Verjaardagen en DVP's... Wie bouwt er graag een geil feestje?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Verjaardagen en DVP's... Wie bouwt er een lekker geil feestje?

• Ik vier geen verjaardagen (meer)

Stemmen: 26 16,1%
  • Verjaardagen, Leuk! Maar wel met vrienden of familie.

Stemmen: 28 17,4%
  • Oh, ja! Mijn verjaardag vieren bij m'n favoriete DVP(s). Geweldig!

Stemmen: 29 18,0%
  • Oh, ja! Mijn verjaardag -en haar verjaardag- vieren bij m'n favoriete DVP(s). Geweldig!

Stemmen: 23 14,3%
  • Eigenlijk is elke reden goed... om een geil feestje te bouwen!

Stemmen: 55 34,2%

• Totaal aantal stemmers
    161
Tsja... na m'n " 5 DVP's... 6 geile feestjes" heb ik natuurlijk niet stil gezeten!

Dan was er de 'Poll'... en daar blijven nog wel wat dames op de 'nog te bezoeken' lijst...

En... straks is het weer eindejaar. Altijd een goede reden voor enkele spetterende feestjes! (straks alvast weer een kistje champagne inslaan!)

Waarom vieren mensen eigenlijk verjaardagen? Zo blij dat ze weer een jaartje dichter bij hun einde zitten? :giggle:
Of het glas is half vol, vieren dat we weer een jaartje hebben overleefd.

Evolutie van de traditie
  • Heidense oorsprong:
    Oorspronkelijk waren verjaardagen een heidense traditie, die later door de vroege Christenen als een heidense praktijk werd afgewezen.
    (footnote van mijzelf, misschien gaan de gristenen ooit nog eens prostitutie accepteren 🤭🤩)

Wereldwijd fenomeen:
    In de negentiende en twintigste eeuw werd het vieren van verjaardagen, met name kinderverjaardagen, steeds algemener, ook in minder rijke gezinnen.
Huidige tradities
  • Cadeaus en taart:
    Verjaardagscadeaus zijn geëvolueerd van bescherming tegen demonen tot geschenken, en taart eten is een wereldwijd symbool van vreugde en viering geworden.

Waarom vieren mensen eigenlijk verjaardagen? Zo blij dat ze weer een jaartje dichter bij hun einde zitten? :giggle:
Nee we vieren juist het leven en dat we weer een jaar lang geile dingen hebben mogen en kunnen doen.
Laten we het positief bekijken.
Nu... heb al wel een aantal kandidaten op het oog!
En... dat 'vuurwerk' maken we natuurlijk samen!
Ik ben voor.

Een goeie verjaardag hoor je met seks te vieren 😉
Klopt ,wij vieren onze verjaardagen steevast hier thuis op onze speelzolder met enkele stellen die we goed kennen .
Dat zijn altijd heel geile feestjes die gans de nacht doorgaan .
Ook nieuwjaarsnacht is voor ons altijd een goeie reden voor een uitzonderlijk geil feestje met een stel of 5 .

Ik ook april. Wat toevallig. We doen een halfjaarsfeestje, dus in oktober mogen we. Goede reden. Marco, 4-5 dames op 1 dag lukt wel, alleen tussendoor niet klaarkomen , anders haal je de eindstreep niet.
Ik doe mee!
Klopt ,wij vieren onze verjaardagen steevast hier thuis op onze speelzolder met enkele stellen die we goed kennen .
Dat zijn altijd heel geile feestjes die gans de nacht doorgaan .
Ook nieuwjaarsnacht is voor ons altijd een goeie reden voor een uitzonderlijk geil feestje met een stel of 5 .

We doen graag mee!

Terug
Bovenaan Onderaan