Recensie Tyra, Park118, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cumshotgun

Vaste klant
190
22/04/23
161
13
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/tyra/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mooi lichaam en enorme lekkere tieten. Dat is dan ook het enige mooie aan Tyra. Voor de rest erg afstandelijk. Extra's betalen en echt klokkijkster. Ook beffen mocht niet want daar hadden we niet voor betaald. De spiegels langs het bed is leuk gedaan, kon goed haar bungelende grote borsten zien bij doggy. Op de site staan cup D maar dit is zeker meer een E cup.
Ze heeft een zacht huidje, pijpbeurt was ik, maar de rest werd ik niet warm van.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren ongepland bij Park118 binnengestapt omdat ik op RDK niet vond wat ik zocht. Keuze uit 3 dames die mij allemaal wel de moeite waard leken. Gekozen voor Tyra vanwege haar prachtige borsten.

Op de kamer werd duidelijk dat alles een apart prijskaartje had, een all-in tarief had ze niet echt, dus ik gaf aan dat we tijdens ons halfuurtje wel zouden kijken of ik zin had om iets extra's erbij te nemen.

Tyra heeft een superzacht lichaam, haar borsten strelen mocht wel, haar gezicht niet, met mijn hand richting haar kutje strelen mocht niet. Erg inactief, geen passie, geen klik. Ze draaide haar hoofd weg bij het neuken. Op een gegeven moment dacht ik laat ik het maar snel afmaken, dan kunnen we allebei weer door met ons dingetje. Een prachtige meid maar niet geschikt voor mijn wandelingetje.

Een afspraak met alleen pijpen/neuken is niks voor mij. Doe mij maar een DVP die een all-in tarief heeft en er zelf ook plezier in heeft. Toen ik later op de avond weer door de RDK liep, had ik spijt dat ik m'n kruit had verschoten want daar had ik misschien alsnog een goede match kunnen vinden… maar ja je kan je geld maar 1x uitgeven!

Voor intiem geef ik haar toch nog een extra sterretje vanwege haar prachtige zachte lichaam.
 
...Op de kamer werd duidelijk dat alles een apart prijskaartje had, een all-in tarief had ze niet echt, dus ik gaf aan dat we tijdens ons halfuurtje wel zouden kijken of ik zin had om iets extra's erbij te nemen...
...Tyra heeft een superzacht lichaam, haar borsten strelen mocht wel, haar gezicht niet, met mijn hand richting haar kutje strelen mocht niet. Erg inactief, geen passie, geen klik. Ze draaide haar hoofd weg bij het neuken...
Jammer dat zakelijke en hoofd wegdraaien. Ze werkt 7 dagen in de week staat op de site van Park118, dan krijg je dat misschien. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ook dat is een puntje om vooraf naar te kijken...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan