Recensie Vanessa, Maasmechelen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kranky

Vaste klant
154
13/02/22
120
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vanessa-8963
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Vanessa. Enkele jaren geleden heb ik haar regelmatig bezocht bij House of Pleasure en nu ook maar weer eens privé bezocht.

Vanessa is een lekkere Spaanse waarmee niks te gek is. De 'curves' op de juiste plekken en in de goede zin van het woord: zo gek als een deur. Niks is haar te gek! Doet alles om het jouw naar de zin te maken.

Volop tongzoenen, beffen, vingeren en genoeg standjes gedaan. Eerste keer tijdens het pijpen klaargekomen en een tweede keer heerlijk op tijd condoompje er af en over die heerlijke tieten gespoten. Zelfs nog een lekkere prostaat massage ontvangen. Pijpen doet ze ook graag en lang, ook erg diep.

Anaal heb ik deze keer niet gedaan, maar is mogelijk. Hier geniet ze ook echt van!

Voor mij een topper, die ik eigenlijk een beetje vergeten was, maar ik zal haar toch weer regelmatig gaan bezoeken.
 
Ik was wel nieuwsgierig geworden naar deze dame. App contact met haar verloopt best goed. Één keer had ik met haar een afspraak gemaakt, kreeg ik een afmelding. Wel netjes op tijd, dus daar is niks van te zeggen. Kort daarna weer wat gepland, een afspraak rond het middaguur. Eenmaal in de straat, kreeg ik geen reactie.....pas 1,5 uur later. Was niet op tijd wakker geworden gaf ze aan.
Afijn, ik was toch nog steeds nieuwsgierig, dus afgelopen vrijdag opnieuw afgesproken. Heeft me een half uur laten wachten, moest nog even douchen zei ze. Ik stond al op het punt om te gaan toen ik naar binnen kom komen. Nou, dat viel me wel tegen. Het is de dame van de foto's, maar in het echt lang niet zo aantrekkelijk als op haar foto's. De ruimte waar ze mij wilde ontvangen was ook een tering bende.
Ik heb gezegd dat ik er vanaf zag (ook door het wachten) en ben vertrokken. 'Sorry baby' zei ze en probeerde het nog goed te maken. Maar m'n zin was al helemaal over gegaan.
Mij ziet ze nooit meer.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vanessa-8963
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent bij Vanessa geweest, stond al langer op de radar en bij gebrek aan beter de gok gewaagd. Ontvangt in Dilsen in Dolce Vita.

Maar het viel beetje tegen. Super rommelige kamer, echt een rotzooi, ze was zelf al helemaal naakt en tikkie onverzorgd. Wel vriendelijk en zo gek als een deur. Maar ze leek beetje onder invloed/verward. Brabbelde vanalles in het Spaans/portugees/engels.

Maar wel lekker lijf, heerlijke tieten en dito kont. €100/30 min. Pijpt wel heel goed, 1 x op haar tieten gekomen, (cim mocht niet) en 1 x doggy waar je je mag uitleven.

Was prima maar, ga niet snel terug.
 
Recent bij Vanessa geweest, stond al langer op de radar en bij gebrek aan beter de gok gewaagd. Ontvangt in Dilsen in Dolce Vita.

Maar het viel beetje tegen. Super rommelige kamer, echt een rotzooi, ze was zelf al helemaal naakt en tikkie onverzorgd. Wel vriendelijk en zo gek als een deur. Maar ze leek beetje onder invloed/verward. Brabbelde vanalles in het Spaans/portugees/engels.

Maar wel lekker lijf, heerlijke tieten en dito kont. €100/30 min. Pijpt wel heel goed, 1 x op haar tieten gekomen, (cim mocht niet) en 1 x doggy waar je je mag uitleven.

Was prima maar, ga niet snel terug.
Beetje bijzonder idd, beetje de weg kwijt maar wel aardig.
Prestaties waren wel goed, ondanks dat ze niet meer op deze planeet zat.
Volgens mij kan je er vrijwel alles mee als ze geen dinsdag-dip heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan