- 4.477
- 03/07/21
- 6.584
In mijn hele leven ben ik slechts 1x echt verliefd geweest.....Zij was geen DVP.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToen ik jong was , Was ik om de haverklap verliefdIn mijn hele leven ben ik slechts 1x echt verliefd geweest.....Zij was geen DVP.
63En hoe oud ben je?
Zo herkenbaar @Girlsaanbidder ! Ik denk ook 1x ECHT verliefd op een DVP te zijn geweest. De overige keren was het een mix van bewondering en pure geilheid.Toen ik jong was , Was ik om de haverklap verliefd, dan leek het wel of er elke dag mooiere rond liepen
. Ben maar een maal verliefd geworden op een dvp, dat heb ik ergens hier beschreven , gelukkig is dat helemaal over .
Reactie van Johnny Walk is reactie op mededeling van Ernstige Neuker in#7.021.Hij schrijft "één keer verliefd op een dvp" ...
Precies. Dat is heel weinig in een mensenlevenReactie van Johnny Walk is reactie op mededeling van Ernstige Neuker in#7.021.
Daarin staat dat hij één keer verliefd is geweest in zijn leven. Juist niet op een DVP.