Urgent help afpersing

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Log4j niks meer van gehoord dus toch een hoop paniek om niets
Niks meer van gehoord omdat het allemaal wel meeviel, of niks meer van gehoord omdat het gepatcht is?
Experts described Log4Shell as the largest vulnerability ever; LunaSec characterized it as "a design failure of catastrophic proportions", Tenable said the exploit was "the single biggest, most critical vulnerability ever", Ars Technica called it "arguably the most severe vulnerability ever" and The Washington Post said that descriptions by security professionals "border on the apocalyptic".
 
Niks meer van gehoord omdat het allemaal wel meeviel, of niks meer van gehoord omdat het gepatcht is?

Ik heb in ieder geval in alle jaren nog nooit zoveel "paniek" in de tent gezien. Als het echt erg is, kan alles heel snel gaan :)
Ik denk dat de schade beperkt is omdat er snel gehandeld is en alle kwetsbare systemen zijn gepatched.

Het is nog wel afwachten in hoeverre deze kwetsbaarheid in de zero-day fase is misbruikt.
 
Ik kreeg het zelfde bericht maar natuurlijk pure bluf. Heren kijk uit met je eigen nummer gebruiken om te wandelen. En voor dames die perse eerst een foto willen zien voor de date. Je kan gechanteerd worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan