Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dat niet wat aanmatigend? Hoe weet jij nou wat voor relaties ik heb gehad? En wat is veel of weinig ervaringen met relaties. Met dvp's kan ik je wel vertellen en dat is nul.

Hoezo verrassing? En hoezo dvp heeft al sex met meerdere mannen gehad. Als ze om 13:00 begint en je bent er dan is dat nul mannen. Het is niet een kwestie van niet aan beginnen. Ik doe dat zowiezo niet. Het gaat erom dat je niet moet denken als je verliefd wordt op een dvp je de uitverkorende bent. Die zien meer mannen vrij intiem dan wij mannen omgekeerd. Maar het wordt een zinloze discussie.
Dat de dvp met meer mensen seks heeft ( dat zijn niet alleen mannen) staat niet gelijk aan verliefd zijn op al die mensen.
En daar gaat dit topic over.

Een ander mens naakt zien of meerdere mensen per dag naakt zien, maakt menig mens ook niet verliefd.

Een intieme band maakt verliefd. Eerlijke gesprekken. Pijn punten kunnen bespreken met elkaar. Iemand die je even knuffelt, of vraagt hoe het met je gaat.
Een sekswerker doet vaak meer dan alleen de dienst seks aanbieden.
En al is de sekswerker meer to the point, zakelijker, zal de verliefdheid komen door bv een bepaalde blik of ervaren dat de sekswerker geniet, van jou ja.
Meestal heeft het minder te maken met de seks zelf, maar met een overgave.
 
Is dat niet wat aanmatigend?

Excuses. Ik begon met te stellen dat ik je niet ken. Sorry als het aanmatigend overkwam.

Doordat je stelde dat men gaat scheiden als de verliefdheid voorbij is kreeg ik de indruk dat je misschien een scholier was, die zelf nog niet veel heeft beleefd.

Maar je hebt gelijk, ik kan dat niet weten. Ik was slechts verbaasd over wat je daar stelde.

Maar het wordt een zinloze discussie.
Dat moeten we niet willen inderdaad.
 
Dat de dvp met meer mensen seks heeft ( dat zijn niet alleen mannen) staat niet gelijk aan verliefd zijn op al die mensen.
En daar gaat dit topic over.

Een ander mens naakt zien of meerdere mensen per dag naakt zien, maakt menig mens ook niet verliefd.

Een intieme band maakt verliefd. Eerlijke gesprekken. Pijn punten kunnen bespreken met elkaar. Iemand die je even knuffelt, of vraagt hoe het met je gaat.
Een sekswerker doet vaak meer dan alleen de dienst seks aanbieden.
En al is de sekswerker meer to the point, zakelijker, zal de verliefdheid komen door bv een bepaalde blik of ervaren dat de sekswerker geniet, van jou ja.
Meestal heeft het minder te maken met de seks zelf, maar met een overgave.
Kan ik mij helemaal in vinden 😘
 
Dat de dvp met meer mensen seks heeft ( dat zijn niet alleen mannen) staat niet gelijk aan verliefd zijn op al die mensen.
En daar gaat dit topic over.

Een ander mens naakt zien of meerdere mensen per dag naakt zien, maakt menig mens ook niet verliefd.

Een intieme band maakt verliefd. Eerlijke gesprekken. Pijn punten kunnen bespreken met elkaar. Iemand die je even knuffelt, of vraagt hoe het met je gaat.
Een sekswerker doet vaak meer dan alleen de dienst seks aanbieden.
En al is de sekswerker meer to the point, zakelijker, zal de verliefdheid komen door bv een bepaalde blik of ervaren dat de sekswerker geniet, van jou ja.
Meestal heeft het minder te maken met de seks zelf, maar met een overgave.
Als ik hier zo de recensies lees dat zijn er niet veel sexwerkers die pijnpunten met hun klanten bespreken. Ik lees nl veel dat communicatie lastig vanwege de taalbarrière met buitenlandse dvp's. Ik denk zelf dat de verliefdheid veelal ( dus niet alle) komt door de aandacht van de dvp naar de klant toe. En een intieme band lees ik ook weinig over en als dat wel beschreven wordt vraag ik me af of de dvp dat ook zo ervaren heeft. Zou kunnen daar kan ik niet over oordelen. Maar voor mezelf spreken heb ik dat nog niet meegemaakt. Sta er ook niet voor open. Als ik bv 150 of 200 voor een uur betaal hoeft er geen eerlijk of diepzinnig gesprek gevoerd te worden. Maar dat is just me.
 
Eens dat de klus geklaard is . Meen ik mijn dvp eens goed vast ik geef haar een dikke knuffel en ik zeg telkens tegen haar I love You met als wederzijds antwoord I love You too . Eens dat de deur open gaat geef haar nog kusje .
 
Ik heb ook een dame waar ik verlieft op kan worden .ze werkt bij r v p in made .ik durf er niet meer heen te gaan want zo gauw als ik haar zie .dan begint het te kriebelen het gaat om Kim ze is een bijzondere vrouw ,mooi lief en spontaan .ik ga toch weer n keer alle moed bij elkaar rapen en wil haar toch weer bezoeken .want het is altijd een bijzonder gevoel bij haar en het is zo'n fijne meid .ik ga er toch binnen kort heen en probeer niet verliefd te doen tegen haar . Maar gewoon met respect omgaan met haar .nu ik dit aan het schrijven ben krijg ik weer een kleur en wil haar zien 😊
Als ze een GFE aanbiedt is "verliefd doen" natuurlijk een beetje part of the deal en ben je heus niet de enige klant die dat doet. Zolang je de werkelijkheid niet uit het oog verliest kan je gewoon langs gaan hoor.
 
Als ik hier zo de recensies lees dat zijn er niet veel sexwerkers die pijnpunten met hun klanten bespreken. Ik lees nl veel dat communicatie lastig vanwege de taalbarrière met buitenlandse dvp's. Ik denk zelf dat de verliefdheid veelal ( dus niet alle) komt door de aandacht van de dvp naar de klant toe. En een intieme band lees ik ook weinig over en als dat wel beschreven wordt vraag ik me af of de dvp dat ook zo ervaren heeft. Zou kunnen daar kan ik niet over oordelen. Maar voor mezelf spreken heb ik dat nog niet meegemaakt. Sta er ook niet voor open. Als ik bv 150 of 200 voor een uur betaal hoeft er geen eerlijk of diepzinnig gesprek gevoerd te worden. Maar dat is just me.
Wellicht lees je veelal recensies van raam prostitutie.
Anderzijds zal dit ook niet in een recensie besproken worden.
Want wat heeft verliefd worden te maken met het recenseren van een sekswerker?

Alsook een recensie is veelal nav een eerste bezoek.
Een band ontstaat na meer dan 1 bezoek. Dan is het ook waarschijnlijker dat je meer de diepte ingaat.
Genoeg reacties in de recensie topics "waar is...wanneer komt die en die terug." Als je goesting enorm uitgaat naar 1 en dezelfde is dat vaak meer dan seks alleen.

Ook in dit topic lees ik veelal niet dat de klant bij het 1e bezoek verliefd wordt..
Lijkt mij allemaal logisch.
Gezond verstand en 1+1=2
 
Laatst bewerkt:
Wellicht lees je veelal recensies van raam prostitutie.
Anderzijds zal dit ook niet in een recensie besproken worden.
Want wat heeft verliefd worden te maken met het recenseren van een sekswerker?

Alsook een recensie is veelal nav een eerste bezoek.
Een band ontstaat na meer dan 1 bezoek. Dan is het ook waarschijnlijker dat je meer de diepte ingaat.
Genoeg reacties in de recensie topics "waar is...wanneer komt die en die terug." Als je goesting enorm uitgaat naar 1 en dezelfde is dat vaak meer dan seks alleen.

Ook in dit topic lees ik veelal niet dat de klant bij het 1e bezoek verliefd wordt..
Lijkt mij allemaal logisch.
Gezond verstand en 1+1=2
Nee lees ook prive ontvangst. Als een klant verliefd wordt op een dvp lees je dat wel terug in de recensie. Wat ik ook las.

Wel eens gehoord van liefde op het eerste gezicht?
En met die band valt het wel mee. Lees ook heel vaak dat het eerste bezoek het beste was. Ik weet ook zeker dat als je regelmatig bij een dvp komt er ook de mogelijkheid is dat je afknappers krijgt. Dat is in het normale leven ook. Ik heb gedate met vrouwen die ik in het begin geweldig vond maar later toch wat minder en omgekeerd ook.
Dat wanneer komt ze terug heb ik ook en zelfs nu maar niet omdat ik romantische gevoelens heb maar omdat de sex heel erg goed was. Dame is ook vriendelijk, aardig en down to earth maar op haar verliefd worden ging en gaat niet gebeuren. De eventuele band die we hadden is voornamelijk sex en meer niet. Geloof me maar die mannen die vragen wanneer komt die en die terug zijn verliefd maar de sex was geweldig. Het spreekwoord is niet voor niets uit het oog uit het hart.
Je wordt verliefd op een dame die je regelmatig ziet. Uitzonderingen daargelaten.
 
Nee lees ook prive ontvangst. Als een klant verliefd wordt op een dvp lees je dat wel terug in de recensie. Wat ik ook las.

Wel eens gehoord van liefde op het eerste gezicht?
En met die band valt het wel mee. Lees ook heel vaak dat het eerste bezoek het beste was. Ik weet ook zeker dat als je regelmatig bij een dvp komt er ook de mogelijkheid is dat je afknappers krijgt. Dat is in het normale leven ook.
Als volwassenen onder elkaar weten we toch dat liefde op t eerste gezicht een vlaag van verstandsverbijstering is in de meeste gevallen 😅
Uitzonderingen daargelaten.

Dan ben ik vast een uitzondering 😁
 
Ik ook.
Ik heb nu het omgekeerde ,een dame die ik ken van de Afspraakjes site is verliefd op me.
Ze wil al gratis gaan doen, maar ik ben nog afwachtend.
Dit had ik nooit verwacht.
Ze weet ook niet dat ik zo groot wandelaar ben.
Ze is wel erg mooi en geil , en 20 jaar jonger.
Maar zou op termijn wel eens het einde van mijn wandelleven kunnen zijn.
Bij mij moet de liefde nog groeien ik ben vooral nog verbaasd.
 
Ik ook.
Ik heb nu het omgekeerde ,een dame die ik ken van de Afspraakjes site is verliefd op me.
Ze wil al gratis gaan doen, maar ik ben nog afwachtend.
Dit had ik nooit verwacht.
Ze weet ook niet dat ik zo groot wandelaar ben.
Ze is wel erg mooi en geil , en 20 jaar jonger.
Maar zou op termijn wel eens het einde van mijn wandelleven kunnen zijn.
Bij mij moet de liefde nog groeien ik ben vooral nog verbaasd.
Hoe ga je er mee om?
Is dit voor jou een reden om wat afstand van haar te nemen, of wil je zelf ook wel wat meer met haar dan alleen sex ?
 
Wel eens gehoord van liefde op het eerste gezicht?
Romantische onzin, leuke onzin dat wel. Begeerte en/of interesse op het eerste gezicht zou een betere benaming zijn. Liefde moet groeien.

Je wordt verliefd op een dame die je regelmatig ziet. Uitzonderingen daargelaten.
Hmm, nee. Dit is voor eenieder anders en komt neer op die 'overgave' die eerder benoemd werd. Het hangt er maar vanaf hoe lang je erover doet om je barricades neer te laten.
Meestal heeft het minder te maken met de seks zelf, maar met een overgave.
 
Als ze een GFE aanbiedt is "verliefd doen" natuurlijk een beetje part of the deal en ben je heus niet de enige klant die dat doet. Zolang je de werkelijkheid niet uit het oog verliest kan je gewoon langs gaan hoor.
Een fijn antwoord . Inderdaad met bijden benen op de grond blijven ,en heb mij zelf wel in de hand toch fijn zo'n antwoord terug 👍bedankt roba
 
Als volwassenen onder elkaar weten we toch dat liefde op t eerste gezicht een vlaag van verstandsverbijstering is in de meeste gevallen 😅


Dan ben ik vast een uitzondering 😁
Is waar als je weer geland bent in de realiteit,en je denkt weer normaal komt het toch weer goed .maar ga haar toch nog eens bezoeken en kijk of het allemaal zo erg is met me ,misschien vallen allen hersencellen weer 😊 goed
 
Wellicht lees je veelal recensies van raam prostitutie.
Anderzijds zal dit ook niet in een recensie besproken worden.
Want wat heeft verliefd worden te maken met het recenseren van een sekswerker?

Alsook een recensie is veelal nav een eerste bezoek.
Een band ontstaat na meer dan 1 bezoek. Dan is het ook waarschijnlijker dat je meer de diepte ingaat.
Genoeg reacties in de recensie topics "waar is...wanneer komt die en die terug." Als je goesting enorm uitgaat naar 1 en dezelfde is dat vaak meer dan seks alleen.

Ook in dit topic lees ik veelal niet dat de klant bij het 1e bezoek verliefd wordt..
Lijkt mij allemaal logisch.
Gezond verstand en 1+1=2
En als je buiten het sekswerk er een mooi contact kan aan overhouden is dat mooi meegenomen 😇
 
Als ik hier zo de recensies lees dat zijn er niet veel sexwerkers die pijnpunten met hun klanten bespreken.
Anderzijds zal dit ook niet in een recensie besproken worden.

Precies dat. Privédingen die besproken worden gaan jullie niets aan, en zijn niet relevant voor een recensie.
En als er echt een privé-klik is, kan het ook dat er expres geen recensie gemaakt wordt.
 
Dit zou er eentje zijn die in aanmerking komt.

Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en met een bezoek vereerd . Wat de omschrijving betreft is er niets gelogen , volle 25 jarige D- cup, okay de 25 jaar zijn al een aantal jaren achter de rug, vol is ze ook, en de volle D-Cup is er ook wel, alleen verticaal aanwezig. Een leuk uur mee gehad ,is het niet dat de dame volgens haar binnenkort weer vertrekt, had ik toch terug gegaan voor een tweede uurtje, denk dat de dame er zelf ook van geniet, aan haar inzet ligt het niet. Wel jammer dat het alleen Spaans spreekt, en het communiceren alleen gaat met de vertaal telefoon, op zich jammer, denk dat als je er goed mee kunt communiceren er meer plezier uit kunt halen. Recensie maken heeft niet zoveel nut, als deze komende week al weer vertrokken is met de noorderzon. Ondanks de leeftijd ( maar voor mij nog steeds jong) en verticale aspecten, en voor mij belangrijk vol overgave tongen toch een 9+
Het is op zich wel een toppertje.?

Je hebt soms van de pareltjes ertussen zitten waarmee je vanaf de eerste minuut een klik mee hebt, dit was/is er zo eentje. Ikzelf heb bijna geen verplichtingen meer hier in NL zou zomaar mee kunnen gaan. :rolleyes: Tuurlijk doen we dat niet , dit is de realiteit waar we in leven, een dvp die jonger is als mij jongste dochter zit echt niet te wachten op mij, of je moet Bernie Ecclestone heten ,


Komt misschien nog wel een keertje naar nederland , doe dan wel weer een bezoekje, voorlopig moeten we het met de memories doen


Geld stinkt niet bedoel je?
 
Als ik het goed lees is dat precies waarom hij afwachtend is en is hij daar nog over aan het nadenken 😉
Jawel als je al zo lang single bent , is een relatie een hele stap.Bovendien is dame Vlaams met Franse roots en woont ook aan de Franse grens.
Uit veilgheid en respect omdat ik niet weet wat ik wil , en nog niet verliefd genoeg betaal ik haar nog maar per date, al hebben we al gehad over een bedrag per maand ( 300) en dan komen als ik wil ( als tussen vorm)
 
Jawel als je al zo lang single bent , is een relatie een hele stap.Bovendien is dame Vlaams met Franse roots en woont ook aan de Franse grens.
Uit veilgheid en respect omdat ik niet weet wat ik wil , en nog niet verliefd genoeg betaal ik haar nog maar per date, al hebben we al gehad over een bedrag per maand ( 300) en dan komen als ik wil ( als tussen vorm)
geniet van de aandacht zou ik zeggen !

Bij mij is het echt raar sinds dat een dvp mijn hart heeft gebroken heb ik een afkeer van de betaalde seks wereld en dan denk ik gewoon 't is toch fake.

Terwijl dit vroeger was ik gewoon een gelukkiger mens als ik paar keer per maand goeie sex had met een dvp. Ik mis dat gevoel. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt ?
 
geniet van de aandacht zou ik zeggen !

Bij mij is het echt raar sinds dat een dvp mijn hart heeft gebroken heb ik een afkeer van de betaalde seks wereld en dan denk ik gewoon 't is toch fake.

Terwijl dit vroeger was ik gewoon een gelukkiger mens als ik paar keer per maand goeie sex had met een dvp. Ik mis dat gevoel. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt ?
Ik had ook dat gevoel . Ik kon dat ook niet begrijpen zij dat ook deed . Dat zit gewoon met een film scenario in je hoofd over haar leven .
 
geniet van de aandacht zou ik zeggen !

Bij mij is het echt raar sinds dat een dvp mijn hart heeft gebroken heb ik een afkeer van de betaalde seks wereld en dan denk ik gewoon 't is toch fake.

Terwijl dit vroeger was ik gewoon een gelukkiger mens als ik paar keer per maand goeie sex had met een dvp. Ik mis dat gevoel. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt ?
maar je weet toch dat de meeste dames een act opvoeren. daar is op zich niks mis mee, want je komt toch voor de sex.
Wel vreemd dat je er na zo veel bezoekjes pas achter komt dat het fake is.
Wat ik wel hebt is dat het steeds vaker niet bevredigend vind, en met een soort van spijt naar huis toe rijd na een bezoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan