Venery stopt ermee

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.129
02/07/21
2.177
15
Ik logde net nog eens in op Venery.nl en zie het volgende bericht.
Geplaatst: 7 april
Sayonara...

Wat begon als een besloten Discord groep in het begin van de coronapandemie om de Hookers.nl lockdown te omzeilen, naar een daadwerkelijk forum om een alternatief te worden voor Hookers.nl, sluit Venery.nl na 2 jaar haar deuren voorgoed.
Het was een moeilijke beslissing, maar toch helaas een waar we niet omheen konden. Nu het oude normaal zowat bijna weer terug is, heeft het team helaas geen tijd meer om de site actief te onderhouden. Naast dat werd ons ook wel duidelijk dat er niet genoeg animo is voor de site, wat tóch ook wel een beetje de motivatie aantast om er ook verder mee te gaan.
Het waren twee leuke jaren en hebben we veel geleerd omtrent het beheren van een forum en uiteraard ook van de ervaringen van collega wandelaars.
Hierbij willen wij iedereen bedanken die in de twee jaar hun ervaringen, tips, verhalen hebben gedeeld.
F.A.Q.
Hoe zit het met mijn recensies? Kan ik deze nog opvragen na het sluiten?
Nee. Als Venery.nl eenmaal gesloten is, dan zal alle data verwijderd worden van onze database.
Kan ik mijn Hookers.nl recensies nog opvragen na het sluiten?
Uiteraard! Stuur een mail naar [email protected] met een link naar de betreffende advertentie en je zal deze dan weer krijgen.
Blijft de Discord server nog bestaan?
De Discord server zal blijven bestaan, echter zal deze onder een andere naam doorgaan, dus zal de uitnodigingslink die momenteel nog gebruikt wordt (https://discord.venery.nl) niet meer werken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan