Recensie Vanessa Nieuwstad 37III 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JPS1969

Wandelaar
82
17/12/22
42
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond/nacht Vanessa weer bezocht. Ze zat dit keer zonder haar zwarte kousjes in licht blauw lingerie. Ze is voor mij een hele lieve vrouw die niet gehaast overkomt. Dit zal voor iedereen anders zijn want ook ik kom ook bij andere dames die wel gehaast zijn maar weer andere dingen hebben die ik fijn vind zoals zoenen. Zeg maar een klik met de dame - lekker kletsen en langzaam over tot datgene waar je voor komt. Pijpen doet ze heerlijk - met de tong op de gevoelige plekjes - verschillende standjes en voelt strak aan. Ze is niet de knapste dame maar gewoon lieve meid. Het enige jammer is dat ze totaal niet zoent. Dat maakt het voor mij vaak wel specialer - die dames die dat doen ken ik ook en lichtelijk mijn voorkeur.
 
Als je wat vaker bij een dame komt hoop je ook dat de desbetreffende dame het ook kan waarderen rn ontdooit - ik kom bij haar maar als ik door zou lopen merk je dat niet echt aan haar - niet gezellig een babbeltje bij de deur - ze zit veelal ongeinteresseerd op haar telefoon - binnen lief en gezellig sex is prima maar eenmaal buiten kijkt ze niet echt op als je voorbij komt - toch heeft ze iets wat me in haar trekt - gisteren geweest en binnen een en al vriendelijkheid - toch na afloop weer heel gesloten en zsm de deur uit want het werk wacht - dat vind ik jammer - vroeger met July die op 37-II zat was het altijd top
 
Moet je haar telefoonnummer vragen. Dan weet je of ze wel of niet er is als het jou nummer 1 is. Dat had ik met Vicky. Kon en mocht haar altijd bellen.
Ze wil met niemand haar nummer delen zegt ze - bang voor misbruik - ik maak haar duidelijk dat het alleen gaat om maken afspraak maar ja heb vele pogingen gewaagd
 
Ze wil met niemand haar nummer delen zegt ze - bang voor misbruik - ik maak haar duidelijk dat het alleen gaat om maken afspraak maar ja heb vele pogingen gewaagd
Onzin van haar kant. Ze hebben allemaal minimaal 2 telefoons. 1 voor het werk en 1 prive. Maar dat bewijst zich wel weer dat het geen fijne dame is en geen vertrouwen in mens heeft. Moet ff aan haar vragen of ze wel ooit gehoord heeft van mannen die haar lastig vallen blokkeren.
 
Onzin van haar kant. Ze hebben allemaal minimaal 2 telefoons. 1 voor het werk en 1 prive. Maar dat bewijst zich wel weer dat het geen fijne dame is en geen vertrouwen in mens heeft. Moet ff aan haar vragen of ze wel ooit gehoord heeft van mannen die haar lastig vallen blokkeren.
Ontdek altijd maar 1 tel bij haar - vind in principe ook gek want idd hebben ze vaker meer - maar je vindt het geen fijne dame of geen ervaring met haar
 
Ik moet echt eens een keer op haar gaan letten....
Hoor goede en slechte dingen. Ik heb me nog nooit verdiept in haar en weet ook niet om wie het gaat. Ook al zal ik haar vast weleens gezien hebben
Ik vind haar wel super aardig, het zakelijke van geld snap ik wel. Dat is enige reden dat ze dit doen vrijwillig of niet. Ze zit vaak op tel met nr of nrs die ze niet wil geven dat vind ik stom omdat ik ook denk dat ze echt wel werktel heeft.
 
Ik vind haar wel super aardig, het zakelijke van geld snap ik wel. Dat is enige reden dat ze dit doen vrijwillig of niet. Ze zit vaak op tel met nr of nrs die ze niet wil geven dat vind ik stom omdat ik ook denk dat ze echt wel werktel heeft.

Misschien wel. Ik weet het niet.

Ik ken haar niet, jou niet...
Misschien heeft ze wel nummer maar alleen voor bepaalde klanten. Wie zal het zeggen. Zou me er niet zo druk om maken.
Gewoon af en toe op de.gok heen. Er zitten nog genoeg andere leuke dames die ook zeker de moeite waard zijn.
 
afgelopen week was ik weer eens bij Vanessa - Jezus wat een chagrijn vorige week en klagen over weinig klandizie. Nou met haar gedrag snap ik het ook nog.
Voorlopig maar andere dames voor mij en mensen wil je een Roemeens chagrijn moet je vooral hier heen gaan.
 
afgelopen week was ik weer eens bij Vanessa - Jezus wat een chagrijn vorige week en klagen over weinig klandizie. Nou met haar gedrag snap ik het ook nog.
Voorlopig maar andere dames voor mij en mensen wil je een Roemeens chagrijn moet je vooral hier heen gaan.
Wat dus al eerder vermeldt is. Geen prettige dame. En jij altijd maar beweren dat ze een goed karakter had.
 
Als ze een extra tel heeft zou er absoluut iemand moeten zijn die haar nr heeft maar had

Ze wil met niemand haar nummer delen zegt ze - bang voor misbruik - ik maak haar duidelijk dat het alleen gaat om maken afspraak maar ja heb vele pogingen gewaagd
Ken deze dame niet maar heeft ze niet gewoon een advertentie op kinky.nl met een nummer?

 
Meeste reakties zijn van mij maar ga ervan uit dat er toch meer mensen haar bezocht hebben. Was vooral in begin enthousiast later stuk minder - hoor graag ook eens anderen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan