Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJawel, in Amai en in BuddhaEn... wel wat stil hier!
Niemand nog een (lekker geil) verjaardagsfeestje gevierd?
In Duitsland heb je bij de meeste FKK clubs op de dag van je verjaardag gratis entree! Daar maak ik dan ook graag gebruik van. En meestal neuk ik dan een stuk of 4 tot 5 latinas op een dag. Soms ook bij twee clubs op 1 dag.
Zal wat lawaai maken, Ik moet voor mijn verjaardag wachten tot April maar in de tussentijd is er altijd rede voor een feestje!En... wel wat stil hier!
Niemand nog een (lekker geil) verjaardagsfeestje gevierd?
Dus wie doet er mee aan de vuurwerkshow?Tsja... na m'n " 5 DVP's... 6 geile feestjes" heb ik natuurlijk niet stil gezeten!
Dan was er de 'Poll'... en daar blijven nog wel wat dames op de 'nog te bezoeken' lijst...
En... straks is het weer eindejaar. Altijd een goede reden voor enkele spetterende feestjes!
Nu... heb al wel een aantal kandidaten op het oog!Dus wie doet er mee aan de vuurwerkshow?
Of het glas is half vol, vieren dat we weer een jaartje hebben overleefd.Waarom vieren mensen eigenlijk verjaardagen? Zo blij dat ze weer een jaartje dichter bij hun einde zitten?![]()
Nee we vieren juist het leven en dat we weer een jaar lang geile dingen hebben mogen en kunnen doen.Waarom vieren mensen eigenlijk verjaardagen? Zo blij dat ze weer een jaartje dichter bij hun einde zitten?![]()
Ik ben voor.Nu... heb al wel een aantal kandidaten op het oog!
En... dat 'vuurwerk' maken we natuurlijk samen!
Oei!Huidige tradities
- Cadeaus en taart:
Verjaardagscadeaus zijn geëvolueerd van bescherming tegen demonen tot geschenken, en taart eten is een wereldwijd symbool van vreugde en viering geworden.
En drie dagen achter elkaar toch?!Een goeie verjaardag hoor je met seks te vieren![]()
Klopt ,wij vieren onze verjaardagen steevast hier thuis op onze speelzolder met enkele stellen die we goed kennen .Een goeie verjaardag hoor je met seks te vieren![]()
Ik doe mee!Ik ook april. Wat toevallig. We doen een halfjaarsfeestje, dus in oktober mogen we. Goede reden. Marco, 4-5 dames op 1 dag lukt wel, alleen tussendoor niet klaarkomen , anders haal je de eindstreep niet.
Klopt ,wij vieren onze verjaardagen steevast hier thuis op onze speelzolder met enkele stellen die we goed kennen .
Dat zijn altijd heel geile feestjes die gans de nacht doorgaan .
Ook nieuwjaarsnacht is voor ons altijd een goeie reden voor een uitzonderlijk geil feestje met een stel of 5 .