Algemeen Utrecht algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Den haag ben ik 1x geweest. Niet zo heel groot. Maar vond het wel wat hebben. De Geleenstraat ben ik geweest.
Nu wil ik de volgende keer naar Doubletstraat kijken hoe het daar eraan toe gaat.
dat is wel goed aan te raden om naar de Doubletstraat te aanbod genoeg prijs vanaf 35 euro wellicht wel een dame die aan pzc en tongzoenen doet veelal zuid Amerikaanse dames ik zeg moeite waard krijg je geen spijt van Doublet heeft ook meerdere passages
 
Wat mij opvalt is dat in de steden waar de raamprostitutie is verdwenen en/of de sfeer helemaal om zeep is geholpen vaak een vrouwelijke burgermeester hebben. Volgens mij geldt dit voor Heerenveen, Utrecht, Amsterdam, Arnhem, Deventer. Volgens mij allemaal vrouwelijke burgermeesters. Ik zeg boycotten deze wijven. Zeker bang dat hun vent er zijn gerief komt halen.
 
Wanneer je iets oppert Lullogrande, eerst even research doen s.v.p.
Zeker de laatste 4 burgemeesters in Deventer waren allen mannen. (volgens mijn weten ook nog nooit een vrouwelijke burgemeester in Deventer geweest) Ook de huidige is een man. Okay, de voorlaatste was van Christelijke huize en aan de preutse kant ( eigenaren zouden o.a. niet aan Bibob voldaan hebben). Sfeer/ dames in de straat is nu super ondermaats, maar er zijn nog steeds ramen open.
 
Voor degenen die het interessant vinden en de oude recensies nog terug willen lezen. Ik had de oude interactieve kaartjes van Hookers.nl voor Den Haag en Amsterdam destijds bewaard, maar die van Utrecht helaas niet aangezien ik daar nooit kom. Maar na wat onderzoek met URL's, heb ik die van Utrecht kunnen vinden. Wel van het jaar 2013.

Utrecht - Zandpad 08-10-2013: https://web.archive.org/web/20131008074406/http://www.hookers.nl/maps/showmap.php?f=F15a
 
Voor degenen die het interessant vinden en de oude recensies nog terug willen lezen. Ik had de oude interactieve kaartjes van Hookers.nl voor Den Haag en Amsterdam destijds bewaard, maar die van Utrecht helaas niet aangezien ik daar nooit kom. Maar na wat onderzoek met URL's, heb ik die van Utrecht kunnen vinden. Wel van het jaar 2013.

Utrecht - Zandpad 08-10-2013: https://web.archive.org/web/20131008074406/http://www.hookers.nl/maps/showmap.php?f=F15a
Wat een gouden tijd was dit. Volgens mij een van de laatste dagen voordat het gesloten werd. Denk toch de beste ramen buurt die er was.
 
Ik ben in mijn hele leven 2x op het zandpad geweest. Helaas, niet naar binnen gegaan. De 1e x was met een collega na afloop van een bioscoop bezoek. Waarom we toen naar het pad zijn gegaan weet ik niet meer. Hij reed er feilloos naar toe. Aangezien hij samenwoonde en ik niet moedige hij me aan om een dame te bezoeken. In dit tijd bezocht ik nog geen DVP's. Dus keken we van uit de auto naar de dames, meer niet.

De 2e x was met een groep mensen die elkaar via een site hadden leren kennen waar DVP's en wandelaars met elkaar konden chatten. Een paar keer per jaar gingen we met een groepje ergens eten en drinken en dan zwalken langs de ramen. En zo liep ik dus voor de 2x over het zandpad samen met mede wandelaars en dames van plezier. Ook toen ben ik niet binnen geweest.
 
"Abusievelijk gesloten." Ik kende deze kreet en vond hem indertijd al ongelukkig gekozen. "Abusievelijk" suggereert namelijk dat het per ongeluk gebeurd zou zijn, terwijl het in werkelijkheid opzettelijk is gebeurd en heropening vanaf medio 2013 systematisch door B en W van Utrecht is tegengewerkt. "Op valse gronden gesloten", had ik beter vinden klinken. De onterechte sluiting was mogelijk door geheimhouding van het politierapport met aantijgingen die te ver in de tijd teruggingen, rigide bepalingen in de APV die het minste geringste verzuim van een exploitant zijn vergunning voor alle bootjes kon doen verliezen i.p.v. alleen de boot in kwestie, het onterechte voorstellen door politie, rechters en politiek van een onbeduidende onregelmatigheid in de exploitatie als een belangrijke begunstigende factor in het betreffende geval van mensenhandel , en last but not least de sloomheid van gemeenteraad en media.
De bestuurlijke rapportage was zo genaamd ook onderdeel van een strafrechtelijk onderzoek en mocht daarom niet openbaar worden. De redenen achter de sluiting konden zo niet politiek geëvalueerd worden. De gemeenteraad had hier geen genoegen mee moeten nemen, desnoods had het actuele geval uit de rapportage gehaald kunnen worden. Later bleek dat strafrechtelijke onderzoek er niet geweest te zijn. Maar burgemeester, OM en politie kwamen er gewoon mee weg. De sluiting had nooit plaatsgevonden als de gemeenteraad en de media alert en moedig waren geweest.

De meeste gemeenteraadsleden waren te braaf, te lui en te conformistisch om de acties van de diverse instanties als een samenzwering tegen de WEGRA te zien en deze met de dames als slachtoffer. Hetzelfde gold voor alle journalisten en redacteuren die in 2013 zich met dit thema bezig gehouden hebben, vooral RTV Utrecht faalde volledig.

Terwijl uit analyse van rechterlijke uitspraken bleek dat vooral de politie ervoor verantwoordelijk was dat de zeldzame gevallen van mensenhandel (te lang) voortduurden, kwam dit verzuim nooit aan bod, evenmin dat in het algemeen geldt dat de politie met haar controles de hoofdverantwoordelijke voor het voorkomen en opsporen van misdrijven op locaties als het Zandpad is. Opmerkelijk was ook dat de zaken in de rapportage tot tien jaar terug gingen, maar de politie tot enkele maanden voor het verschijnen daarvan nooit iets op de WEGRA aan te merken had gehad. Wat de APV betreft had de bepaling betreffende intrekking van de vergunning zo opgesteld moeten zijn dat ze in het geval van mensenhandel alleen in werking had mogen treden bij strafrechtelijk bewezen betrokkenheid.

Klik hier voor gemeentelijke acties na de sluiting van het Zandpad. Voor degenen die Utrechtse burgemeesters geloven, is er altijd hoop, ook negen jaar na de sluiting.
 
Laatst bewerkt:
@STL als ik zo je verhaal lees, wordt maar weer eens bevestigd hoe in dit geval de lokale overheid zaken manipuleert en er mee wegkomt, ook bevestigd het me weer eens dat de prostitutie blijkbaar een makkelijke prooi is, en dus uiterst kwetsbaar blijft, want hoe kun je nu als club eigenaar voorkomen dat een van je klanten een paar gram in zijn jas heeft zitten, moet je dan iedere klant volledig onderzoeken, tot zelfs zijn budhole?

In lijn met jouw verhaal, er wordt 6 komma 9 gram coke gevonden in een kluisje van een bezoeker saunaclub, club raakt vergunning kwijt en kan sluiten. In Rotterdam vinden ze met regelmaat tonnen tegelijk, maar de schepen varen gewoon verder op schema, ik snap hem niet, ben ik nu gek.
 
kan je rekenen reken er maar niet op.worden gewoon aan het lijntje gehouden. Dat waren goude tijden. Wist van al dat moois nooit een keuze te kunnen maken
 
@Eric ik denk ook nooit meer. Anders was het er wel geweest in een of andere vorm al die jaren nadat het Zandpad (ten onrechte) is gesloten door de gemeente. En als ik wandel door de raambuurten in Nederland dan is er ook geen behoefte meer aan, er staan veel ramen leeg zelfs op een Zaterdagavond.
 
@Eric ik denk ook nooit meer. Anders was het er wel geweest in een of andere vorm al die jaren nadat het Zandpad (ten onrechte) is gesloten door de gemeente. En als ik wandel door de raambuurten in Nederland dan is er ook geen behoefte meer aan, er staan veel ramen leeg zelfs op een Zaterdagavond.
Hoe is het in denhaag Geleenstraat
 
Kan je beter naar Amsterdam dan denk ik?
op de wallen vragen ze tegenwoordig 150 euro voor p&n voor een kwartiertje. Shit kamers en je loopt een groot risico op waardeloze service. Hooguit als je geluk hebt vindt je overdag een leuke dame op de Ruysdaelkade waar je voor 50 terecht kunt met goede service.

Je kunt beter naar het zuiden afreizen, het Schipperskwartier in Antwerpen
Heel veel leuke dames, goede kamers, geen massa toeristen, en ik ben eigenlijk nog nooit teleurgesteld geweest over de service, voor 5 tientjes gaan de dames uit de kleren, zit p&n in de prijs en hebben de meeste dames geen tijdstress.
 
op de wallen vragen ze tegenwoordig 150 euro voor p&n voor een kwartiertje. Shit kamers en je loopt een groot risico op waardeloze service. Hooguit als je geluk hebt vindt je overdag een leuke dame op de Ruysdaelkade waar je voor 50 terecht kunt met goede service.

Je kunt beter naar het zuiden afreizen, het Schipperskwartier in Antwerpen
Heel veel leuke dames, goede kamers, geen massa toeristen, en ik ben eigenlijk nog nooit teleurgesteld geweest over de service, voor 5 tientjes gaan de dames uit de kleren, zit p&n in de prijs en hebben de meeste dames geen tijdstress.
In geen 150 jaar kan je beter op kinky kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan