me wat mij kan schaden. En een tijdje heb ik zelfs een burner phone gebruikt hiervoor. Dus was er niet zo bang voor.

Ik heb ook daadwerkelijk met hen gebeld toen ik deed alsof ik er bang voor was en toen ik hem aan de foon kreeg heb ik hem recht in zijn gezicht uitgelachen en hem hard beledigd en belachelijk gemaakt.
Opgeruimd staat netjes

"Twee mannen opgepakt voor grootschalige afpersing gebruikers sekswebsite"

De politie heeft twee mannen van 30 en 35 jaar uit Hellevoetsluis en Spijkenisse aangehouden. Ze worden verdacht van het op grote schaal afpersen van gebruikers van een sekswebsite.

"Het gegeven dat slechts twee van de vermoedelijk honderden slachtoffers aangifte durven te doen baart zorgen", aldus de politie. Die roept mogelijke slachtoffers op om alsnog aangifte te doen.

Ga je ook aangifte doen?
Dan is er tenminste nog een derde aangifte.
(Poging tot afpersing).
Niet iedereen durft blijkbaar aangifte te doen.
Vrijwel niemand begrijp ik, dat is jammer. Paar uurtjes schoffelen zal deze mensen niet stoppen.

Inmiddels het vierde topic over dit onderwerp ...
Inderdaad. Maar ik mag niet meer zeuren over sites als Kinky want dan komt er reactie op. Mannen kan je nog altijd met een simpel fotoke van een meisje in haar bloot gat zodanig opgeilen, dat ze in gelijk welke oplichterij trappen. Mensen WILLEN blijkbaar opgelicht worden.

Inderdaad. Maar ik mag niet meer zeuren over sites als Kinky want dan komt er reactie op. Mannen kan je nog altijd met een simpel fotoke van een meisje in haar bloot gat zodanig opgeilen, dat ze in gelijk welke oplichterij trappen. Mensen WILLEN blijkbaar opgelicht worden.
Tsja... als het bloed van de hersenen naar de pik vloeit...

De meeste van de slachtoffers zullen wel een vrouw op de bank hebben zitten.

Heb ook zelf een vergelijkbare bericht gekregen, denk ondertussen een jaar of twee geleden. Deze heb ik simpelweg genegeerd, afzender geblokt en nooit meer iets van gehoord. Het beste wat je kunt doen overigens (niet happen). En natuurlijk aangifte doen als je je zorgen maakt.

Mijn bericht ging erover, dat over dit nieuws vandaag al vier topics zijn geopend, heb al om samenvoeging gevraagd.

Vorig jaar geb ik een SMS ontvangen. Hierin stond dat criminelen over mijn nummer beschikten en mij zouden gaan afpersen. Om dat te voorkomen zou ik je me op en site moeten aanmelden. De link stuurden ze mee. Uiteraard niet geopend, SMS gewist en nummer geblokkeerd. Nooit meer iets over gehoord.

Als het dezelfde zijn die op redlights ook dreigden wil ik gerust wel klacht indienen . Heb nog tal van screenshots van nederlandse nummers die me bedreigden via redlights dan. Maar moet dit dan via een Nederlands politiebureau ? Want onlangs was ik bij de Belgische politie en sprak ik er van en toonde ik de berichten . Ze waren wel gekend dat het via prostitutiesites iets te maken had zonder ik er van gesproken had .Maar ze zeiden me nu ook niet om klacht in te dienen tegen onbekenden. Waarschijnlijk omdat het dan weer teveel papierwerk is en ze het moeten regelen via Nederland. Het kunnen natuurlijk ook copycats geweest zijn als want heb soms klungelige berichten via hen gehad ook. Als er maar 1 lucht van krijgt van dit soort zaken zullen er wel meer denken om er iets aan te verdienen.

Tja, dit zal altijd blijven bestaan in deze schimmige markt. Vooral op zo'n platform als kinky waar je makkelijk misbruik kan maken van mensen, is het juist de vraag wanneer de volgende situatie als deze zich gaat herhalen.

Terug
Bovenaan Onderaan