Uit-aankleden en wassen in tijd?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik een afspraak heb van 20min mag ik toch evengoed verwachten een goede service te krijgen en respectvol behandeld te worden binnen die tijd!
Ik heb best veel respect voor de dames, maar dat mag wederzijds zijn.
Het is logisch als je slecht 20min hebt, niet eerst 10 min gaat opwarmen...
Bovendien heb ik ook meermaals een uur afgesproken, maar dat is geen garantie op een goede service!

Overigens zijn er raamdames die meer verdienen met kwartiertjes te doen dan prive met uren... dus wat zou dat er mee te maken hebben.
Ik gun hen allemaal het aanzienlijk loon dat ze kunnen verdienen.

Maar ik trek hier ook mijn conclusie dat niet alle reacties even resectvol zijn. Volgens mij is er een duidelijk verschil tussen wandelaars die lang boeken en hier mensen uitmaken voor gierig en egoistisch....enz en zij die niet zoveel budget hebben om een uur te boeken.
Gaan we straks ook lachen met wie de kleinste auto heeft...?
Nou... met die "kleinste auto" spaar je wel heel wat duiten... die je dan kan besteden aan je favoriete hobby!
Véél leuker!
 
Wat jij zegt vind ik correct bij langere dates. Maar als 20min €50 is en 30min €80 is iedere minuut dat hij rekt teveel.
In alle huizen waar ik heb gewerkt zeiden de dames hetzelfde over vluggertjes. Dat zijn de moeilijkste klanten. Willen zoveel mogelijk op zo een kort mogelijk tijd voor zo weinig mogelijk geld. Ikzelf heb het altijd geweigerd en het laatste huis schafte het zelf af omdat niemand het nog wou doen.
Ik snap het niet zo.. wellicht waren die vluggertjes goedkoper in het verleden? Want bij de huizen waar ik kom kosten die gewoonlijk 70-90 euro.. dus als dat 20 min duurt 'pakt' een dame daarmee toch zo'n 210-270 per uur. Lijkt me toch een heel riant tarief?!
Persoonlijk ben ik best bereid om een fair tarief te betalen, maar soms ben ik ook wel teleurgesteld als ik 200 euro heb betaald en ik sta met een ontevreden gevoel buiten, soms ook nog ver voor de 'afgesproken' tijd is verstreken. En dat gebeurt best regelmatig. Dus dan ga je vanzelf toch wat vaker voor die vluggertjes kiezen. Daarbij, bij een nieuwe dame of eentje die dan het voordeel van de twijfel krijgt wil je toch eerst een beetje aftasten. Om dan meteen full service hoog tarief te boeken….
 
Ik weet niet of jullie in een driedelig zijde pak met stropdas naar de hoeren gaan of zo ,maar mijn schoenen uitschoppen ,mijn broek en sokken gaan in één moeite en mijn overhemd over mijn kop heen trekken en alles op een hoop in een hoek schoppen kost me misschien 10 seconden en dan doe ik het rustig aan
Aankleden een halve minuut en even een washand over je edele delen en oksels heen misschien 20 seconden
Met een minuutje kan het allemaal gebeurd zijn , laat ik er 2 minuten van maken , niks om de consumentenbond voor in te schakelen in ieder geval
Ik zie al helemaal zo'n blauwe Best Getest sticker op zo'n raam zitten 😂😂
 
@IceBeer
Ik ben in al die jaren nog nooit eerder buiten gebonjourd en het lijkt me niet dat ik onuitsprekelijk geluk heb.

Een vluggertje 20 minuten betekent niet dat een dame er 3 in een uur kan proppen. Zeker niet gezien de intensiteit van zulke dates. Lijkt mij tenminste.

Nou neem ik nooit een vluggertje, maar zeker een eerste keer zou ik dat al helemaal niet willen. Wil even beetje elkaar leren kennen, beetje aftasten wat voor vlees je in de kuip hebt, uitzoeken of je matcht en niet hop kleding uit, rammen, doei, en geen idee hebben wie je nou tegenover je had. Rustig aan geeft mij een beter beeld of ik nigerns terug wil. Kost wat, heb je ook wat.

Oh ja kosten, die 200 euro en tegenvallen. Dat is maar net wat je verwacht van een date. Een langere date is een heel ander soort date dan een quickie. Je moet wel er met de juiste mindset instappen. Vlug is bijna constant gaan, een lange date kent veel rustpunten waar je het op een andere manier leuk houdt.
 
@IceBeer
Ik ben in al die jaren nog nooit eerder buiten gebonjourd en het lijkt me niet dat ik onuitsprekelijk geluk heb.

Een vluggertje 20 minuten betekent niet dat een dame er 3 in een uur kan proppen. Zeker niet gezien de intensiteit van zulke dates. Lijkt mij tenminste.

Nou neem ik nooit een vluggertje, maar zeker een eerste keer zou ik dat al helemaal niet willen. Wil even beetje elkaar leren kennen, beetje aftasten wat voor vlees je in de kuip hebt, uitzoeken of je matcht en niet hop kleding uit, rammen, doei, en geen idee hebben wie je nou tegenover je had. Rustig aan geeft mij een beter beeld of ik nigerns terug wil. Kost wat, heb je ook wat.

Oh ja kosten, die 200 euro en tegenvallen. Dat is maar net wat je verwacht van een date. Een langere date is een heel ander soort date dan een quickie. Je moet wel er met de juiste mindset instappen. Vlug is bijna constant gaan, een lange date kent veel rustpunten waar je het op een andere manier leuk houdt.
Als ze in de praktijk anderhalf vluggertje per uur kunnen doen mogen ze helemaal niet mopperen denk ik , het is niet zo dat de volgende klant gelijk al aan de poort staat te rammelen als de vorige zijn veters nog aan het vastknopen is normaal gesproken of het moet een heel populaire dame zijn
In mijn ervaring hebben de meeste dames veel liever dat je een uurtje blijft wat theoretisch wel minder oplevert dan 3 vluggertjes maar in de praktijk een stuk lucratiever is , zeker als het niet al te druk is
 
@IceBeer
Ik ben in al die jaren nog nooit eerder buiten gebonjourd en het lijkt me niet dat ik onuitsprekelijk geluk heb.

Een vluggertje 20 minuten betekent niet dat een dame er 3 in een uur kan proppen. Zeker niet gezien de intensiteit van zulke dates. Lijkt mij tenminste.

Nou neem ik nooit een vluggertje, maar zeker een eerste keer zou ik dat al helemaal niet willen. Wil even beetje elkaar leren kennen, beetje aftasten wat voor vlees je in de kuip hebt, uitzoeken of je matcht en niet hop kleding uit, rammen, doei, en geen idee hebben wie je nou tegenover je had. Rustig aan geeft mij een beter beeld of ik nigerns terug wil. Kost wat, heb je ook wat.

Oh ja kosten, die 200 euro en tegenvallen. Dat is maar net wat je verwacht van een date. Een langere date is een heel ander soort date dan een quickie. Je moet wel er met de juiste mindset instappen. Vlug is bijna constant gaan, een lange date kent veel rustpunten waar je het op een andere manier leuk houdt.
Ach, er is een verschil tussen buiten 'gebonjourd' en sneller buiten staan. Als de sfeer weg is, omdat de dame bewust naar een snel orgasme heeft toegewerkt, dan kun je wel blijven liggen maar dat is ook een beetje zonde van je tijd.
Zoals je zegt: "het is net wat je verwacht van een date". Dat kan inderdaad heel anders zijn voor jou dan voor mij. Dat wil niet zeggen dat jouw manier de enige juiste is. Sommige mensen hier spreken over dates, maar ik weiger het pertinent een date te noemen. Je maakt gebruik van aangeboden diensten, omdat je iets zoekt wat je thuis niet (voldoende) krijgt of kan krijgen, of waar je geen zin meer in hebt om moeite voor te doen. Uiteraard zijn er DVP waar je wel een andersoortige relatie mee hebt, omdat het beter klikt en je regelmatig komt. Maar dat gaat echt niet voor alle dames op voor mij. Ik heb altijd alle respect en ben altijd netjes en beleefd jegens de dames. Maar het is en blijft een zakelijke transactie, daarom schrijven we hier ook reviews met elkaar bijvoorbeeld 😜 naar mijn mening staat de voldoening van de klant voorop, uiteraard rekening houdend met de aangegeven grenzen en normen en waarden. Als je altijd maar lange dates neemt, dan kan ik me niet voorstellen dat je nooit eens teleurgesteld bent omdat de klik er niet is, omdat de seks tegenviel, omdat de dame ongeïnteresseerd was. Persoonlijk geloof ik niet zo in sprookjes en fabeltjes, maar hee wie weet heb je inderdaad een 'onuitsprekelijke geluk'
 
Als ze in de praktijk anderhalf vluggertje per uur kunnen doen mogen ze helemaal niet mopperen denk ik , het is niet zo dat de volgende klant gelijk al aan de poort staat te rammelen als de vorige zijn veters nog aan het vastknopen is normaal gesproken of het moet een heel populaire dame zijn
In mijn ervaring hebben de meeste dames veel liever dat je een uurtje blijft wat theoretisch wel minder oplevert dan 3 vluggertjes maar in de praktijk een stuk lucratiever is , zeker als het niet al te druk Is
Je hebt uiteraard gelijk, rijen staan er praktisch nooit. Maar dat was ook een beetje mijn punt. Dat werkt ook 2 kanten op toch?! Persoonlijk blijf ik ook liefst wat langer, maar meerdere slechtere ervaringen hebben er aan bijgedragen dat ik toch wat terughoudender ben geworden daarmee.
Kijk, ik verdien echt een heel behoorlijk inkomen maar ik vind het nog steeds veel geld om 200eur uit te geven en dan na 20-30 min niet tevreden buiten te staan. Overigens ook meer dan genoeg positieve ervaringen hoor, daar klaag ik niet over. Ben ik zelfs zeer lovend over. Maar er zijn gewoon genoeg dames die echt alleen maar daar zitten om zo veel mogelijk geld met zo weinig mogelijk moeite binnen te halen. Dat is ook iets menselijks natuurlijk.
 
Ik snap het niet zo.. wellicht waren die vluggertjes goedkoper in het verleden? Want bij de huizen waar ik kom kosten die gewoonlijk 70-90 euro.. dus als dat 20 min duurt 'pakt' een dame daarmee toch zo'n 210-270 per uur. Lijkt me toch een heel riant tarief?!
Persoonlijk ben ik best bereid om een fair tarief te betalen, maar soms ben ik ook wel teleurgesteld als ik 200 euro heb betaald en ik sta met een ontevreden gevoel buiten, soms ook nog ver voor de 'afgesproken' tijd is verstreken. En dat gebeurd best regelmatig. Dus dan ga je vanzelf toch wat vaker voor die vluggertjes kiezen. Daarbij, bij een nieuwe dame of eentje die dan het voordeel van de twijfel krijgt wil je toch eerst een beetje aftasten. Om dan meteen full service hoog tarief te boeken….
Wanneer de snelle theoretische berekening van de gemiddelde wandelaar helemaal haaks staat op de praktijk.
Mag ik jou vriendelijk vragen even de haalbaarheid van jouw berekening na te gaan?
4x 20min in een uur gaat niet want dat zou 80min zijn? Dus neem dan 3x een vluggertje. Dan heeft de dame haar geen enkele keer goed gewassen, lakens niet ververst of heeft ze niet eens een glas water gedronken. Menselijk? Nee.
Doe in de privé ontvangst dat bedrag maar :2 en bij de ramen is haar werkplaats dan juist betaald. Want daar betalen ze 150/dag.
Paar maand geleden schreef ik een blog money talk over de verdiensten van sekswerkers. Als je dat leest weet je ook wel dat de praktijk helemaal anders is.
 
Wanneer de snelle theoretische berekening van de gemiddelde wandelaar helemaal haaks staat op de praktijk.
Mag ik jou vriendelijk vragen even de haalbaarheid van jouw berekening na te gaan?
4x 20min in een uur gaat niet want dat zou 80min zijn? Dus neem dan 3x een vluggertje. Dan heeft de dame haar geen enkele keer goed gewassen, lakens niet ververst of heeft ze niet eens een glas water gedronken. Menselijk? Nee.
Doe in de privé ontvangst dat bedrag maar :2 en bij de ramen is haar werkplaats dan juist betaald. Want daar betalen ze 150/dag.
Paar maand geleden schreef ik een blog money talk over de verdiensten van sekswerkers. Als je dat leest weet je ook wel dat de praktijk helemaal anders is.

Tuttut....jullie verdienen allemaal 25k zwart per maand en rijden rond in dikke mercedessen. Oh ja en hoe gaat het in je kasteel? 😅
 
Wanneer de snelle theoretische berekening van de gemiddelde wandelaar helemaal haaks staat op de praktijk.
Mag ik jou vriendelijk vragen even de haalbaarheid van jouw berekening na te gaan?
4x 20min in een uur gaat niet want dat zou 80min zijn? Dus neem dan 3x een vluggertje. Dan heeft de dame haar geen enkele keer goed gewassen, lakens niet ververst of heeft ze niet eens een glas water gedronken. Menselijk? Nee.
Doe in de privé ontvangst dat bedrag maar :2 en bij de ramen is haar werkplaats dan juist betaald. Want daar betalen ze 150/dag.
Paar maand geleden schreef ik een blog money talk over de verdiensten van sekswerkers. Als je dat leest weet je ook wel dat de praktijk helemaal anders is.
3x 20 min.. 3x 70 euro.. staat toch nergens dat ik zeg dat er 80min in een uur zitten?

Overigens weet ik wel dat het in de praktijk niet zo werkt hoor. Ben niet compleet verwijderd van de realiteit 😅 maar gezien de discussie is het wel iets om je af te vragen toch? Zoals ik al schreef: moet het niet 2 kanten op werken?
 
Tuttut....jullie verdienen allemaal 25k zwart per maand en rijden rond in dikke mercedessen. Oh ja en hoe gaat het in je kasteel? 😅
Sorry hoor maar in welke bubbel leef jij? Mercedessen zijn zo 2010. Het zijn nu Tesla's. Kastelen? Niet duurzaam, het is het penthouse in Pillows van Gent geworden. Lekkere dagelijkse roomservice.
En weet je wat het leukste is? Ik moet hiervoor maar 2 klanten op een maand doen, want ik heb hun bankkaart ter beschikking.
Omdat leven in zo een weelderige luxe wel vermoeiend is heb ik maar een paar slaafjes genomen die in de avond mijn voetjes mogen masseren en de boel kuisen.
Mijn leven is zo zwaar…
 
Je hebt uiteraard gelijk, rijen staan er praktisch nooit. Maar dat was ook een beetje mijn punt. Dat werkt ook 2 kanten op toch?! Persoonlijk blijf ik ook liefst wat langer, maar meerdere slechtere ervaringen hebben er aan bijgedragen dat ik toch wat terughoudender ben geworden daarmee.
Kijk, ik verdien echt een heel behoorlijk inkomen maar ik vind het nog steeds veel geld om 200eur uit te geven en dan na 20-30 min niet tevreden buiten te staan. Overigens ook meer dan genoeg positieve ervaringen hoor, daar klaag ik niet over. Ben ik zelfs zeer lovend over. Maar er zijn gewoon genoeg dames die echt alleen maar daar zitten om zo veel mogelijk geld met zo weinig mogelijk moeite binnen te halen. Dat is ook iets menselijks natuurlijk.
Ook jij hebt helemaal gelijk , als je aan 20 minuten genoeg hebt waarom zou je dan meer moeten nemen ? Als je aan een patatje met van de markt genoeg hebt om je honger te stillen waarom zou je dan in een bistro een biefstuk eten
Dat zijn keuzes die ieder voor zich mag maken
Ik wil alleen maar aangeven dat het voor een dame misschien helemaal niet zo interessant is om een vluggertjes aan te bieden ,elke 20 minuten dat het gordijn gesloten is kan er een klant die meer geld uit wil geven bij een buurvrouw naar binnen stappen zullen ze redeneren ( althans zo redeneer ik , ik ben natuurlijk geen DVP dus ik kan niet namens de dames spreken ook)
 
3x 20 min.. 3x 70 euro.. staat toch nergens dat ik zeg dat er 80min in een uur zitten?

Overigens weet ik wel dat het in de praktijk niet zo werkt hoor. Ben niet compleet verwijderd van de realiteit 😅 maar gezien de discussie is het wel iets om je af te vragen toch? Zoals ik al schreef: moet het niet 2 kanten op werken?
Als het in de praktijk zo niet is dan moet het niet als argument gebruikt worden 😅 want er zijn echt mensen die zich hierop blind staren en dan topics openen zoals deze.
Inderdaad alles komt van 2 kanten 🙏
 
@IceBeer
Mijn onuitsprekelijk geluk ging alleen over het niet eerder buiten staan, niet of dates altijd geslaagd zijn, want dat zijn ze echt niet altijd.

Soms heb ik mijn dag niet, soms de dame die bij een vorige afspraak wel leuk was, soms matcht het simpelweg niet. Echter is dat altijd iets waar ik de tijd voor wil nemen. Ook vaak zat een eerste date gehad die stroef begon, maar na elkaar wat tijd gegund te hebben om aan elkaar te wennen fantastisch afliep. Dat kan ik iig niet in 20 minuten, maar ieder zijn of haar ding uiteraard.
 
Ook jij hebt helemaal gelijk , als je aan 20 minuten genoeg hebt waarom zou je dan meer moeten nemen ? Als je aan een patatje met van de markt genoeg hebt om je honger te stillen waarom zou je dan in een bistro een biefstuk eten
Dat zijn keuzes die ieder voor zich mag maken
Ik wil alleen maar aangeven dat het voor een dame misschien helemaal niet zo interessant is om een vluggertjes aan te bieden ,elke 20 minuten dat het gordijn gesloten is kan er een klant die meer geld uit wil geven bij een buurvrouw naar binnen stappen zullen ze redeneren ( althans zo redeneer ik , ik ben natuurlijk geen DVP dus ik kan niet namens de dames spreken ook)
Als je zo denkt wordt je helemaal gek. Ik ben nu bezig met een vluggertje van 60 euro maar bij mijn buurvrouw gaat nu een klant van 200 euro naar binnen. Heb ik eigenlijk 140 euro verloren. Als dat je gedachte is denk ik dat je dit soort werk helemaal niet moet doen.

Terwijl ik dit type heeft Ronaldo 3000 euro verdient door uit te slapen. Ik word helemaal gek.
 
Mijn ervaring: kom 10 min eerder aan dan de tijd die je boekte. Meestal geeft de dame die de deur opendoet, je al toegang tot de douche. Dan ben je op het afgesproken uur op de kamer fris gewassen klaar voor het hoofdgerecht met de dame van je keuze ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan