Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
... zo heel vergezocht is de vergelijking nou ook weer niet...

er zijn echt wel mannen die zichzelf hun hele leven als hetero hebben gezien, die op een dag ontdekken dat ze ook op een man kunnen vallen

en zo zullen er ook mannen zijn die denken nooit iets met een DvP te kunnen krijgen, die op een dag ineens toch overstag gaan

it takes all sorts
Ik begreep vooral de vergelijking niet tussen hy ik had nooit gedacht dat ik verliefd ging worden op een dvp. Dat je dan mss later tot de conclusie komt ik val mss ook op mannen.

Je weet van je zelf toch ook of dat je nu op vrouwen of mannen mss op beide valt.

Wat ik wel zou begrijpen is dat je eens een transgender dvp probeerd en dat je er verliefd op word. Dat je dan mss tot de vaststelling komt ik val (mss) ook op mannen. Maar ik heb dat al die jaren (on) bewust onderdrukt.
 
Zeg nooit nooit. Er bestaan succesverhalen over relaties tussen klant en sekswerkers. Zelf ken ik er heel wat en zit ik ook nog altijd in zo een relatie.
Zoals daten in het algemeen is het niet makkelijk. Overal heb je succesverhalen maar ook verhalen die slecht aflopen.
Ook ik heb al eens een klant gekwetst die verliefd was geworden maar ben ik ook al eens afgewezen geweest door een klant.
Eenmaal dat het over relaties gaat valt het klant-dame gebeuren weg en sta je gelijk met elkaar. Als gewone mensen. Waar dingen al eens fout kunnen lopen.
 
Je weet van je zelf toch ook of dat je nu op vrouwen of mannen mss op beide valt.
... niet altijd

Er zijn wel schrijnende gevallen, neem bijvoorbeeld de man die wordt opgevoed in een sfeer waar homoseksualiteit volledig uit den boze is, die is zo geïndoctrineerd dat hij zich niet kan voorstellen hoe het is om zelf met een man te zijn. Als puber en jong volwassene papt hij aan met vriendinnetjes omdat dat de enige optie is die hij kent. En dan ontmoet ie op een dag de juiste mensen en leert dat homoseksualiteit ook gewoon een valide optie is. Stelt zich er dan pas voor open, en ontdekt dan pas dat het de juiste weg is voor hem.

Het komt voor.
 
Zeg nooit nooit. Er bestaan succesverhalen over relaties tussen klant en sekswerkers. Zelf ken ik er heel wat en zit ik ook nog altijd in zo een relatie.
Zoals daten in het algemeen is het niet makkelijk. Overal heb je succesverhalen maar ook verhalen die slecht aflopen.
Ook ik heb al eens een klant gekwetst die verliefd was geworden maar ben ik ook al eens afgewezen geweest door een klant.
Eenmaal dat het over relaties gaat valt het klant-dame gebeuren weg en sta je gelijk met elkaar. Als gewone mensen. Waar dingen al eens fout kunnen lopen.
100% waar
 
... niet altijd

Er zijn wel schrijnende gevallen, neem bijvoorbeeld de man die wordt opgevoed in een sfeer waar homoseksualiteit volledig uit den boze is, die is zo geïndoctrineerd dat hij zich niet kan voorstellen hoe het is om zelf met een man te zijn. Als puber en jong volwassene papt hij aan met vriendinnetjes omdat dat de enige optie is die hij kent. En dan ontmoet ie op een dag de juiste mensen en leert dat homoseksualiteit ook gewoon een valide optie is. Stelt zich er dan pas voor open, en ontdekt dan pas dat het de juiste weg is voor hem.

Het komt voor.
Er werden idd geïndoctrineerd dat homosexualiteit niet kan.

Dat een relatie met een dvp niet kan werken is ook gewoon geïndoctrineerd. Hoofdzakelijk door de kerk. Want volgens hun boekje klopt dat niet dat een vrouw sex heeft met een man in ruil voor geld. Dat werd door de eeuwen heen door de nonnetjes en patertjes op school aan geleerd dat die vrouwen het werk van de duivel doen.
 
Dat een relatie met een dvp niet kan werken is ook gewoon geïndoctrineerd. Hoofdzakelijk door de kerk. Want volgens hun boekje klopt dat niet dat een vrouw sex heeft met een man in ruil voor geld. Dat werd door de eeuwen heen door de nonnetjes en patertjes op school aan geleerd dat die vrouwen het werk van de duivel doen.
Dat kan wel zo zijn, maar ik geloof geen seconde dat dat een rol speelt bij de deelnemers van deze discussie.
 
Zeg nooit nooit. Er bestaan succesverhalen over relaties tussen klant en sekswerkers. Zelf ken ik er heel wat en zit ik ook nog altijd in zo een relatie.
Zoals daten in het algemeen is het niet makkelijk. Overal heb je succesverhalen maar ook verhalen die slecht aflopen.
Ook ik heb al eens een klant gekwetst die verliefd was geworden maar ben ik ook al eens afgewezen geweest door een klant.
Eenmaal dat het over relaties gaat valt het klant-dame gebeuren weg en sta je gelijk met elkaar. Als gewone mensen. Waar dingen al eens fout kunnen lopen.
Ja klopt hoor het kan van 2 kanten goed of fout gaan. Alles is eigenlijk wel mogelijk. Al dacht je het zal mij niet gebeuren. Maar het overkomt je gewoon.

Mensen ontmoeten elkaar op de meest vreemde manieren. Dan is dit nog niet eens zo raar.
 
Er werden idd geïndoctrineerd dat homosexualiteit niet kan.

Dat een relatie met een dvp niet kan werken is ook gewoon geïndoctrineerd. Hoofdzakelijk door de kerk. Want volgens hun boekje klopt dat niet dat een vrouw sex heeft met een man in ruil voor geld. Dat werd door de eeuwen heen door de nonnetjes en patertjes op school aan geleerd dat die vrouwen het werk van de duivel doen.
Ben ik met je eens: indoctrine. Ooit begonnen bij de kerk, inmiddels een soort van algemeen goed. Er wordt zelden tot nooit positief gesproken over het beroep van een DVP. Wie naar de dames gaat, is een viezerik. Dat is de algemene teneur die we van kleins af aan opgelegd krijgen. Het zijn allemaal verslaafden, gekken, noem maar op. Dat beeld wordt jarenlang ingeprent. Tot je toch de stap maakt om ze te bezoeken en ziet dat het anders is.
 
Dat is toch ook de reden dat de meeste mannen hier zichzelf tegen spreken?
Stel ze worden verliefd op een dvp, ze dwingen haar meteen te stoppen met werken. Dame heeft nog geen andere baan, dus zal onderhouden moeten worden door haar vriend.
Daarna gaat het onverhoopt mis, zoals ook meer dan genoeg 'normale' relaties misgaan.
En dan roepen die mannen vrolijk: Zie je, verliefd worden op een dvp kost alleen maar geld......

Als ze gewoon had doorgewerkt had ze je geld niet nodig gehad, waarschijnlijk verdiende ze meer dan de man zelf :ROFLMAO:

Om zelf antwoord te geven: Nee, als ik mocht kiezen dan liever geen dvp. Maar je kiest er vaak niet voor om verliefd te worden.
Dus ik sluit de kans niet uit dat het gebeurd. Ik zou haar niet vragen om meteen te stoppen, maar het lijkt me wel redelijk om te vragen om samen te werken aan een exit-plan. Zodat ze kan zorgen dat ze naar een andere carriere doorstroomt, maar ook niet meteen afhankelijk is van mij.
Als je samen verder wil, dan kom je er wel uit.
 
Verliefd helaas niet meer, maar ik heb wel een relatie gehad met een masseuse. We hebben 3 maanden samengewoond maar ik trok het niet meer omdat ze in zekere zin nymfomane was, tja je moet sochtends toch weer naar je werk tenslotte. Tegenwoordig houd ik het op 3 ex dvp's waarmee ik een fwbf relatie heb. Twee zonder kinderen en een met twee kinderen, ook daarmee doen we soms leuke dingen zoals een dagje strand of pretpark maar ik houd wel enige vorm van afstand. Zo hou je het lang vol is mijn ervaring.
 
Ik denk als je terug gaat naar een dvp waar je al bij bent geweest, je toch een tikkeltje verliefd bent op haar. Sex kan je vinden bij elke dvp. Dus waarom ga je terug naar die ene dvp? Omdat de sex met haar goed was en meestal omdat er een klik is. Verliefd zijn op een dvp kan in alle vormen en maten. Gewoon genieten van de klik met een dvp die je leuk vind en die je dag goed maakt, dat kan een andere dvp je niet geven, want daar is het alleen sex. Bij die ene dvp heb je een gevoel van we kennen elkaar en de babbel ervoor en erna is net iets persoonlijker en als ze je beter kent wordt er ook minder op de klok gekeken. Dat is dan verliefd zijn op een dvp in haar werk terrein. Ben je daarmee tevreden en verras je haar eens met een leuke attentie, kan je op die eenvoudige manier ook heel gelukkig zijn met haar gegeven sex en het sociale gevoel dat ze in je leven brengt, zonder meer te hopen / te willen.
 
Ik denk als je terug gaat naar een dvp waar je al bij bent geweest, je toch een tikkeltje verliefd bent op haar. Sex kan je vinden bij elke dvp. Dus waarom ga je terug naar die ene dvp?
Omdat de ene persoon beter is in seks dan de andere.

Omdat niet iedere dame dezelfde diensten biedt.

Omdat niet elke dame fysiek aan je wensen voldoet.

Kan wel wat redenen bedenken die niets met verliefdheid te maken hebben hoor.
 
Ik denk als je terug gaat naar een dvp waar je al bij bent geweest, je toch een tikkeltje verliefd bent op haar. Sex kan je vinden bij elke dvp. Dus waarom ga je terug naar die ene dvp? Omdat de sex met haar goed was en meestal omdat er een klik is. Verliefd zijn op een dvp kan in alle vormen en maten. Gewoon genieten van de klik met een dvp die je leuk vind en die je dag goed maakt, dat kan een andere dvp je niet geven, want daar is het alleen sex. Bij die ene dvp heb je een gevoel van we kennen elkaar en de babbel ervoor en erna is net iets persoonlijker en als ze je beter kent wordt er ook minder op de klok gekeken. Dat is dan verliefd zijn op een dvp in haar werk terrein. Ben je daarmee tevreden en verras je haar eens met een leuke attentie, kan je op die eenvoudige manier ook heel gelukkig zijn met haar gegeven sex en het sociale gevoel dat ze in je leven brengt, zonder meer te hopen / te willen.
Aparte redenering maar bij mij gaat die vlieger niet op. Ik heb meerdere dvp's waar ik vaker kom, ik ben op geen van hun verliefd. Ik kom om een leuk uur of langer te beleven, verder niet. En als ik vaker terugkom is dat omdat ik weet wat ik kan verwachten.

ik kom ook vaak in dezelfde restaurants. Als ik morgen Italiaans wil eten in Amsterdam heb ik daarvoor een adres. Nier omdat ik verliefd ben op de ober, maar omdat ik vooraf weet dat men daar precies maakt wat ik lekker vind. En als ik morgen Thais wil eten heb ik ook een adres.
 
Ik denk als je terug gaat naar een dvp waar je al bij bent geweest, je toch een tikkeltje verliefd bent op haar. Sex kan je vinden bij elke dvp. Dus waarom ga je terug naar die ene dvp? Omdat de sex met haar goed was en meestal omdat er een klik is. Verliefd zijn op een dvp kan in alle vormen en maten. Gewoon genieten van de klik met een dvp die je leuk vind en die je dag goed maakt, dat kan een andere dvp je niet geven, want daar is het alleen sex. Bij die ene dvp heb je een gevoel van we kennen elkaar en de babbel ervoor en erna is net iets persoonlijker en als ze je beter kent wordt er ook minder op de klok gekeken. Dat is dan verliefd zijn op een dvp in haar werk terrein. Ben je daarmee tevreden en verras je haar eens met een leuke attentie, kan je op die eenvoudige manier ook heel gelukkig zijn met haar gegeven sex en het sociale gevoel dat ze in je leven brengt, zonder meer te hopen / te willen.

Dan hoop ik voor jou toch dat je ooit het onderscheid zal kunnen maken tussen een klik en verliefd zijn op iemand ... en tot dan, veel afwisselen zodat je nooit verliefd wordt.
 
Ik zou het zwaar vinden als ik op de diverse dames allemaal verliefd zou zijn. Een heel gedoe ;-) Ik denk ook niet dat "een beetje verliefd" bestaat, voor mij in elk geval niet, al heeft Marco Borsato er een kroeglied over gezongen.

Iemand super aardig vinden of onwaarschijnlijk lief, oké. Maar over het algemeen is het fijn dat het een professionele afspraak is in alle vrijheid voor allebei.

Ieder kan op haar eigen manier leuk / schattig / lekker / vrolijk / handvaardig / lichamelijk behendig zijn en al dan niet snel door hebben en zich herinneren hoe de klant het ook alweer lekker vindt. Zodat die klant binnen de afgesproken tijd tevreden ophoepelt ;-)
 
Aparte redenering maar bij mij gaat die vlieger niet op. Ik heb meerdere dvp's waar ik vaker kom, ik ben op geen van hun verliefd. Ik kom om een leuk uur of langer te beleven, verder niet. En als ik vaker terugkom is dat omdat ik weet wat ik kan verwachten.

ik kom ook vaak in dezelfde restaurants. Als ik morgen Italiaans wil eten in Amsterdam heb ik daarvoor een adres. Nier omdat ik verliefd ben op de ober, maar omdat ik vooraf weet dat men daar precies maakt wat ik lekker vind. En als ik morgen Thais wil eten heb ik ook een adres.

Iedere dame heeft haar specialiteiten. Het is maar net waar je zin hebt .
Dat bepaalt je keuze op dat moment.
En dan wil je nog wel eens wat anders .
 
Ik had geschreven een tikkeltje verliefd. Zoals je een snuifje zout doet bij de aardappelen. Niet echt verliefd zijn maar wel dat je als je binnengaat bij de dvp, je toch een beetje vlinders in de buik hebt. Een dvp waar ik niets extra bij voel, die ziet me niet meer terug. Er zijn genoeg andere. Een goede dvp moet dat extra aan jou kunnen geven, maar niet iedereen zal dat zo opvatten. Een man met weinig of geen vrienden (in real life), zal een lief woord en leuke persoonlijke babbel en de manier van hoe een dvp met jou omgaat en hoe ze jou aanraakt anders opvatten dan iemand die na het bezoek aan een dvp met zijn vrienden naar de voetbal gaat of op café gaat drinken.
 
Ik denk als je terug gaat naar een dvp waar je al bij bent geweest, je toch een tikkeltje verliefd bent op haar. Sex kan je vinden bij elke dvp. Dus waarom ga je terug naar die ene dvp? Omdat de sex met haar goed was en meestal omdat er een klik is. Verliefd zijn op een dvp kan in alle vormen en maten. Gewoon genieten van de klik met een dvp die je leuk vind en die je dag goed maakt, dat kan een andere dvp je niet geven, want daar is het alleen sex. Bij die ene dvp heb je een gevoel van we kennen elkaar en de babbel ervoor en erna is net iets persoonlijker en als ze je beter kent wordt er ook minder op de klok gekeken. Dat is dan verliefd zijn op een dvp in haar werk terrein. Ben je daarmee tevreden en verras je haar eens met een leuke attentie, kan je op die eenvoudige manier ook heel gelukkig zijn met haar gegeven sex en het sociale gevoel dat ze in je leven brengt, zonder meer te hopen / te willen.
Dat heeft niets met verliefdheid te maken maar met de vraag of er een klik is
 
Ik denk als je terug gaat naar een dvp waar je al bij bent geweest, je toch een tikkeltje verliefd bent op haar. Sex kan je vinden bij elke dvp. Dus waarom ga je terug naar die ene dvp? Omdat de sex met haar goed was en meestal omdat er een klik is. Verliefd zijn op een dvp kan in alle vormen en maten. Gewoon genieten van de klik met een dvp die je leuk vind en die je dag goed maakt, dat kan een andere dvp je niet geven, want daar is het alleen sex. Bij die ene dvp heb je een gevoel van we kennen elkaar en de babbel ervoor en erna is net iets persoonlijker en als ze je beter kent wordt er ook minder op de klok gekeken. Dat is dan verliefd zijn op een dvp in haar werk terrein. Ben je daarmee tevreden en verras je haar eens met een leuke attentie, kan je op die eenvoudige manier ook heel gelukkig zijn met haar gegeven sex en het sociale gevoel dat ze in je leven brengt, zonder meer te hopen / te willen.
Ik ga terug omdat ik weet dat de sex goed is. Ik weet ook dat we overeen komen dat is belangrijk voor mij plus je weet al van elkaar wat je leuk vind.

Waarom zou ik het risico nemen om een slechte date te hebben door iedere keer een andere dame te nemen.
 
Waarom zou ik het risico nemen om een slechte date te hebben door iedere keer een andere dame te nemen.
Heel goed.

Zal voor iedereen anders zijn.

Voor mij is het interessant af en toe iemand nieuw te ontmoeten. Je hebt elkaar altijd wel wat te vertellen, of ik steek er wat van op, of er ontstaat een rare situatie waar ik dan vaak met een glimlach aan terugdenk, juist als het niet een heel 'geslaagde' visite was.
 
Ik had geschreven een tikkeltje verliefd. Zoals je een snuifje zout doet bij de aardappelen. Niet echt verliefd zijn maar wel dat je als je binnengaat bij de dvp, je toch een beetje vlinders in de buik hebt. Een dvp waar ik niets extra bij voel, die ziet me niet meer terug. Er zijn genoeg andere.
Helemaal mee eens. Mooi omschreven. Ik snap ook wel verschil zoals hier benoemd tussen klik en verliefdheid. Met aantal heb ik een klik. Dat is eigenlijk veel fijner emotioneel. Ik weet gewoon wat ik krijg. Dames ook. Is gezellig en service is top. Geen verliefdheid maar leuke klik net als met goede collega's op werk. Bij andere heb ik nu lichte verliefdheid. Eigenlijk baal ik ervan maar is wat het is. Ben me dan veel meer bewust van of ze me leuk vind. Of de sessie goed ging. Hoe het met haar gaat. Ik ben licht jaloers op andere klanten. Wil haar liefst voor mezelf etc..... Best kut haha
 
Ik ga terug omdat ik weet dat de sex goed is. Ik weet ook dat we overeen komen dat is belangrijk voor mij plus je weet al van elkaar wat je leuk vind.

Waarom zou ik het risico nemen om een slechte date te hebben door iedere keer een andere dame te nemen.
Iedereen date met een ander gevoel. Voor mij is het vooral spanning . En dat heb ik meesatl alleen bij nieuwe dames.
Natuurlijk date ik een paar al heel lang en meermaals. Maar die zijn op 2 vingers te tellen. 99,9 procent bezoek Ik maar 1 of 2 keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan