Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik me dus afvraag...Blijft het onderliggend niet steeds iets lastigs met dat verliefd zijn?

Dame: Wil hij mij alleen voor de (gratis) seks?
Heer: Wil zij mij alleen voor mijn centen (pensioen, kruiwagen, verblijfsvergunning, maaltijdkaartje).

Hoe ervaren jullie dit?
Moeilijk om dat niet een beetje te voelen als de klik er is...als je er wat teveel aan denkt, kan het helpen om eens een afspraakje met iemand anders te maken...😇
 
Dvp is ook gewoon een vrouw. Als je echt verliefd wordt wil je dat het gaat om meer dan alleen de seks.
Maar je wilt ook niet dat zo een gozer steeds denkt dat het km zijn geld gaat.
Je hebt als sekswerker namelijk gewoon je eigen geld. Ruim voldoende meestal ook nog.

Als man moet je beseffen dat ze wellicht gewoon op jou om jou verliefd is. Vooral als je haar helemaal niet betaald. En ze ook nog eventueel dingen voor jou betaald..

Ik vind het maar een heel lastig iets.
 
Dame: Wil hij mij alleen voor de (gratis) seks?
Doet me ineens denken aan een vriendin die kort na de eerste date vroeg of het mij misschien alleen ging om de seks. Ik reageerde "laten we dan afspreken geen seks te hebben en gewoon veel gezellige dingen te doen, ook leuk!"
Maar zo radicaal hoefde dan ook weer niet wat haar betreft ;-)
 
Wat ik me dus afvraag...Blijft het onderliggend niet steeds iets lastigs met dat verliefd zijn?

Dame: Wil hij mij alleen voor de (gratis) seks?
Heer: Wil zij mij alleen voor mijn centen (pensioen, kruiwagen, verblijfsvergunning, maaltijdkaartje).

Hoe ervaren jullie dit?
Als je echt verliefd bent, keer liefde op eerste gezicht gehad met een Meesteres, was wederzijds. Dan komt het niet in je op om te denken, waarom is zij voor mij gevallen, en zo dacht zij ook niet, we waren gewoon in love. Vergeet nooit het moment dat zij op zondagavond tegen mij zei, "waar is je overhemd wat je morgen aan doet naar je werk, dan zal ik het voor je strijken." Daarna heb ik haar een dikke knuffel gegeven, en werd het een heel gezellige avond.
 
Als je echt verliefd bent, keer liefde op eerste gezicht gehad met een Meesteres, was wederzijds. Dan komt het niet in je op om te denken, waarom is zij voor mij gevallen, en zo dacht zij ook niet, we waren gewoon in love. Vergeet nooit het moment dat zij op zondagavond tegen mij zei, "waar is je overhemd wat je morgen aan doet naar je werk, dan zal ik het voor je strijken." Daarna heb ik haar een dikke knuffel gegeven, en werd het een heel gezellige avond.
Dame: Wil hij mij alleen om (gratis) zijn overhemden te strijken?

Nee zonder dollen, mooi verhaal, heeft het stand gehouden?
 
Dvp is ook gewoon een vrouw. Als je echt verliefd wordt wil je dat het gaat om meer dan alleen de seks.
Maar je wilt ook niet dat zo een gozer steeds denkt dat het km zijn geld gaat.
Je hebt als sekswerker namelijk gewoon je eigen geld. Ruim voldoende meestal ook nog.

Als man moet je beseffen dat ze wellicht gewoon op jou om jou verliefd is. Vooral als je haar helemaal niet betaald. En ze ook nog eventueel dingen voor jou betaald..

Ik vind het maar een heel lastig iets.
Denk dat Roemeense dames toch een andere mentaliteit hebben.
 
Als je echt verliefd bent, keer liefde op eerste gezicht gehad met een Meesteres, was wederzijds. Dan komt het niet in je op om te denken, waarom is zij voor mij gevallen, en zo dacht zij ook niet, we waren gewoon in love. Vergeet nooit het moment dat zij op zondagavond tegen mij zei, "waar is je overhemd wat je morgen aan doet naar je werk, dan zal ik het voor je strijken." Daarna heb ik haar een dikke knuffel gegeven, en werd het een heel gezellige avond.
Als ze overhemden voor je gaat strijken is ze wel een beetje uit de rol van Meesteres gevallen.
 
Als je echt verliefd bent, keer liefde op eerste gezicht gehad met een Meesteres, was wederzijds. Dan komt het niet in je op om te denken, waarom is zij voor mij gevallen, en zo dacht zij ook niet, we waren gewoon in love. Vergeet nooit het moment dat zij op zondagavond tegen mij zei, "waar is je overhemd wat je morgen aan doet naar je werk, dan zal ik het voor je strijken." Daarna heb ik haar een dikke knuffel gegeven, en werd het een heel gezellige avond.

Wie was dat? Ik heb hier ook nog wat strijk liggen … 😀
 
Ik heb de griep nu zelf goed te pakken. Ben verliefd geworden op een dame en kan geen 1 dag overslaan om niet te gaan. Krijg der maar niet uit ne hoofd.
Oei, vandaag de laatste dag als ik mij niet vergis :-(

Verliefdheid bij een dvp heb ik nog niet gehad. Wel dames warme ik een enorme klik had een sinds weleens dacht "Wat als..."

Een ontzettend goede klik mee. Bij de 1 op verschillende vlakken, bij de ander een geweldige klik op seks gebied, maar natuurlijk geen idee hoe het in het dagelijks leven zou zijn.

Enkele dames met wie ik langere dates heb gehad (via sexjobs, betaald contact) had ik wel een erg goede klik mee, zou er zelfs een keer "gewoon" mee willen afspreken.


Op dit moment is de enige DVP bij wie ik een "verliefdheid" in de kleinste zin van het woord heb toch echt wel Sibel (blij dat ze weer terug is op haar oude stek, snel bezoeken weer!). Gewoon alles aan haar spreekt me aan, maar denk niet dat we zouden matchen op relatie gebied haha!
 
Oei, vandaag de laatste dag als ik mij niet vergis :-(

Verliefdheid bij een dvp heb ik nog niet gehad. Wel dames warme ik een enorme klik had een sinds weleens dacht "Wat als..."

Een ontzettend goede klik mee. Bij de 1 op verschillende vlakken, bij de ander een geweldige klik op seks gebied, maar natuurlijk geen idee hoe het in het dagelijks leven zou zijn.

Enkele dames met wie ik langere dates heb gehad (via sexjobs, betaald contact) had ik wel een erg goede klik mee, zou er zelfs een keer "gewoon" mee willen afspreken.


Op dit moment is de enige DVP bij wie ik een "verliefdheid" in de kleinste zin van het woord heb toch echt wel Sibel (blij dat ze weer terug is op haar oude stek, snel bezoeken weer!). Gewoon alles aan haar spreekt me aan, maar denk niet dat we zouden matchen op relatie gebied haha!
Ze had 'good news for me baby'. Ze blijft wat langer, tot maandag. Voor haar mischien goed nieuws, voor mij financieel slecht nieuws😆 Vandaag ga ik langs voor de 5e keer op een rij. Mischien ben ik gewoon een geile hond, maar het gaat me nu niet eens om de seks, maar meer om even bij haar te zijn. Gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben hier op het forum😄
 
Maar ik denk niet dat iedere man een relatie wilt met een sexwerker, tenzij ze misschien haar werk op geeft.
Ja dat denk ik ook en dan is in veel gevallen het financiële plaatje anders alsook de tijd die de ex sekswerker voor je heeft. Want bij een normale baan werk je gewoon de hele week.

Dus, heb t idee dat het toch niet werkt.
Is nothing but a dream..
 
Maar ik denk niet dat iedere man een relatie wilt met een sexwerker
Dan zou er ook ineens een grote schaarste ontstaan, in die zin dat niet iedere man een eigen sekswerker vindt om een relatie mee te beginnen.

Of misschien is dat al wel zo, dat iedere getrouwde (huis)vrouw eigenlijk in haar hart een sekswerker is en dat de kleine groep overgebleven vrouwen nu op kinky staat :love:
 
Ze had 'good news for me baby'. Ze blijft wat langer, tot maandag. Voor haar mischien goed nieuws, voor mij financieel slecht nieuws😆 Vandaag ga ik langs voor de 5e keer op een rij. Mischien ben ik gewoon een geile hond, maar het gaat me nu niet eens om de seks, maar meer om even bij haar te zijn. Gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben hier op het forum😄
Als het wederzijds is dan vergoed je de dame niet meer.

Maar goed dan kom je dus in het hellevuur van jezelf afvragen of alles echt is 😅

Verliefd zijn, wie heeft dat uitgevonden
🤯🔫
 
Verliefd zijn, wie heeft dat uitgevonden
🤯🔫
Nadat ze het heelal hadden gecreëerd, vroegen de goden zich af waar ze de waarheid moesten verstoppen. Op de hoogste bergtop ? In de diepte van de zee ? De verborgen zijde van de maan ? Uiteindelijk besloten ze de waarheid te verbergen in het hart van de mens, omdat die de waarheid overal zou zoeken behalve in zichzelf.
(oude hindoe-legende)
 
Nadat ze het heelal hadden gecreëerd, vroegen de goden zich af waar ze de waarheid moesten verstoppen. Op de hoogste bergtop ? In de diepte van de zee ? De verborgen zijde van de maan ? Uiteindelijk besloten ze de waarheid te verbergen in het hart van de mens, omdat die de waarheid overal zou zoeken behalve in zichzelf.
(oude hindoe-legende)
Dan hebben die goden ook nog eens de (hetero)man wijsgemaakt dat de waarheid tussen de benen van de vrouw te vinden is. Wat ze de vrouw dan hebben wijsgemaakt? Geen idee, misschien kan Layla daar iets over zeggen?
 
Dat denk ik ook, die gaan voor het snelle en makkelijk geld, met verstand op nul.
Klopt.. Bij Roemeense dames is het geld nummer 1, en liefde op 2.

Ze zijn bereid om voor geld een relatie aan te gaan met een man waar ze eigenlijk weinig voor voelen, of die veel ouder is dan haarzelf. In hoeverre dit dan vervolgens stand houd is de grote vraag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan