Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGraag op lengte en cupmaat sorteren voor mij.@Magnetron ik zal zo een overzicht posten van alle dames, met leeftijd, naam, cupmaat, haarkleur en wat ze aan hebben vandaag.
Wil je het overzicht gesorteerd op naam, of liever per huisnummer?
Ook zal ik er bij zetten tot hoe laat ze er zijn vandaag, en of ze al boekingen hebben staan want dat zou vervelend zijn voor je als de gordijntjes dicht zitten.
Je kunt er gerust op zijn dat ik ook even de prijsjes voor de diverse diensten alvast voor je onderhandel, zodat je niet voor vervelende verrassingen komt te staan.
Geef me even een half uurtje,
@Magnetron ik zal zo een overzicht posten van alle dames, met leeftijd, naam, cupmaat, haarkleur en wat ze aan hebben vandaag.
Wil je het overzicht gesorteerd op naam, of liever per huisnummer?
Ook zal ik er bij zetten tot hoe laat ze er zijn vandaag, en of ze al boekingen hebben staan want dat zou vervelend zijn voor je als de gordijntjes dicht zitten.
Je kunt er gerust op zijn dat ik ook even de prijsjes voor de diverse diensten alvast voor je onderhandel, zodat je niet voor vervelende verrassingen komt te staan.
Geef me even een half uurtje,
Heeft hij denk ik gedaan, want een overzicht is er nooit gekomen
Neuk ze anders ook even voor hem. Hoeft 'ie dat ook niet meer te doen.
Welke tijd en alleen Doublet? Dan ga ik voor je kijken.Hallo allen,
Weet iemand welke dames er staan in de ochtend. Graag naam kamer en leeftijd vermelden.
Ochtend is maar max 4 uur toch?Welke tijd en alleen Doublet? Dan ga ik voor je kijken.