Recensie Vanessa, Emmanuela’s Angels, Waasmunster 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Den danny

Wandelaar
25
08/02/22
14
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Beste

Vandaag langsgeweest en gestopt bij EA
Bij presentatie vertelde ze : I make you best service.

Vanaf we op de kamer waren begon ze te zeuren over extra geld . En blijven zeuren
Pijpen , kussen was bijbetalen .
Heb ze dan maar doggy geneukt en snel gelost
En begin ze weer te zeuren over geld voor goede service.
Snel kleren aan en vertrokken . Max 5 min boven geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vreemd. Heb ze in het verleden regematig bezocht bij EA... en 2 weken geleden ook nog bij Relaxdreams. was voor mij een perfecte match, pzc a volonte, tongzoenen, verschillende standjes, finaal heeft ze me dan nog de 7de hemel ingepijpt en lekker haar borstjes volgespoten. Ben er gisteren ook geweest... en again all off the above...
Hoe laat was jij daar Danny?
 
Beste en slechtste ervaring in Waasmunster met Vanessa die nu terug is , eerste maal voor haar gekozen omdat zij super enthousiast was bij de voorstelling , dan naar de kamer in de gang 😀, een uurtje genomen . Er stond gewoon geen rem om deze knappe verschijning , achteraf nog een super massage BTB gekregen en een tweede ronde en een aangename babbel in iets of wat verstaanbaar Engels gemixt met Spaans . 2 dagen later terug naar daar uit euforie van de vorig afspraak . Wel maar voor een half uurtje . Man man wat een drama ze erkende me nog en wou eens geil strippen voor me op muziek , maar die wifi viel daar altijd weg , mij kon het niet veel schelen maar die werd daar nu toch slecht gezind van niet normaal . En een slecht gezinde Spaanse is geen cadeau . Is uitgedraaid op met een volle zak naar huis 😀, Dus bij deze oproep aan de Eigenaars vader, zoon of moeder het blijft mij gelijk . Koop een paar deftige wifi versterkers
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ga toch een recensie in vullen want bovenstaande van de topic opener klopt niet volledig volgens mijn
Ik hoop dat we het over de zelfde hebben acup en Zuid Amerikaans ?

Eerder b cup en Spaans , het zijn mss maar details 😀
 
Ze is afkomstig van peru

Ze zal je alleen maar een goede service geven als je ze Wa extra geeft.
Heb er wel een leuke date mee gehad. Maar toen was ze echt niet nuchter.
Voor 20€ extra gaat ze voluit

Baby please champagne or I not give you blowjob .

Ruikt altijd naar alcohol en vaak onder invloed van andere

Ze is bij relaxdreams ook niet voor niet buiten gegooid.

Daar in Waasmunster kijken ze niet zo nauw
Die nemen alles aan wat een kut heeft
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze morgen moest ik toch in de buurt zijn, dus dacht ik van eens binnen te wippen.
Gekozen voor Vanessa, na het lezen van de berichten hier wist ik dat het misschien niks zou worden.
Bij het binnen komen, direct 25 euro extra gegeven, vroeg Sint presentje.
Na het sanitaire, vroeg ze of ik haar wou masseren, vooral haar benen, dat heb ik dus maar gedaan, je mag wel overal aan zitten. Daarna was het mijn beurt, masseren kan ze echt wel goed, ik had er deugd van, maar natuurlijk kom ik niet enkel voor een massage. Na de massage komt de seks zei ze, in het Engels wat een aangename verrassing is hier in Waasmunster.
De seks dan, pijpen was zonder condoom, wat ze goed deed maar iets te kort voor mij, daarna zij op mij tegen een lekker tempo, dan afgemaakt in doggy style, waarbij je goed mag doorstoten.

Daarna terug een massage, ik dacht dan wel dat het gedaan zou zijn, maar neen ze begon terug lekker te pijpen met 69 waarbij ik een smakelijk kutje te zien kreeg, waarna ik serieus mocht tekeer gaan in missionaris, wat ze kon appreciëren.
Helaas 2 keer op 35 minuten dat ging vroeger wel, maar nu niet meer....
We zijn ons dan gaan verfrissen waarbij ze zich uitgebreid waste, uitstekende hygiëne.
Bij het aankleden en de kamer fatsoeneren liep ze topless rond, continu met haar borsten tegen mij, plagend en kussend. En zo was het uur rond.
Van een drankgeur heb ik niks gemerkt, dus spijtig dat anderen een mindere ervaring hadden met Vanessa, kortom GFE niet echt, maar wel zeker voor herhaling vatbaar.

Wat me wel opviel was dat zowel de dame als de uitbater uitdrukkelijk vroegen of alles naar wens was, ik moet wel zeggen dat het er heel rustig was.

Enig minpuntje, ze gebruikt massage olie, gelukkig was ik vandaag alleen thuis, alles direct de wasmachine in....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan