Valse recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
502
27/10/21
393
25
Kom vandaag al 4 reviews tegen waar een new-bie (net paar dagen een account) een lovende recensie schrijft over een dame die al eerder elders wordt beschreven als zeer matig of slecht. Vaak hun eerste recensie. Dacht dat er enige controle was om dit forum enigszins zuiver te houden, wordt zo een bende. Negeren jullie ook een New Bie?

Misschien handig om te zeggen welke dame het betreft
Onder andere deze:

En deze:

Daar heb je een punt maar hou het wel bij meerde recensies voor uit uit ga dat het ook betrouwbaar is en ja de tekst zegt vaak ook al boekdelen
Oh ik ben het met je eens dat er hier en daar ontzettend verdachte recensies zijn. En inderdaad een newbie status helpt dan niet. In m'n hoofd bestempeld ik wel eens bepaalde recensies als onbetrouwbaar.

Maar tis allemaal vrij moeilijk hard te maken.

Ik heb me vaak ook al de vraag gesteld bij sommige recensies.

Meestal is het hun enige bericht en recensie + nieuw account.

Heb ook al DMs gehad met mensen die me een dame pushen omdat ze zooo goed zou zijn, maar ze hebben geen eens berichten of recensies.

Onder andere deze:

En deze:
Het eerste is geen recensietopic en de tweede is een eerste recensie van de betreffende dame.
Omdat er geen andere recensies zijn en geschreven door een newbie zou ik er niet teveel waarde aan hechten, maar of het een valse recensie is, is ook niet zeker.

Oh ik ben het met je eens dat er hier en daar ontzettend verdachte recensies zijn. En inderdaad een newbie status helpt dan niet. In m'n hoofd bestempeld ik wel eens bepaalde recensies als onbetrouwbaar.

Maar tis allemaal vrij moeilijk hard te maken.
Je hoeft toch helemaal niks 'hard' te maken... (nu, ja... behalve 'je weet wel')
Je kijkt gewoon naar meerdere recensies... en maakt zelf je beslissing. En... 'in case of doubt... there is no doubt'! Gewoon mijden! Makkelijk toch!

Je hoeft toch helemaal niks 'hard' te maken... (nu, ja... behalve 'je weet wel')
Je kijkt gewoon naar meerdere recensies... en maakt zelf je beslissing. En... 'in case of doubt... there is no doubt'! Gewoon mijden! Makkelijk toch!
Klopt wij pikken ze er zo uit maar andere forumleden die hier nieuw zijn weten dat misschien nog niet en geloven die neppe recensies.

Wat ik ergerlijke vind bij toch wel vele recensies is dat er niet gemeld wordt wanneer het bezoek plaats vond.

Het exacte uur en dag vind ik niet echt nodig, maar of het heel recent was (bv vandaag, gisteren, eergisteren .... ) of ongeveer een week, een maand geleden is toch wel nuttige info.
Soms staat er gewoon niets en heb je het raden naar wanneer het bezoek plaats vond.

Wat ik ergerlijke vind bij toch wel vele recensies is dat er niet gemeld wordt wanneer het bezoek plaats vond.

Het exacte uur en dag vind ik niet echt nodig, maar of het heel recent was (bv vandaag, gisteren, eergisteren .... ) of ongeveer een week, een maand geleden is toch wel nuttige info.
Soms staat er gewoon niets en heb je het raden naar wanneer het bezoek plaats vond.
En wat maakt het uit wanneer de afspraak plaats vond?
Belangrijkste is toch gewoon de recensie, goed of slecht?

Die recensies of andere verhalen over bepaalde evenementen worden altijd wel onderhuids door iemand geplaatst die in de kennissenkring zit of er belang bij heeft .
Da's een techniek die zo oud is als de straat en heel moeilijk te controleren , als een verhaal of recensie heel lang en uitgebreid verteld / bejubeld word , begin ik al serieus te twijfelen aan de echtheid .
Op datingsites zie je dat heel regelmatig in de speed dates , daar gaan geregeld precies dezelfde mensen naar een bepaalde club of sauna en het zijn steeds dezelfde die wekelijks hun oproep plaatsen, dan weet ieder weldenkend persoon al dat het om reclame gaat .

Dat is voor de anonimiteit.
Zelf durf ik ook twee weken wachten.
Ik vermeld het enkel als het langer dan een maand geleden is.
Probleem is wel soms dat ik een recensie schrijf over een bezoek in bv Gent en de dame zit al in bv Brugge.
Dan zet ik alle steden in mijn titel, bij locatie: reist rond en maak het topic aan in de streek dat ze op dat moment is.
Als de dame niet meer actief is, wacht ik tot ze opnieuw opduikt om een recensie te schrijven.

Als je heel herkenbaar schrijft (gistermiddag bezocht ik X voor 2 uurtjes), dan weet bewuste dame ook dat jij het bent. Sommigen vinden dit niet nodig en schrijven het wat algemener op (onlangs X bezocht). Beide is prima imo. Zien of dame nog actief is, is ook niet heel lastig, als profiel online staat dan zal ze er (nog) zijn.

Die anonimiteit begrijp ik vaak toch ook niet.

So what dat een dame je erkent aan wat je schreef op het forum hier. Ze kan je daarna vragen om niet meer over haar te schrijven en dan doe je dat.
Ikzelf heb nog nooit meegemaakt dat er eentje me vertelde dat ik niet over haar mocht schrijven.

Probleem is wel soms dat ik een recensie schrijf over een bezoek in bv Gent en de dame zit al in bv Brugge.
Is geen probleem. "Even terug dame bezocht in Gent, ze zit inmiddels in het schone Brugge" ;)
Dan zet ik alle steden in mijn titel, bij locatie: reist rond en maak het topic aan in de streek dat ze op dat moment is.
(y)
Als de dame niet meer actief is, wacht ik tot ze opnieuw opduikt om een recensie te schrijven.
Als ze al topic heeft hier, dan kan je ook gerust je recensie schrijven ook al is ze (net) vertrokken. Kan je het niet vergeten ook. En je kan ook vermelden dat dame inmiddels huiswaarts is.

So what dat een dame je erkent aan wat je schreef op het forum hier. Ze kan je daarna vragen om niet meer over haar te schrijven en dan doe je dat.
Ikzelf heb nog nooit meegemaakt dat er eentje me vertelde dat ik niet over haar mocht schrijven.
Sommige dvp's hebben een hekel aan recensies en dit forum.
Als je iets schreef dat hun niet beviel, kunnen ze jouw nummer op een zwarte lijst zetten, eventuele beelden van deurbel ofzo verspreiden.
Sommige dvp zijn ook bevriend.
Als ze al topic heeft hier, dan kan je ook gerust je recensie schrijven ook al is ze (net) vertrokken. Kan je het niet vergeten ook. En je kan ook vermelden dat dame inmiddels huiswaarts is.
Ik heb best wel al wat verwijten gehad in het verleden en op hookers omdat ik poste over een dame die al weg was.
Dus daarom wacht ik ermee. En ja soms zorgt dat ervoor dat een recensie niet meer geschreven wordt omdat de dame lang niet meer opduikt.
Zo heb ik momenteel nog drie recensies die ik nog moet posten.

Ik begrijp het wel. Zie aan je recensies dat je veel dames in het SKW bezoekt. Die dames kennen elkaar ook. Sommigen zullen bepaalde collega's mogen, maar zullen ook collega's zijn die ze niet mogen. Kan toch weer gedoe geven als jouw favorietje X hier leest dat jij leuke tijd met Y had, terwijl zij bloedhekel aan Y heeft....
Of ze mag Y op zich wel maar vraagt zich af waarom je niet 'gewoon' naar haar bent gegaan. Gedoe.

Terug
Bovenaan Onderaan