Veel vrouwen in Rotterdam adverteren "neuken zonder condoom" (kinky) Is dit juist of een taalfout?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob@nb

Vaste klant
Forumpionier
161
02/07/21
193
3
Veel vrouwen in Rotterdam adverteren "neuken zonder condoom" (kinky) Is dit juist of een taalfout?
Het zijn de mooiste dames.
Ik ben bang als ik ze app en het vraag ik meteen geblokkeerd wordt en voor mij is een dvp die neukt zonder condoom een NOGO.

Iemand advies/

 
Zijn vermoedelijk van een zelfde vriendenkring. Gewoon een appje sturen, en vragen naar een een all in prijs voor één uur. En dan komt er vanzelf wel een prijs voor langs, en anders er gewoon naar vragen, weet je het zo.en blokken ze je, jammer Rotterdam zit er vol mee volgens mij.
 
Het zijn allemaal dezefde type advertenties.
Qua tekst, qua taalfouten, qua foto's (allemaal hebben ze zo'n selfie blik) en ook qua prijs. Geen enkele foto is in NL gemaakt en de vrouwen zien er te mooi uit om waar te zijn.
Kortom: als je al een afspraak kunt maken, zie een hele ander (waarschijnlijk veel dikkere en lelijkere) vrouw en is er weinig mogelijk en zeker geen bare.
 
Laatst bewerkt:
Op Vanessa na ( die overigens Beatrice onder haar foto heeft staan) beweren ze nog allemaal biseksueel te zijn ook
Helen is de enige die in het Nederlands adverteert , de rest lijkt allemaal uit dezelfde stal te komen inderdaad
Neuken zonder condoom staat bij de mogelijkheden , dus ga ervan uit dat als dat al mogelijk is er een forse meerprijs aan verbonden is en met condoom gewoon standaard is
Of je de meiden van de foto's daar zal aantreffen valt te betwijfelen maar niet geschoten is altijd mis
 
Weet je als DVP bezoekt wordt je gefopt.
Zeker als starter/ jong wandelaar.
Het goede nieuws is dat je daar van kan leren.
En je hoeft niet meer alle fouten te maken die ik gemaakt heb , want je kan er over lezen op Girlsreview.
Lijkt me een enorm voordeel.

Oplichterij zal blijven bestaan omdat er mannen zijn die goedgelovig zijn , en ook mannen die heel snel moeten beslissen omdat ze maar kort onder moeders of echtgenotes vleugels wegkunnen en zich niet voorbereiden,en de eerste de beste dame kiezen.
Het zij zo.

Jammer maar de realiteit.
 
Begrijp ik het goed dat deze vrouwen allemaal met foto's van een andere vrouw adverteren. Dit zou ik dan wel melden bij Kinky. Kan niet de bedoeling zijn. Als zovelen dat doen als groep.

Ik mis echt die goede volwaardige concurrent van Kinky in Nederland.
Dat maakt Kinky geen r**t uit en er is inderdaad ruimte voor een volwaardige concurrent voor K en SJ. Als je nieuw bent in deze wereld, ga dan lekker naar een DVP met meerdere recensies of naar een club.
 
Al de bovenstaande dames behoren tot dezelfde organisatie..
Werken allemaal met een planner/pooier die de app beantwoord, werkruimte regelt (tegen woeker huur), en de helft van de centjes incasseert..
Foto's zijn in 95% van de gevallen nep, maar heel soms niet.
Ervaring met deze dames is zeer wisselend. Wat in de advertentie staat is vaak niet mogelijk en weet de dame ook vaak niks vanaf, sterker nog, de meeste dames hebben hun eigen advertentie nooit gezien.
Prijs is ter plaatsten ook vaak hoger dan op Kinky staat.
En toch kun je er af en toe een goede ervaring opdoen.
Oh ja, en Kinky zegt mij altijd dat ze de foto's opnieuw gaan controleren bij de betreffende advertentie, maar er veranderd nooit wat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan