Recensie Vanessa, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ABSOLUUT TE MIJDEN. Vanessa lijkt helemaal niet op de foto's. Routinewerk en totaal geen gfe. Een geldwolvin. Weg gegooid geld.
ik begrijp nog steeds niet waar de 5 sterren vandaan komen. Ik heb me daardoor laten misleiden.
Wow, boze reactie, ben je al wat afgekoeld om een meer uitgebreide recentie te schrijven. Ben benieuwd want ze stond zeker op mijn to do lijst.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijd geleden deze dame bezocht. Start was al niet je dat. Afspraak via whats app voor een uurtje. Afgesproken prijs en mogelijkheden en tijd. Op de dag zelf denk ik dat dubbele boeking was want mog 30 minuten staan schimmelen en er stond nog een vent rond het adres te draaien. Uiteindelijk binnen. Ze deed de deur naakt open. Gaf me dus al bandwerkgevoel. Wou bedrag geven was dat ineens 20 euro duurder. Had toen moeten omdraaien maar de nood was hoog en had geen goesting om een ander op te zoeken. Eerst dan wasje gedaan en dan mocht ik op bed gaan liggen. Ze was moe zei ze. Nou ja. Haar pijpen was zonder en nog redelijk aangenaam. Neuken was de gewone routine. Wel met. Ik ben niet gek. Na 15 minuten was ik klaar en ze gaf me daarna massage maar was ook oppervlakkig. Op 30 minuten was het voor mij genoeg. Er was geen klik en ben maar buiten gestapt. Dus geen herhalingsgevaar voor mij. Heb haar misschien ontmoet op een slechte dag.
 
Inderdaad mannen, absoluut te mijden. @Hetenteen, het is nog erger dan erg.
Daar ik een misvallen date had met haar wou ik paar dagen later een andere afspraak dus belde ik naar een andere dame met profiel op redlights en ik kreeg plots hetzelfde adres.
Dacht dat er daar meerdere dames zouden zitten, wat altijd kan, dus van geen kwaad bewust.
Toen ik beneden binnen was gegaan kreeg ik plots dezelfde kamernr.
En jawel, gewoon dezelfde als paar dagen voorheen.

Dat mannen wild worden van het gegeven dat ze hem er inderdaad zonder verwittigen hem erin steekt zonder c
dat is dan iets waar je nog wat over kan discuteren of je dat al dan niet slim vind. Maar dat ze bewust de 2e keer dan wel met c deed dan dacht ik van ok, lets do this.. Deed ze minimale blowjob en wat bleek na 3x stampen?!
Dat ze zelf ongesteld was. 'Ooh noh - then you can stay to smoke a cigarette now.. '
Ik zou nooit een deel van mijn geld terug durven vragen, nog nooit eerder gedaan. Maar hier voelde ik me gewoon zo hard genaaid dat ik het toch probeerde. Ze ging daarop dan vloekend en poedelnaakt de deur opendoen en bleef in het deurgat staan wachten tot ik vervolgens buiten ging.

Never again.
Melding gemaakt bij de mensen van redlights over situatie. Haar 2e - fake profiel is gewist en niet meer terug te vinden. Dus dat is al iets. Maar wat mij betreft, ver van wegblijven! Vat vol problemen!! :mad:

Terug te vinden momenteel via deze link.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan