Algemeen Utrecht algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is al meer dan 8 jaar geen raamprostitutie meer in Utrecht. Over het nieuwe zandpad wordt al jaren gepraat en dat zou er nu in 2022 moeten komen. Of het er echt van komt is nog zeer de vraag. Ik weet ook niet of het nog wel zinvol is om zo iets te beginnen in deze tijd. Raamprostitutie is eigenlijk op sterven na dood, je ziet het in alle wandelbuurten van Nederland. (voor wat er nog van over is) Internetprostitutie is (helaas) het nieuwe normaal in deze branche, ik zal er echter nooit voor warmlopen.
 
Ik denk dat als het aan de gemeenteraad van Utrecht ligt er nog meer uitstel komt en dan uiteindelijk afstel. Misschien maar beter ook, want als de toekomstige exploitant, zijn vingers ook maar 1x brand is het weer direct klaar en de boel op slot.
 
nou nou, als bijna 8 jaar heen en weer gepingel tussen ambtenaren en politiek, het mag allemaal wat kosten.
als ze nu gewoon open en eerlijk zijn, en gewoon zeggen dat er nooit iets terugkomt voor het gesloten zandpad, zou veel schelen
 
hou gewoon op met zeuren er valt nog genoeg te neuken aanbod is meer dan genoeg
"Hou eens op met zeuren??" er zijn genoeg mannen die raamprostitutie prevereren boven een privehuis of onlinedaten.
Zelf vind ik de spanning om naar de ramen te rijden, daar rond te lopen, de interactie met de dames geweldig.
En tijdens het wandelen krijg je een bepaalde klik/vibe met een dame. En dan denk je, ja bij haar wil ik naar binnen.
Als het jou alleen om het neuken gaat snap jij het hele begrip "wandelen" niet.
Zelf vind ik een dame kiezen op kinky of sexjobs echt niet spannend. En 9 van de 10 keer is er gefotoshopt, en sta je bij een dame voor de deur die je eigenlijk niet zo knap vind als op de fotos.
En dan nog voor het dubbele prijs dan wat je betaald bij raamprostitutie.
Hetzelfde vind ik het bij een privehuis. Op de fotos prachtige dames, maar dan zit je in een klein paskamertje, en komen een paar dames voorbij, en geen een zien er zo mooi uit als op de fotos. Uitzonderingen daargelaten. Maar over het algemeen niet veel soeps.
Maar ieder zijn eigen ding. Jij bent iemand die dus alleen wat wilt neuken.
Ik ben iemand die meer voldoening haalt uit de spanning vooraf en tijdens het "wandelen"
 
@staatsliedenbuurt reageerde je nu op mijn opmerking? Ik vindt juist dat de lokale overheid maar blijft zeuren met dit dossier, geef duidelijkheid in plaats van steeds een aanbestedingsronde te beginnen om het vervolgens weer af te blazen. Wees dan gewoon open en eerlijk naar je burgers en zeg dat het gesloten is en nooit meer terugkomt.
Kan @1deejay38 wel goed volgen, ook ik geniet erg van window shopping.
 
Mijn voorkeur ging ook altijd naar de raambuurten. Daar is het: "what you see is what you get", al kon het door het gedempte licht ook wel eens tegenvallen. Hier ook een veel leukere sfeer, de dames en klanten kennen elkaar en staan vaak bij het raam te praten. "Achter de ramen verdien je het meest" zeiden de dames. In de huizen en clubs vond ik het meestal dames die al heel wat dienstjaren achter de rug hadden, maar je loopt niet zo gauw weg. Privé adressen ook meestal niet wat je verwachtte. Maar je hebt nu eenmaal een eind gereisd dus dan toch maar.

Je zult zien dat het steeds meer naar schimmige achterkamertjes zal gaan en thuiswerken. Onveilig voor de klant en de dames. Dat weten de gemeenten natuurlijk ook wel, daar is genoeg voor gewaarschuwd. Na een tijd wordt dit dan weer gedoogd.

Hier nog een paar interessante artikelen.

Volgens ex burg. van Zanen dat "dit de vierde en laatste poging zou zijn. Die poging is nu weer mislukt en we zijn er wel klaar mee".

https://www.ad.nl/utrecht/omwonende...cht-politiek-wil-debat-over-kwestie~aab8bae9/

"Des te wonderlijker is het dat b&w de afgelopen acht jaar miljoenen gemeenschapsgeld (ha!) hebben gepompt in de bedrijfstak die (ze) zelf eerder zelf om zeep hielpen".

https://www.ad.nl/utrecht/mocht-er-...oet-ie-naar-wolfsen-vernoemd-worden~a4a97fcb/

(Hiervoor moet je een abonnement hebben).
 
@Rondjegdp77 ik herken dat wel, zit je in een nette club (met toch wel wat hogere prijzen) zit je een beetje te babbelen met een dame, blijkt ze al 15 jaar of meer achter het raam gezeten te hebben. Tja toch niet wat ik verwacht qua setting. Bij een dure exclusieve club verwacht ik dito dames, met niet teveel vlieguren op de teller.
Wat betreft de overheid.. tja wat een geknoei toch met ons zuurverdiende geld.
 
@staatsliedenbuurt reageerde je nu op mijn opmerking? Ik vindt juist dat de lokale overheid maar blijft zeuren met dit dossier, geef duidelijkheid in plaats van steeds een aanbestedingsronde te beginnen om het vervolgens weer af te blazen. Wees dan gewoon open en eerlijk naar je burgers en zeg dat het gesloten is en nooit meer terugkomt.
Kan @1deejay38 wel goed volgen, ook ik geniet erg van window shopping.
ik vindt dat juli niet keer op keer hoeven te vertellen dat er niets meer komt in Utrecht dat weten we zo langzamerhand wel dat hoeven juli niet te herhalen omdat nog weer te vertellen is alleen maar negatief op deze manier maak je het alleen maar erger dan het is
 
Toen ik jonger was durfde ik nooit, bang dat ik betrapt zou worden door een bekende.
Het moment dat ik dacht, 'nu heb ik er schijt aan' gingen de boten weg.
Wekelijks liep ik daar samen met een kameraad, en was ik de dames aan het uitzoeken waar ik ooit een keer naar binnen wilde.
Helaas zal dat nooit meer gebeuren. Erg sneu, echt een oud stukje Utrecht wat verdwenen is.
 
Den haag ben ik 1x geweest. Niet zo heel groot. Maar vond het wel wat hebben. De Geleenstraat ben ik geweest.
Nu wil ik de volgende keer naar Doubletstraat kijken hoe het daar eraan toe gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan