UPDATE OCHTEND DAMES DOUBLET

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Magnetron ik zal zo een overzicht posten van alle dames, met leeftijd, naam, cupmaat, haarkleur en wat ze aan hebben vandaag.
Wil je het overzicht gesorteerd op naam, of liever per huisnummer?
Ook zal ik er bij zetten tot hoe laat ze er zijn vandaag, en of ze al boekingen hebben staan want dat zou vervelend zijn voor je als de gordijntjes dicht zitten.
Je kunt er gerust op zijn dat ik ook even de prijsjes voor de diverse diensten alvast voor je onderhandel, zodat je niet voor vervelende verrassingen komt te staan.

Geef me even een half uurtje,
 
@Magnetron ik zal zo een overzicht posten van alle dames, met leeftijd, naam, cupmaat, haarkleur en wat ze aan hebben vandaag.
Wil je het overzicht gesorteerd op naam, of liever per huisnummer?
Ook zal ik er bij zetten tot hoe laat ze er zijn vandaag, en of ze al boekingen hebben staan want dat zou vervelend zijn voor je als de gordijntjes dicht zitten.
Je kunt er gerust op zijn dat ik ook even de prijsjes voor de diverse diensten alvast voor je onderhandel, zodat je niet voor vervelende verrassingen komt te staan.

Geef me even een half uurtje,
Graag op lengte en cupmaat sorteren voor mij.:)
 
@Magnetron ik zal zo een overzicht posten van alle dames, met leeftijd, naam, cupmaat, haarkleur en wat ze aan hebben vandaag.
Wil je het overzicht gesorteerd op naam, of liever per huisnummer?
Ook zal ik er bij zetten tot hoe laat ze er zijn vandaag, en of ze al boekingen hebben staan want dat zou vervelend zijn voor je als de gordijntjes dicht zitten.
Je kunt er gerust op zijn dat ik ook even de prijsjes voor de diverse diensten alvast voor je onderhandel, zodat je niet voor vervelende verrassingen komt te staan.

Geef me even een half uurtje,
:D
Neuk ze anders ook even voor hem. Hoeft 'ie dat ook niet meer te doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan