Uit-aankleden en wassen in tijd?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gaan we dan ook beginnen neuten over de tijd dat we het condoom aandoen en van standje wisselen? Want ja dan ben je eigenlijk ook niet bezig hè.
Misschien het praten ook niet meer meetellen? Is ook nog een idee.
Als we helemaal zot willen doen, gaan we gewoon gratis werken? Anee wacht daar zijn dating apps voor.
Als gierigaard moet je niet wandelen, mijn visie ☺️
Geweldig geandwoord @Lisa Lefèvre :ROFLMAO: Sommige mannen gaan tot het uiterste om maar een tientje korting te krijgen. ;)
 
Wel als je maar 20min wilt blijven voor een laag bedrag moet je ook geen kamasutra afgaan. Oké ze had het op voorhand kunnen zeggen. Maar wat is er nu gezellig aan in het midden te zeggen 'je hebt nog 5min'zeggen nogthans dat de tijd bijna om is. Ok, als het je niet goed zou lukken klaar te komen , werkt dat ook negatief in de opwinding...
Bijna alle dvp zeggen dat de tijd bijna om is. Dat is ook niet leuk, zeker als het niet goed zou lukken werkt dit negatief voor de opwinding...
Maar ik heb het toch liever zo.
Eigenlijk vind ik dat je uw klant niet wegstuurt zonder dat hij is klaargekomen.(in de mate van het aanvaardbare...)
Denk dat dat meeste wandelaars zullen bevestigen dat ze geen voldoening hadden als ze niet geejaculeert hebben of daar niet de kans toe kregen.
 
Precies, en geef liever een flinke fooi in plaats van zeuren over een minuut of vijf…💶
Helemaal mee eens. Ik geef regelmatig wat meer aan de dame, en bijna altijd vertaalt zich dat in een prima date. Overigens gaat het weleens mis en ben ik binnen 20 minuten vertrokken. En als je dat niet fijn vindt, gewoon niet gaan wandelen. Ik doe alleen privé ontvangst en heb verder nauwelijks tot nooit gezeur.
 
Bijna alle dvp zeggen dat de tijd bijna om is. Dat is ook niet leuk, zeker als het niet goed zou lukken werkt dit negatief voor de opwinding...
Maar ik heb het toch liever zo.
Eigenlijk vind ik dat je uw klant niet wegstuurt zonder dat hij is klaargekomen.(in de mate van het aanvaardbare...)
Denk dat dat meeste wandelaars zullen bevestigen dat ze geen voldoening hadden als ze niet geejaculeert hebben of daar niet de kans toe kregen.
Ik vind het ook prettig als ze van te voren aan geven dat het tijd is om klaar te komen, totaal geen problemen mee
 
Eigenlijk vind ik dat je uw klant niet wegstuurt zonder dat hij is klaargekomen.(in de mate van het aanvaardbare...)
Dan moet die klant maar van zichzelf weten dat hij niet de Usain Bolt is van het klaarkomen en €30 meer leggen voor 30min ipv 20min.
Wie zo gierig en egoïstisch is, moet niet teveel extra service verwachten. Want op dat kwartiertje heb jij de dvp niet zelf verwend of eens de moeite gedaan haar te leren kennen.
Zij niet klaarkomen of genieten, jij geen extra tijd 😏
 
Dan moet die klant maar van zichzelf weten dat hij niet de Usain Bolt is van het klaarkomen en €30 meer leggen voor 30min ipv 20min.
Wie zo gierig en egoïstisch is, moet niet teveel extra service verwachten. Want op dat kwartiertje heb jij de dvp niet zelf verwend of eens de moeite gedaan haar te leren kennen.
Zij niet klaarkomen of genieten, jij geen extra tijd 😏
⚽🥅
 
Als ik een afspraak heb van 20min mag ik toch evengoed verwachten een goede service te krijgen en respectvol behandeld te worden binnen die tijd!
Ik heb best veel respect voor de dames, maar dat mag wederzijds zijn.
Het is logisch als je slecht 20min hebt, niet eerst 10 min gaat opwarmen...
Bovendien heb ik ook meermaals een uur afgesproken, maar dat is geen garantie op een goede service!

Overigens zijn er raamdames die meer verdienen met kwartiertjes te doen dan prive met uren... dus wat zou dat er mee te maken hebben.
Ik gun hen allemaal het aanzienlijk loon dat ze kunnen verdienen.

Maar ik trek hier ook mijn conclusie dat niet alle reacties even resectvol zijn. Volgens mij is er een duidelijk verschil tussen wandelaars die lang boeken en hier mensen uitmaken voor gierig en egoistisch....enz en zij die niet zoveel budget hebben om een uur te boeken.
Gaan we straks ook lachen met wie de kleinste auto heeft...?
 
Als ik een afspraak heb van 20min mag ik toch evengoed verwachten een goede service te krijgen en respectvol behandeld te worden binnen die tijd!
Ik heb best veel respect voor de dames, maar dat mag wederzijds zijn.
Het is logisch als je slecht 20min hebt, niet eerst 10 min gaat opwarmen...
Bovendien heb ik ook meermaals een uur afgesproken, maar dat is geen garantie op een goede service!

Overigens zijn er raamdames die meer verdienen met kwartiertjes te doen dan prive met uren... dus wat zou dat er mee te maken hebben.
Ik gun hen allemaal het aanzienlijk loon dat ze kunnen verdienen.

Maar ik trek hier ook mijn conclusie dat niet alle reacties even resectvol zijn. Volgens mij is er een duidelijk verschil tussen wandelaars die lang boeken en hier mensen uitmaken voor gierig en egoistisch....enz en zij die niet zoveel budget hebben om een uur te boeken.
Gaan we straks ook lachen met wie de kleinste auto heeft...?
Het gaat erover dat jij een topic opent waarin al duidelijk staat dat je u wassen bij een date duur vind. Dan kijk je op je centen, dat is gierig. Gierig zijn is niet slecht. Maar wel als je absoluut niet meer wilt betalen omdat je niet bent klaargekomen.
Deze redenering van 'ik moet sowieso klaarkomen ongeacht de tijd' is fout! Dit is jouw verantwoordelijkheid om te beseffen.
Dus ja ik vind dit egoïstisch van je. Jij wilt die dame niet meer centen gunnen terwijl ze wel jou jouw tijd heeft gegeven.
Sorry als dit bij jou in het verkeerde keelgat schiet, maar hoop dat je toch gaat nadenken over je denkwijze.
 
Ik vind het bij raamdames net even anders dan bij thuisontvangst of ontvangst in een club. Bij de laatste 2 staan afspraken erna weer gepland. Wel vind ik het netjes als je een minuut of 7 a 8 voor tijd een opmerking krijgt. Zodat je dit weet. Niet zeggen nu is de tijd op en gelijk opdonderen.

Bij raamdames vind ik dat een beetje flexibiliteit wel fijn is. Dus 3 of 4 min meer is dat zo erg. Meestal staan de dames toch weer minimaal 15 min op de volgende klant te wachten. Ik heb het overigens nog nooit meegemaakt. Is misschien ook hoe je met elkaar omgaat. Maar ik ga ook rustig eerst 5 min praten. Niks haastig doen. Dan heeft zo'n date al een veel relaxter gevoel.
 
Het gaat erover dat jij een topic opent waarin al duidelijk staat dat je u wassen bij een date duur vind. Dan kijk je op je centen, dat is gierig. Gierig zijn is niet slecht. Maar wel als je absoluut niet meer wilt betalen omdat je niet bent klaargekomen.
Deze redenering van 'ik moet sowieso klaarkomen ongeacht de tijd' is fout! Dit is jouw verantwoordelijkheid om te beseffen.
Dus ja ik vind dit egoïstisch van je. Jij wilt die dame niet meer centen gunnen terwijl ze wel jou jouw tijd heeft gegeven.
Sorry als dit bij jou in het verkeerde keelgat schiet, maar hoop dat je toch gaat nadenken over je denkwijze.
Langs de andere kant kun je ook aan klantenbinding doen door niet te kijken op een efforke ofzo. Kijk, nu gaat hij niet meer terug. Mss als de dame hem 5min langer had gegeven had ze er daarna meer kunnen uithalen. Ik ben bvb ook al eens 15min vroeger vertrokken bij een dame (op een date van bvb 1u) maar langs de andere kant ook al een uur langer gebleven ed. vibe, speelt hier wel een belangijke rol en bij 20min dates is het moeilijk, dat is ook waar.
 
Als ik een afspraak heb van 20min mag ik toch evengoed verwachten een goede service te krijgen en respectvol behandeld te worden binnen die tijd!
Ik heb best veel respect voor de dames, maar dat mag wederzijds zijn.
Het is logisch als je slecht 20min hebt, niet eerst 10 min gaat opwarmen...
Bovendien heb ik ook meermaals een uur afgesproken, maar dat is geen garantie op een goede service!

Overigens zijn er raamdames die meer verdienen met kwartiertjes te doen dan prive met uren... dus wat zou dat er mee te maken hebben.
Ik gun hen allemaal het aanzienlijk loon dat ze kunnen verdienen.

Maar ik trek hier ook mijn conclusie dat niet alle reacties even resectvol zijn. Volgens mij is er een duidelijk verschil tussen wandelaars die lang boeken en hier mensen uitmaken voor gierig en egoistisch....enz en zij die niet zoveel budget hebben om een uur te boeken.
Gaan we straks ook lachen met wie de kleinste auto heeft...?
Ik zou je de raad geven om je centen te sparen tot je genoeg hebt voor dates van 1u of langer, waarbij tijd minder rol speelt. kies dan wel voor iemand met toprecensies. je gaat er meer uithalen dan die dates van 20min
 
Langs de andere kant kun je ook aan klantenbinding doen door niet te kijken op een efforke ofzo. Kijk, nu gaat hij niet meer terug.
5 minuten langer op een date van 20 minuten is 25 procent extra tijd, oftewel 25 procent verlies. Bij een één of meerdere uren date eens een keer 5 minuten er aan plakken is nog tot daar aan toe, maar bij zulke korte? Nee, dan snap ik wel dat een dame daar niet op zit te wachten. Vier van zulke klanten en ze is een volledige sessie armer.
 
5 minuten langer op een date van 20 minuten is 25 procent extra tijd, oftewel 25 procent verlies. Bij een één of meerdere uren date eens een keer 5 minuten er aan plakken is nog tot daar aan toe, maar bij zulke korte? Nee, dan snap ik wel dat een dame daar niet op zit te wachten. Vier van zulke klanten en ze is een volledige sessie armer.
ik heb wel eens een uur gekregen bij een uur. Ik bedoel maar, bij dames die een paydate zien als iets waar ze zelf wat uit kunnen halen buiten het geld komt dit wel eens voor.
 
Dan moet die klant maar van zichzelf weten dat hij niet de Usain Bolt is van het klaarkomen en €30 meer leggen voor 30min ipv 20min.
Wie zo gierig en egoïstisch is, moet niet teveel extra service verwachten. Want op dat kwartiertje heb jij de dvp niet zelf verwend of eens de moeite gedaan haar te leren kennen.
Zij niet klaarkomen of genieten, jij geen extra tijd 😏
Sinds wanneer moet je een DVP laten klaarkomen en genieten?😝
 
ik heb wel eens een uur gekregen bij een uur. Ik bedoel maar, bij dames die een paydate zien als iets waar ze zelf wat uit kunnen halen buiten het geld komt dit wel eens voor.
Ja, maar jij bent dan ook een lekker hapje waar dames graag bij blijven rondhangen .... ik zeg maar wat hoor 😁

Maar het is wellicht wel waar dat zoiets eerder gebeurd bij zo'n date. In een privéhuis is dat vrijwel onmogelijk, want staat er niet een volgende date, dan gaat het huis wel piepen over de kamer en voorstelrondjes.
 
5 minuten langer op een date van 20 minuten is 25 procent extra tijd, oftewel 25 procent verlies. Bij een één of meerdere uren date eens een keer 5 minuten er aan plakken is nog tot daar aan toe, maar bij zulke korte? Nee, dan snap ik wel dat een dame daar niet op zit te wachten. Vier van zulke klanten en ze is een volledige sessie armer.
Alsof die dates altijd 20 minuten duren .....
 
Langs de andere kant kun je ook aan klantenbinding doen door niet te kijken op een efforke ofzo. Kijk, nu gaat hij niet meer terug. Mss als de dame hem 5min langer had gegeven had ze er daarna meer kunnen uithalen. Ik ben bvb ook al eens 15min vroeger vertrokken bij een dame (op een date van bvb 1u) maar langs de andere kant ook al een uur langer gebleven ed. vibe, speelt hier wel een belangijke rol en bij 20min dates is het moeilijk, dat is ook waar.
Wat jij zegt vind ik correct bij langere dates. Maar als 20min €50 is en 30min €80 is iedere minuut dat hij rekt teveel.
In alle huizen waar ik heb gewerkt zeiden de dames hetzelfde over vluggertjes. Dat zijn de moeilijkste klanten. Willen zoveel mogelijk op zo een kort mogelijk tijd voor zo weinig mogelijk geld. Ikzelf heb het altijd geweigerd en het laatste huis schafte het zelf af omdat niemand het nog wou doen.
 
Goh niets moet natuurlijk. Ik verwacht dat nu eenmaal en mijn klanten vinden dat verdomd leuk. Dus ja ik neem evenveel plezier als dat ik het geef. It takes 2 to tango 🤪
Er zijn dames die daar anders over denken.

Nadi Newbie 9 jul 2022 (Nadi is een DVP net over de grens in Duitsland)

...und es stand nicht das ich dir ein Orgasmus gebe sondern du mir....

Voor de niet-duitssprekenden onder ons:
"maar er staat niet dat ik jou een orgasme moet geven maar jij mij"

Toen snapte ik het niet meer. Waarom gaan wij dan in hemelsnaam naar een DVP toe?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan