• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naarmate ik veel ouder word vind ik een groot leeftijdsverschil steeds minder een bron van zorg.
Dat is ook zo als een meisje van 15 samen is met een jongen van 20 is dat niet oké. Maar een dame 50 die samen is met een man van 55 is perfect normaal.

Als je eerlijk bent doet het er niet toe wat andere denken voor zo lang ze meerderjarig is.
 
Ik bekijk dingen liever vanuit mogelijkheden, dus ik zou zeggen het gaat makkelijker als je wat ouder bent, want dan ken je jezelf wat beter en trek je minder aan van wat anderen denken
Maar het kan allebei leeftijd is maar een getal
1 van de 2 leeftijdsverschillen vond je minder geschikt, dat is dan 18 - 38

18 is ook erg jong, dan is het eigenlijk nog een kind, met 33 - 53 ben je beide volwassen dat werkt waarschijnlijk beter
 
1 van de 2 leeftijdsverschillen vond je minder geschikt, dat is dan 18 - 38

18 is ook erg jong, dan is het eigenlijk nog een kind, met 33 - 53 ben je beide volwassen dat werkt waarschijnlijk beter
Veel denken dat ze aan 18 volwassen zijn. Persoonlijk vind ik dat meer rond de 30. Je hebt dan al wat meer ervaring in de echte wereld en niet wat ze je in school wijs gemaakt hebben.
 
Veel denken dat ze aan 18 volwassen zijn. Persoonlijk vind ik dat meer rond de 30. Je hebt dan al wat meer ervaring in de echte wereld en niet wat ze je in school wijs gemaakt hebben.
Ligt er ook wel aan wat je allemaal hebt meegemaakt denk ik. Als ik zie hoe volwassen en zelfstandig kinderen in achtergestelde gebieden zijn en dat afzet tegen kinderen hier is dat niet te vergelijken.

De een gedraagt zich met 40 als een oude man, en de ander voelt zich als 40 jarige als een jonge god.
Ik hoop alleen dat jullie weten, waar jullie mee bezig zijn. Eens verdwijnen die vlinders uit je buik, en dan is het nog maar de vraag of al die verschillen dan ook geen rol spelen.
Ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik geen flauw idee heb waar ik mee bezig ben. Als je mij 4 weken geleden verteld had dat ik er nu zo bij zou zitten had ik je vierkant uitgelachen. Momenteel is taal het grootste korte termijn probleem, gevolgd door hoe lang wil zij dit werk nog blijven doen. Passen onze karakters in zijn algemeenheid goed bij elkaar? Zij feest nog graag ik ben die wilde haren al een beetje kwijt. Daarna volgen de lage termijn zaken zoals haar toekomstige studie en waar wil zij uiteindelijk wonen.

Mbt gedrag gaat het over financiële zaken en werk, dan ben ik saaie ouwe lul. Inkomsten en uitgaven volledig in kaart, huis/hypotheek op orde, belegingen, pensioen, lijfrente, heel de rambam. Ik wil zelf bepalen wanneer ik stop met werken, niet wanneer de overheid het welletjes vindt. De gemiddelde 20-30 jarige is daar niet mee bezig en zijn meer bezig het volgende feestje in te plannen. Komt het aan op foute humor en lomp doen dan ben ik net een klein kind.
 
Laatst bewerkt:
De een gedraagt zich met 40 als een oude man, en de ander voelt zich als 40 jarige als een jonge god.
Ik hoop alleen dat jullie weten, waar jullie mee bezig zijn. Eens verdwijnen die vlinders uit je buik, en dan is het nog maar de vraag of al die verschillen dan ook geen rol spelen.
Dan gaat het vaak gewoon fout.

Dat zie je ook met dames of heren die geïmporteerd worden.
 
Naarmate ik veel ouder word vind ik een groot leeftijdsverschil steeds minder een bron van zorg.
Dat is een beetje afhankelijk van hoe oud dat meisje is, als zei begin twintig is en de man begin veertig is het mijn inziens wel een behoorlijk verschil.
Normaal gesproken gaan meisjes van die leeftijd niet om met mannen die qua leeftijd hun vader hadden kunnen zijn. Meestal hebben ze heel andere interesses, en zijn nog in een fase dat ze veel uitgaan met vriendinnen en nog bezig zijn om hun seksualiteit te ontdekken.
 
Vagebond, geweldig dit gevoel geniet ervan !!
Maar ga niet te ver vooruit denken is nergens voor nodig als het zo mag zijn komt het wel goed
Ik zou je het advies geven ( ik vermoed dat dit de reden is waarom je dit verhaal post, klopt dit ? ) zorg dat je jezelf niet verlies mocht het anders lopen dan je had gehoopt
 
Ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik geen flauw idee heb waar ik mee bezig ben. Als je mij 4 weken geleden verteld had dat ik er nu zo bij zou zitten had ik je vierkant uitgelachen. Momenteel is taal het grootste probleem korte termijn probleem gevolgd door hoe lang wil zij dit werk nog blijven doen. Passen onze karakters in zijn algemeenheid goed bij elkaar? Zij feest nog graag ik ben die wilde haren al een beetje kwijt. Daarna volgen de lage termijn zaken zoals haar toekomstige studie en waar wil zij uiteindelijk wonen.

Mbt gedrag gaat het over financiële zaken en werk, dan ben ik saaie ouwe lul. Inkomsten en uitgaven volledig in kaart, huis/hypotheek op orde, belegingen, pensioen, lijfrente, heel de rambam. Ik wil zelf bepalen wanneer ik stop met werken, niet wanneer de overheid het welletjes vindt. De gemiddelde 20-30 jarige is daar niet mee bezig en zijn meer bezig het volgende feestje in te plannen. Komt het aan op foute humor en lomp doen dan ben ik net een klein kind.
Dat is wel een eerlijk verhaal.
Maar heb je geen moeite met haar werk?
Je geniet wanneer je samen bent, maar je weet ook dat ze sex heeft met andere mannen. Ik zou daar moeilijk tegen kunnen.
 
Vagebond, geweldig dit gevoel geniet ervan !!
Maar ga niet te ver vooruit denken is nergens voor nodig als het zo mag zijn komt het wel goed
Ik zou je het advies geven ( ik vermoed dat dit de reden is waarom je dit verhaal post, klopt dit ? ) zorg dat je jezelf niet verlies mocht het anders lopen dan je had gehoopt
Geloof mij Paul, wat ik nu beschrijf is een fractie van waar ik normaal mee in mijn hoofd zou zitten. Ik ben mij er dagelijks tegen aan het verzetten om te ver vooruit te willen kijken. Dat gaat meestal goed, maar soms glipt er wel eens een verdwaalde gedachte door het net. Vroeger had ik er echt moeite mee gehad om ergens aan te beginnen waarbij er een hoge "faalkans" is. Ik ben van nature perfectionistisch ingesteld. Ik heb daar de afgelopen tijd veel aan gewerkt en ik denk dat ik daardoor ook een stuk rustiger ben. Ik heb geen huisje/boompje/beestje relatie als einddoel. Als het zo ver zou komen fantastisch, maar ik beschouw ons momenteel FWB terwijl we ontdekken of er meer in het vat zit. Waarom FWB? Nou Rony80 stelt hieronder een terechte vraag.

Waarom ik dit post? Mmmm goede vraag. Het begon eigenlijk in een ander topic waarin ik vertelde dat er iets gebeurd was en behoorlijk in de war was. Ik merk dat ik de behoefte heb om erover te praten, maar in mijn vrienden en kennissenkring moet ik met zo'n verhaal niet aan komen zetten. Ik vind de input van anderen heel nuttig om een beetje te reflecteren en andere ervaringsdeskundige geven me ook wel weer het idee dat ik niet volledig gestoord ben. Het helpt echt om mijn gedachten te ordenen.


Dat is wel een eerlijk verhaal.
Maar heb je geen moeite met haar werk?
Je geniet wanneer je samen bent, maar je weet ook dat ze sex heeft met andere mannen. Ik zou daar moeilijk tegen kunnen.
Ik zou liegen als ik zeg dat ik het er niet moeilijk mee heb. Ik moet er ook weg blijven met mijn gedachten, want leuk zijn ze niet. Voor mij is het niet weggelegd om een volledige relatie zonder monogamie te hebben, dat staat vast. Ik beschouw haar alleen nog niet als "de mijne" om het maar even plat te zeggen. Ik probeer er maar een ego boost uit te krijgen dat van alle kerels die ze ziet, ze mij de leukste vindt. Ik bedoel, als jonge welgevormde mooie vrouw liggen er honderden kerels aan je voeten en dat kiest ze mij. Dat is de enige manier waarop ik niet gek word. Liefst zou ik natuurlijk elke avond tegen haar aan willen kruipen.
 
Laatst bewerkt:
Normaal gesproken gaan meisjes van die leeftijd niet om met mannen die qua leeftijd hun vader hadden kunnen zijn.
Tsja, wat is "normaal gesproken".
Een mooie vrouw van voorin de 20 heeft mij een aantal malen thuis bezocht en ze verzekerde mij dat 'leeftijd' haar niets zei wat ik natuurlijk maar half geloofde al vond ik het lief zo overtuigend als ze het bracht. Inmiddels heeft ze een partner en die is slechts een paar jaar ouder:LOL:
 
Ligt er ook wel aan wat je allemaal hebt meegemaakt denk ik. Als ik zie hoe volwassen en zelfstandig kinderen in achtergestelde gebieden zijn en dat afzet tegen kinderen hier is dat niet te vergelijken.


Ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik geen flauw idee heb waar ik mee bezig ben. Als je mij 4 weken geleden verteld had dat ik er nu zo bij zou zitten had ik je vierkant uitgelachen. Momenteel is taal het grootste korte termijn probleem, gevolgd door hoe lang wil zij dit werk nog blijven doen. Passen onze karakters in zijn algemeenheid goed bij elkaar? Zij feest nog graag ik ben die wilde haren al een beetje kwijt. Daarna volgen de lage termijn zaken zoals haar toekomstige studie en waar wil zij uiteindelijk wonen.

Mbt gedrag gaat het over financiële zaken en werk, dan ben ik saaie ouwe lul. Inkomsten en uitgaven volledig in kaart, huis/hypotheek op orde, belegingen, pensioen, lijfrente, heel de rambam. Ik wil zelf bepalen wanneer ik stop met werken, niet wanneer de overheid het welletjes vindt. De gemiddelde 20-30 jarige is daar niet mee bezig en zijn meer bezig het volgende feestje in te plannen. Komt het aan op foute humor en lomp doen dan ben ik net een klein kind.
Daar heb je 100% gelijk. Ik ben zelf 27 en als ik zie hoe vele van mijn vrienden door het leven gaan alle weekends feesten tot 8 u smorgens als ze de volgende dag moet werken is het "maar" tot 1 uur. Ze rijden met hun nieuwe auto tegen een paal uit zattigheid. Of ze ze zitten daar te kotsen,liggen te slapen op de wc. Ze zijn er dan of fier op. De helft kan nog geen ei bakken. Maar ze klagen dan wel dat hun ouders. Van hun neus maken.
 
Daar heb je 100% gelijk. Ik ben zelf 27 en als ik zie hoe vele van mijn vrienden door het leven gaan alle weekends feesten tot 8 u smorgens als ze de volgende dag moet werken is het "maar" tot 1 uur. Ze rijden met hun nieuwe auto tegen een paal uit zattigheid. Of ze ze zitten daar te kotsen,liggen te slapen op de wc. Ze zijn er dan of fier op. De helft kan nog geen ei bakken. Maar ze klagen dan wel dat hun ouders. Van hun neus maken.
Heel herkenbaar, ik heb de aansluiting met bijna heel mijn groep jeugdvrienden verloren op die manier. Ik reed nog op brommertjes rond toen ik mijn eerste onderneming begon. Het was geen enorm succes, maar het was de basis voor meer. Een hoop vrienden begrepen niet dat ik zo serieus ergens mee bezig kon zijn. Een ander deel dacht dat als ik een eigen bedrijf had ik best alles kon betalen voor ze. De perceptie is eigen zaak = zwemmen in het geld. Nou ik ken genoeg bedrijven die op de fles gaan. Hoezo altijd zwemmen in het geld. Van zulke figuren heb ook maar afscheid genomen.

Ik ken zelfs mensen die hun woonlocatie gekozen hebben op basis van de afstand naar de kroeg. Weet je, ieder zijn ding hoor, maar ik heb daar niets meer mee. Mijn doel is om mijn beleggingen rustig uit te bouwen zodat ik tegen de tijd dat ik 50/55 ben rustig mijn afgelost huis kan verhuren en zorgeloos de wereld rond kan reizen terwijl mijn beleggingen ervoor zorgen dat ik overal geld uit de muur kan trekken en ik al nippend aan een lekker drankje kan genieten van een mooie omgeving en dito gezelschap. Liefst buiten West-Europa.
 
Dat is ook mijn punt,
Maar geef je als je dat al op voorhand weet, ook die meisjes niet valse hoop?

Dat is de bekende roze wolk. Ook voor zo'n dame. Naar het rijke Europa, waar alles wat blinkt van goud is...

Eenmaal van de roze wolk af, is de taal dan maar vervelend, valt het weer vaak tegen, is weinig sociaal contact ook maar eenzaam, is de partner misschien toch niet zo leuk...

Dan komt het er op aan of ze hun draai hebben gevonden.

En dan heb je ook nog de mensen die vooral geïnteresseerd zijn in hun partner omdat ze hem/haar zien als ticket naar Europa.
 
Dat is de bekende roze wolk. Ook voor zo'n dame. Naar het rijke Europa, waar alles wat blinkt van goud is...

Eenmaal van de roze wolk af, is de taal dan maar vervelend, valt het weer vaak tegen, is weinig sociaal contact ook maar eenzaam, is de partner misschien toch niet zo leuk...

Dan komt het er op aan of ze hun draai hebben gevonden.

En dan heb je ook nog de mensen die vooral geïnteresseerd zijn in hun partner omdat ze hem/haar zien als ticket naar Europa.
Wat ik eigenlijk bedoel is het volgende.
Meisje komt naar West Europa, om geld te verdienen. Vaak is de houdbaarheidsdatum tot rond haar veertigste, dus in pakweg een jaar of 17 a 18 moet zij haar inkomen verdienen, voor de rest van haar leven.
Meisje komt hier en ontmoet een local, ze vinden elkaar leuk en starten een relatie. Blijft het meisje dan doorwerken als dvp ?, of stopt zij met haar werk.
Stel dat ze stopt met werken en na een aantal jaren gaat de relatie uit, wat is zij er dan mee opgeschoten.
Optie twee ze blijft doorwerken als dvp om in ieder geval zeker te zijn dat ze er financieel niet op achter uit gaat, en dat ze dat huis kan kopen in haar moederland en dat haar kinderen kunnen studeren. Maar dat werken als dvp heeft ook een negatief effect op de relatie.

dat bedoel ik met valse hoop geven aan zo'n meisje.
Uiteindelijk kan het zo zijn dat mocht de relatie uit gaan na een aantal jaar, zij met lege handen staat.
 
Mijn doel is om mijn beleggingen rustig uit te bouwen zodat ik tegen de tijd dat ik 50/55 ben rustig mijn afgelost huis kan verhuren en zorgeloos de wereld rond kan reizen terwijl mijn beleggingen ervoor zorgen dat ik overal geld uit de muur kan trekken en ik al nippend aan een lekker drankje kan genieten van een mooie omgeving en dito gezelschap. Liefst buiten West-Europa.
Dan zou ik je aanraden om te oefenen met rukken, en vooral om ver weg te blijven van de vrouwen. :ROFLMAO:
 
Wat ik eigenlijk bedoel is het volgende.
Meisje komt naar West Europa, om geld te verdienen. Vaak is de houdbaarheidsdatum tot rond haar veertigste, dus in pakweg een jaar of 17 a 18 moet zij haar inkomen verdienen, voor de rest van haar leven.
Meisje komt hier en ontmoet een local, ze vinden elkaar leuk en starten een relatie. Blijft het meisje dan doorwerken als dvp ?, of stopt zij met haar werk.
Stel dat ze stopt met werken en na een aantal jaren gaat de relatie uit, wat is zij er dan mee opgeschoten.
Optie twee ze blijft doorwerken als dvp om in ieder geval zeker te zijn dat ze er financieel niet op achter uit gaat, en dat ze dat huis kan kopen in haar moederland en dat haar kinderen kunnen studeren. Maar dat werken als dvp heeft ook een negatief effect op de relatie.

dat bedoel ik met valse hoop geven aan zo'n meisje.
Uiteindelijk kan het zo zijn dat mocht de relatie uit gaan na een aantal jaar, zij met lege handen staat.
Oh zo, tsja, daar ben je altijd zelf bij. Kerel van 18 die een relatie begint, 20 jaar in die relatie zit en wat dan vervelend eindigt, voelt het ook alsof hij een deel van z'n jaren als eind tiener, twintiger en dertiger weg heeft gegooid.

Risico van een relatie is altijd dat het niet wordt wat je er van verwacht.
 
Heerlijk! Die ervaring pakt niemand je meer af. En zolang je ook op je tellen past kun je heel lang gelukkig zijn! Ook als het anders loopt kun je nog loyaal voor elkaar zorgen, jij niet berooid, zij ook niet ineens in onveiligheid.
 
Heerlijk! Die ervaring pakt niemand je meer af. En zolang je ook op je tellen past kun je heel lang gelukkig zijn! Ook als het anders loopt kun je nog loyaal voor elkaar zorgen, jij niet berooid, zij ook niet ineens in onveiligheid.
Het was de beste nacht van mij leven, die van haar ook als ik haar gezicht zo bekeek en de berichten die ze vandaag gestuurd heeft teruglees. Eerst gezellig uit eten (ze had echt haar best gedaan om zich mooi op te maken en te kleden), daarna nog wat drankjes doen. Praten deden we met handen en voeten, maar vaak via translator. Mensen keken ons soms raar aan, maar we hebben wel lol gehad dus het interesseerde mij geen reet. Pas als je accu leeg is kom je in de problemen 🤣

Wat een verademing tov mijn ervaringen met westerse vrouwen zeg. Heel de avond door gewoon naar elkaar te kijken een virtuele paringsdans gehad.
 
Het was de beste nacht van mij leven, die van haar ook als ik haar gezicht zo bekeek en de berichten die ze vandaag gestuurd heeft teruglees. Eerst gezellig uit eten (ze had echt haar best gedaan om zich mooi op te maken en te kleden), daarna nog wat drankjes doen. Praten deden we met handen en voeten, maar vaak via translator. Mensen keken ons soms raar aan, maar we hebben wel lol gehad dus het interesseerde mij geen reet. Pas als je accu leeg is kom je in de problemen 🤣

Wat een verademing tov mijn ervaringen met westerse vrouwen zeg. Heel de avond door gewoon naar elkaar te kijken een virtuele paringsdans gehad.
Het is jullie gegund. Persoonlijk ook dat niet west-europeese vrouwen vaak veel vriendelijker zijn minder streken hebben.
 
Het is jullie gegund. Persoonlijk ook dat niet west-europeese vrouwen vaak veel vriendelijker zijn minder streken hebben.
Ligt volgens mij wel genuanceerd. Van Aziatische partners heb ik beleefd dat het liefdevolle, begrijpvolle en vriendelijke heel bijzonder ver gaat maar als een zekere ontevredenheid een poosje in stilte is opgebouwd kan dat ook ineens in enkele woorden en in één allesverzengende blik duidelijk worden gemaakt en daar moet je wel tegen kunnen :love:
 
Ligt volgens mij wel genuanceerd. Van Aziatische partners heb ik beleefd dat het liefdevolle, begrijpvolle en vriendelijke heel bijzonder ver gaat maar als een zekere ontevredenheid een poosje in stilte is opgebouwd kan dat ook ineens in enkele woorden en in één allesverzengende blik duidelijk worden gemaakt en daar moet je wel tegen kunnen :love:
Dat is wel zo. Maar dat hoort er bij 🙂 ik vind latijnse vrouwen ook best wel knap er kunnen echt lieve natuurlijke schoonheden tussen zitten maar het temperament moet je er bij pakken. Persoonlijk mag ik dat wel.


Het is overal wel iets als we eerlijk zijn. Toen ik in school zat zaten daar een paar oost-europeese meisjes knap maar ze hadden wel allemaal die i am a badass gangster bitch mentaliteit.
 
Het was de beste nacht van mij leven, die van haar ook als ik haar gezicht zo bekeek en de berichten die ze vandaag gestuurd heeft teruglees. Eerst gezellig uit eten (ze had echt haar best gedaan om zich mooi op te maken en te kleden), daarna nog wat drankjes doen. Praten deden we met handen en voeten, maar vaak via translator. Mensen keken ons soms raar aan, maar we hebben wel lol gehad dus het interesseerde mij geen reet. Pas als je accu leeg is kom je in de problemen 🤣

Wat een verademing tov mijn ervaringen met westerse vrouwen zeg. Heel de avond door gewoon naar elkaar te kijken een virtuele paringsdans gehad.
Wat fijn dat jullie zo'n fijne nacht hebben gehad. Waar ik echt nieuwsgierig naar ben is, wat heb je op haar gezicht afgelezen? Was het alleen de gezelligheid, het intiem samenzijn of ook de voldoening dat jij je zaad bij haar naar binnen hebt gespoten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan