Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar je weet toch dat de meeste dames een act opvoeren. daar is op zich niks mis mee, want je komt toch voor de sex.
Wel vreemd dat je er na zo veel bezoekjes pas achter komt dat het fake is.
Wat ik wel hebt is dat het steeds vaker niet bevredigend vind, en met een soort van spijt naar huis toe rijd na een bezoek.

Ik had vroeger iets van als je eens goed weggaat met een tinder of andere date kost je dat ook wel eens 150/200 euro en dan heb je geen garantie op sex. Ik heb momenteel echt geen tijd om in een relatie te steken dus paydaten vond ik ideaal.
 
geniet van de aandacht zou ik zeggen !

Bij mij is het echt raar sinds dat een dvp mijn hart heeft gebroken heb ik een afkeer van de betaalde seks wereld en dan denk ik gewoon 't is toch fake.

Terwijl dit vroeger was ik gewoon een gelukkiger mens als ik paar keer per maand goeie sex had met een dvp. Ik mis dat gevoel. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt ?
Niet mee gemaakt op die manier ,maar voel dat het niet echt is .ik denk dat we te veel er van verwachten de dames zien meer mannen en kunnen niet bij elke klant verliefd worden ,wij gaan vaak naar de zelfde dame en hebben daar gevoelens bij ,is anders voor hun als ze 5of meer leuke mannen zien .jammer voor je dat het voor je mis gegaan is ,kop op gaan eens bij een andere leuke dame langs misschien geniet je daar ook weer van SUCCES 👍
 
geniet van de aandacht zou ik zeggen !

Bij mij is het echt raar sinds dat een dvp mijn hart heeft gebroken heb ik een afkeer van de betaalde seks wereld en dan denk ik gewoon 't is toch fake.

Terwijl dit vroeger was ik gewoon een gelukkiger mens als ik paar keer per maand goeie sex had met een dvp. Ik mis dat gevoel. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt ?
Nee gelukkig niet. Kan me er ook wel iets bij voorstellen. Maar een dvp doet haar werk omdat ze er geld mee kan verdienen. Zag laatst die documentaire van Kelly onze bekendste transgender en die zei dat achter de ramen zitten een kinderdroom was. Met een hele grote korrel zout nemen..
 
maar je weet toch dat de meeste dames een act opvoeren. daar is op zich niks mis mee, want je komt toch voor de sex.
Wel vreemd dat je er na zo veel bezoekjes pas achter komt dat het fake is.
Wat ik wel hebt is dat het steeds vaker niet bevredigend vind, en met een soort van spijt naar huis toe rijd na een bezoek.
Dat herken ik ook wel. Het is aan de ene kant prettig maar als dan de lust weg is is bij mij dat prettige gevoel ook weg. En het was het ok dan heb ik ook spijt. Hoeft niet aan de dame te liggen.
 
een dame die haar werk goed doet kom ik bij terug, bij afwerk mentaliteit of zgn verhaaltjes om je te paaien trap ik niet in. gewoon genieten op dat moment, niets meer niets minder en als ik geen geld heb ga ik niet zo simpel is het.
Door steeds te liegen brengen ze zichzelf ook in moeilijke positie tegen over de klant. Dan zit er dan niks anders op dan die klant te dumpen . Om er vanaf te zijn . Een echte klik bestaat niet . Een tijdelijke klik wel . Het draait om één ding .
 
Laatst bewerkt:
Was ik maar zo makkelijk .goeie instelling👍,ik verlies altijd iets al ik ga mijn verstand 🤭(en te veel geld )😏
Ik heb een budget per maand wat ik aan onze hobby mag uitgeven daar houd ik me aan. Dat helpt mij wel moet ik zeggen, iedere hobby kost geld maar ik kijk er al dagen naar uit en bij een goede dvp geniet ik nog dagen na.
 
Ik heb wel met 2 dvp's een soort van vriendschapsrelatie. Ik zeg soort van vriendschap relatie. We kunnen leuke dingen doen samen buiten ons contact. Dingen waar we allebei van genieten. Maar zij weten niet mijn hele leven en ik niet die van hun. We hebben ook niet iedere dag contact. Maar we kunnen wel op gezette tijden leuke dingen met elkaar doen.

Dat is eigenlijk precies wat een vriend is. Zou ik ze tot mijn beste vrienden rekenen. Nee waarschijnlijk niet. Als ik vandaag mijn huis kwijt zou zijn zou ik morgen bij bepaalde vrienden op de stoep kunnen staan en binnenkomen met mijn koffer tot ik mijn zaken weer op orde zou hebben. Bij hun waarschijnlijk niet. Hoewel je het nooit weet.

Maar ze zijn zeker een toevoeging in mijn leven. Niet alleen voor sex, maar voor nog veel meer leuke dingen samen.
Echt verliefd wederzijds is me "nog" niet overkomen.
Neem aan dat je voor hun diensten ondanks vriendschap wel moet betalen - ik had ook een super band met dvp en gingen soms op stap - het enige waar een ander na 15 min weer buiten stondwas ik zo maar een uur binnen voor 50 - was super tijd helaas weg vd raamprostitutie en ineens uit het zicht
 
Terug
Bovenaan Onderaan