Recensie Vanessa Brianna, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrsympatico

Wandelaar
41
02/02/23
19
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vanessa-brianna/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze jonge meid bezocht. Is werkelijk heel jong 19. Prachtige huid. Lekker strak lijf. Nog heel onervaren, maar zeker de moeite.

Ontvangt in Antwerpen zuid
 
Ik had gisteren een afspraak met Serena. Ze ontvangt nu in een appartement vlakbij het Sint Jansplein, een duidelijk minder aangename buurt dan het Zuid maar bon.

Ik had gevraagd of het mogelijk was een bepaalde outfit te dragen. Ze zou me dan zo ontvangen. Daar aangekomen ontving ze me in gewone "sloddervos" kledij. Er begon al een alarmbelletje te rinkelen in mijn hoofd, maar toch nog binnen gegaan. Qua uiterlijk is ze een erg mooi meisje, maar haar uitstraling was voor mij zodanig passief, ongeïnteresseerd en "ik doe dit zwaar tegen mijn goesting" dat er nog enkele alarm belletjes begonnen afgaan.

Het was me vrij duidelijk dat dit niet was waar ik naar opzoek ben. Heb vriendelijk bedankt en ben vertrokken.

Deze ervaring is mogelijks een momentopname. Dit is geen recensie aangezien ik niet verder ben gegaan als dit. Wie weet kon ze nog ontdooien, maar ik zag het op die moment niet gebeuren eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan