Recensie Vanessa, Gent, Schepenenvijverstraat 19A/3 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ze zondag op mijn staart gehad
Draagt ze nog steeds haar rode high heels?
Pas maar op voor Radia of Daria of Victoria of hoe ze ook heten mag he Krokettje! Want die zal bij u ook wel in de smaak vallen! Ben ik zeker van! Ze zit daar in de geburen van Vanessaken he! 🙈
Een concurrente dus! 😂
Vind het wel altijd moeilijk als ik moet binnen stappen bij iemand die vlak naast vanessa staat.
Vind het dan een kaalslag voor vanessa die me per slot van rekening altijd goed gesoingeerd heeft.
Heb dat indertijd 1 keer gedaan en erna heeft ze er geen probleem van gemaakt weliswaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren langs geweest bij haar nu zonder beugel dus ze is er blij mee en lacht mooi. , service als vanouds top
 
Draagt ze nog steeds haar rode high heels?

Vind het wel altijd moeilijk als ik moet binnen stappen bij iemand die vlak naast vanessa staat.
Vind het dan een kaalslag voor vanessa die me per slot van rekening altijd goed gesoingeerd heeft.
Heb dat indertijd 1 keer gedaan en erna heeft ze er geen probleem van gemaakt weliswaar.
Daria is er tot 19 u en Vanessa is weg om 17 u. Ik ga nooit bij Daria wanneer Vanessa er is.
Wat zou een trio geven met die 2 poezen.
Heb niet de indruk dat ze elkaar mogen.
Vanessa staat vaak samen met die blonde ( ook een stuk ) van raam 2. Nooit praat ze tegen Daria.
Trouwens die blonde hoe heet ze en is ze een hete?
 
Volgens dat ik lees is die Daria fameuse concurrentie voor vanessa. Ik weet niet of ik ze eventueel zal bezoeken Daria vermits ik echt wel content ben van vanessa. Als je vanessa mag nemen in doggy dan is dat echt wel een festijn. Lekker hoe ze haar handen tegen die spiegel plaats en haar kontje naar achter duwt en dan meekijkt hoe je haar lekker neemt. Doggy is ook haar favoriete standje heeft ze al meerdere keren meegegeven.
 
Volgens dat ik lees is die Daria fameuse concurrentie voor vanessa. Ik weet niet of ik ze eventueel zal bezoeken Daria vermits ik echt wel content ben van vanessa. Als je vanessa mag nemen in doggy dan is dat echt wel een festijn. Lekker hoe ze haar handen tegen die spiegel plaats en haar kontje naar achter duwt en dan meekijkt hoe je haar lekker neemt. Doggy is ook haar favoriete standje heeft ze al meerdere keren meegegeven.
Dit doet Daria even lekker.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na maanden de lovende reviews nauwlettend te hebben opgevolgd heb ook ik haar eindelijk eens bezocht. Normaal kies ik dames met mooie uitgesproken rondingen. Ik ben dus minder geneigd binnen te stappen bij de knappe slanke dames, al kan het wel eens voorvallen. Vorige maand zag ik Vanessa al eens staan en twijfelde ik enorm, maar ik had toen te weinig tijd en ben doorgewandeld.

Vanessa is één van de weinige dames die je telkens met een glimlach probeert te lokken. Ze blijft even enthousiast, ook al passeer je meerdere keren. Fysiek is het zeker een knap meisje en haar zachte ontvangst maakt het af. Ze bleef bij me op de kamer en wachtte op het bed. Een leuke verrassing was dat haar borsten echt wel groter waren dan gedacht toen ze topless op dat bed zat. Ze zijn prachtig en zó zacht. Eén van de redenen om al snel eens terug te gaan! Ze begon met wat gestreel, geknuffel en ze liet me begaan toen ik even gefixeerd was op haar zalige tieten.

Toen ik op volle sterkte was deed ze het rubbertje errond en begon ze te pijpen. Ze deed het in een hoog tempo. Het was goed, maar ze is zeker niet de beste van Gent (Ana, VDD nachtshift is voor mij dan toch de beste op dat vlak). Toen vroeg ze voor een standje en uiteraard, met zo'n naturel voorgevel gekozen voor cowgirl. Het voelde in de richting van GFE, want ze ging traag en zacht op en neer en probeerde soms het tempo speels op te drijven. Ze wou me dus helemaal niet afwerken, integendeel… Daarna even missionaris, maar ik wou vooral eens doggy met haar proberen na het lezen van alle reviews.

Het is er inderdaad een spiegelpaleis. Zowel voor als naast het bed kun je jezelf bezig zien in de spiegel, of liever: haar prachtige lichaam bewonderen. De spiegels geven het een extra dimensie, vooral omdat ze weet hoe ze ermee moet spelen. Ze zoekt het oogcontact via de spiegel voortdurend op. Kijk je zijdelings, dan kijkt zij zijdelings, kijk je voor je, dan zoekt zij het contact via de voorste spiegel op. Dit resulteert in een heel intiem spel.

Ik verhoog enkel het tempo als ik voel en zie dat de dame het wil en kan hebben. Vanessa is een echt "stootkussen", want echt elk tempo wordt gewaardeerd. Van zacht pompen tot hard "rammen", het mag allemaal. Ik heb me helemaal overgeleverd aan het spel en het oogcontact en kwam overheerlijk en volledig uitgeteld klaar.

Daarna me opgefrist en wat nagepraat. Ik stond ervan versteld dat ze al zó lang in Gent werkt. Ze is me nooit opgevallen, behalve dankzij de reviews. Absoluut herhalingsgevaar, want hier is er absoluut geen tijdsdruk. Met andere woorden, Vanessa is de perfecte "hoer" en nóg zoveel meer. Hopelijk mogen we nog jaren van haar diensten genieten. De beste van Gent? Dat zou ik dan weer niet zeggen. Die plek blijft weggelegd voor Bonita, al is zij in mijn ogen ook de beste raamdame van het land. De vraag is niet of ik nog bij Vanessa terugga, maar wanneer…
 
Er is al een topic over haar:
En misschien is dit wel dezelfde:
Maar we missen een hele boel informatie nog.
Dus ja. Wachten op meer reviews he...
 
Terug
Bovenaan Onderaan