WHEM Vanessa Westerlo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er een paar jaar geleden langs geweest. Ik geloof dat het toen €150 per uur was. Ze doet goed haar best om je te plezieren en maakt het uur helemaal vol. Ze is mijn leeftijd maar ziet er nog geweldig goed en strak uit. Ik zou er wel nog eens langs willen gaan. Wal ik wel een minpuntje vond is dat ze een beetje afstandelijk was en niet echt een babbeltje maakte om het ijs wat te breken en de sfeer wat op te bouwen, wat het GFE niet tot het ideale brengt. Zal misschien aan mij liggen of aan het moment.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bij haar een aantal keer geweest, laatste keer begin vorig jaar. Uitkleden, drankje, jacuzzi in en daar eerste rond - wel geen cim wel pzc. Zoenen ok, had er wel een klik mee. Doet wat ze beloofd en voor mij is haar service best ok.
 
Ik kan het bovenste beamen. Ook een paar keer geweest. Je mag wel niet klaarkomen in de jacuzzi. Oraal is het een toppertje. Ik vind het wel een echte gfe. Interessante gesprekjes mee gehad. En ja, een zeer mooie vrouw.
 
Ik ben er een paar jaar geleden langs geweest. Ik geloof dat het toen €150 per uur was. Ze doet goed haar best om je te plezieren en maakt het uur helemaal vol. Ze is mijn leeftijd maar ziet er nog geweldig goed en strak uit. Ik zou er wel nog eens langs willen gaan. Wal ik wel een minpuntje vond is dat ze een beetje afstandelijk was en niet echt een babbeltje maakte om het ijs wat te breken en de sfeer wat op te bouwen, wat het GFE niet tot het ideale brengt. Zal misschien aan mij liggen of aan het moment.
Thxs
 
Ik ben bij haar een aantal keer geweest, laatste keer begin vorig jaar. Uitkleden, drankje, jacuzzi in en daar eerste rond - wel geen cim wel pzc. Zoenen ok, had er wel een klik mee. Doet wat ze beloofd en voor mij is haar service best ok.
Blijkbaar moeilijk vast te krijgen via telefoon. Wss druk bezig. Ontvangt ze in centrum Westerlo of in de omgeving?
 
Ik,heb Vanessa enkele weken geleden nog eens bezocht.
Was al n tijdje geleden dat ik haar ontmoet had.
Klopt, het verloop van de date is wel altijd hetzelfde... maar telkens zeer leuk.
In het bubbelbad, met een glaasje cave, lekker zoenen, tongzoenen en orale verwenning.
Het tongzoenen is wel echt intens tongzoenen, niet enkel het topje.
En na het bubbelbad stevige sex op bed. Vanessa houdt van meerdere standjes.

Een bezoek aan Vanessa is het ideaal middel om ontspannen naar huis te gaan.
 
Het opzet / scenario spreekt me wel aan om eens te beleven.
De foto`s zijn wel niet zo heel duidelijk. Hoe komt ze er voor in verhouding tot de leeftijd waar ze mee adverteert? Ik weet dat je bij sommige dames er best wat jaartjes moet bijtellen, maar dat zegt daarom niets over hoe ze er voor komt. Maar ik heb alleszins geen zin om het gevoel te krijgen dat ik bij m`n tante op bezoek ga weet je wel...
 
Het opzet / scenario spreekt me wel aan om eens te beleven.
De foto`s zijn wel niet zo heel duidelijk. Hoe komt ze er voor in verhouding tot de leeftijd waar ze mee adverteert?
Het is ondertussen wel een paar jaartjes geleden dat ik ze bezocht heb.
Ik denk dat haar aangegeven leeftijd wel klopt maar ze draagt heel goed zorg voor haar mooie lichaam. Ze sport duidelijk veel en heeft een lijf waar menig 30 jarige vrouw jaloers op zou kunnen zijn. Toen ik er was waren haar borsten pas geüpgraded en nog hard. Was anders ook wel eens een leuke ervaring. Ik hoop dat ze ondertussen terug wat meer natuurlijke zachtheid hebben gekregen.
Kortom, een mooie vrouw met een rijpe ervaren leeftijd.
 
Ik ben er onlangs langs geweest, koppel hier even terug omdat ik zie dat de laatste reactie al even geleden is.

Qua lichaam: Als je graag afgetraind ziet: Perfect! Geen gram vet teveel aan. Ze heeft grotere biceps dan ik :)
Ze is ouder dan wat op haar profiel staat, maar je zou ze jonger inschatten, want zo goed ziet ze eruit.
Ik vond het ook een toffe dame, goeie babbel, Soms wel redelijke persoonlijke vragen (maar je kiest natuurlijk zelf of je daarop ingaat).

Wat ik wat minder vond: Het was allemaal te "volgens het menu". Er was geen echte klik of gevoel vond ik. Ik zou het zelfs bijna mechanisch durven noemen.
Dus van een GFE geen sprake. Ik snap dat als je al lang in het vak zit, je op een gegeven moment een vaste manier manier van werken begint te ontwikkelen en dat bezoeken hetzelfde gaan/moeten verlopen. Het was mijn eerste keer daar, maar de vlotheid waarmee het elke X minuten veranderde naar "de volgende stap" doet me sterk vermoeden dat ik gelijk heb. Ze is goed in wat ze doet, daar is geen twijfel aan, maar ik mis het gevoel en het spontane.

Ik heb het dus "ondergaan" als ik het zo oneerbiedig mag uitdrukken.
Afgezien van de kick om eens met een dame te zijn die zo goed in vorm is, voor mij dus niet echt vatbaar voor herhaling.
 
Ik ben er onlangs langs geweest, koppel hier even terug omdat ik zie dat de laatste reactie al even geleden is.

Qua lichaam: Als je graag afgetraind ziet: Perfect! Geen gram vet teveel aan. Ze heeft grotere biceps dan ik :)
Ze is ouder dan wat op haar profiel staat, maar je zou ze jonger inschatten, want zo goed ziet ze eruit.
Ik vond het ook een toffe dame, goeie babbel, Soms wel redelijke persoonlijke vragen (maar je kiest natuurlijk zelf of je daarop ingaat).

Wat ik wat minder vond: Het was allemaal te "volgens het menu". Er was geen echte klik of gevoel vond ik. Ik zou het zelfs bijna mechanisch durven noemen.
Dus van een GFE geen sprake. Ik snap dat als je al lang in het vak zit, je op een gegeven moment een vaste manier manier van werken begint te ontwikkelen en dat bezoeken hetzelfde gaan/moeten verlopen. Het was mijn eerste keer daar, maar de vlotheid waarmee het elke X minuten veranderde naar "de volgende stap" doet me sterk vermoeden dat ik gelijk heb. Ze is goed in wat ze doet, daar is geen twijfel aan, maar ik mis het gevoel en het spontane.

Ik heb het dus "ondergaan" als ik het zo oneerbiedig mag uitdrukken.
Afgezien van de kick om eens met een dame te zijn die zo goed in vorm is, voor mij dus niet echt vatbaar voor herhaling.
Hi Kuieraar. Bedankt voor je review!

Had ze een verzorgd gebit? Als in witte tanden die recht zijn en een goede adem?Of toch eerder niet wauw. Ik vind dit namelijk super belangrijk.
 
Ok dan ga ik proberen een afspraak te maken! Hartelijk bedankt. Kan er iemand me misschien nog iets zeggen over haar tarieven?
Ik heb 160€ betaald voor een uur. Zeker niet aan de duurdere kant dus voor een Vlaamse dame.

Had ze een verzorgd gebit? Als in witte tanden die recht zijn en een goede adem?Of toch eerder niet wauw. Ik vind dit namelijk super belangrijk.
Wat Teddy Ruxpin zegt. Niets op aan te merken.
 
Ik ben er onlangs langs geweest, koppel hier even terug omdat ik zie dat de laatste reactie al even geleden is.

Qua lichaam: Als je graag afgetraind ziet: Perfect! Geen gram vet teveel aan. Ze heeft grotere biceps dan ik :)
Ze is ouder dan wat op haar profiel staat, maar je zou ze jonger inschatten, want zo goed ziet ze eruit.
Ik vond het ook een toffe dame, goeie babbel, Soms wel redelijke persoonlijke vragen (maar je kiest natuurlijk zelf of je daarop ingaat).

Wat ik wat minder vond: Het was allemaal te "volgens het menu". Er was geen echte klik of gevoel vond ik. Ik zou het zelfs bijna mechanisch durven noemen.
Dus van een GFE geen sprake. Ik snap dat als je al lang in het vak zit, je op een gegeven moment een vaste manier manier van werken begint te ontwikkelen en dat bezoeken hetzelfde gaan/moeten verlopen. Het was mijn eerste keer daar, maar de vlotheid waarmee het elke X minuten veranderde naar "de volgende stap" doet me sterk vermoeden dat ik gelijk heb. Ze is goed in wat ze doet, daar is geen twijfel aan, maar ik mis het gevoel en het spontane.

Ik heb het dus "ondergaan" als ik het zo oneerbiedig mag uitdrukken.
Afgezien van de kick om eens met een dame te zijn die zo goed in vorm is, voor mij dus niet echt vatbaar voor herhaling.
klopt
al lang geleden dat ik daar nog geweest heb haar denk ik drie keer bezocht (ook ongeveer drie keer de weg kwijt geraakt) supermadam leuke babbel goede sex maar inderdaad vast patroon
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan