Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar hoe zeker, ben je daar als dvp van.
En andersom, en dan de vraag, maak je je daar druk om.

dat lijkt mij voor de hand liggend, hoe kan je zo iemand ooit vertrouwen.
Hoezo heeft 'wandelen' iets te maken met 'onbetrouwbaar'?

Ik zou eerder voetbalfans wantrouwen, gezien wat voor mensen dat allemaal zijn
(bijsluiter/waarschuwing: die opmerking over de alles vernielende hoologans is een grap!)
 
Laatst bewerkt:
het lijkt mij dat je toch een ongemakkelijke situatie krijgt, met klant/ partner, want kan je als dvp de partner wel 100% vertrouwen, want hij heeft jou ook immers als dame van plezier ontmoet, en waarom zou hij dan geen andere dvp bezoeken.
vertrouwen is de basis van elke relatie.
niet elke wandelaar wandelt als hij een relatie heeft...
niet elk koppel wenst een monogame relatie...

persoonlijk geloof ik niet in monogamie maar vind ik dat je als koppel de ander seks mag gunnen met een ander.
maar dan wel goed afspreken en niet achter de rug doen.
mijns inziens is liefde en seks onafhankelijk van elkaar.
 
Je begrijpt het niet helemaal.

Hoezo zou je aan één dvp kunnen vragen hoe dat zit met "jullie"?

Mila kan net zo goed vragen aan mij hoe dat zit met jou. Ik heb geen idee, ik ken je niet en Mila is niet de Verenigde Naties van DVP's.
Pffff, en zo kom je dus op zoveel pagina's
De goede lezer snapt dat ik bedoel haar kant van het verhaal als dvp. Een ander pikt er het woordje jullie uit en begint weer een nieuwe discussie...

Maar de andere kant van het verhaal zou voor ons wandelaars immers de enige interessante bijdrage zijn van haar als dvp in deze discussie.

Niet het gelikte praatje dat het altijd kan gebeuren. Daar slaan sommige wandelaars juist gelijk op aan. Maar misschien is dat wel de intentie

Verder houden de dames hier immers toch vooral hun eigen toko in de gaten of promoten deze. Uitzonderingen daargelaten.

Maar dat mag en is dus prima.

Hier gebeurt niet anders dan dat men probeert iets wat zich niet in regels en definities laat vangen, wel in regels, algemeenheden en definities te vangen.

Het is een onzinnige discussie. Omdat elke relatie en elke verliefdheid - dus ook als daar een dvp bij betrokken is - een uniek en op zichzelf staand geval is! Met steeds andere mensen en gevoelens en omstandigheden,

Het enige interessante zouden eigenlijk ervaringen zijn.

Ik haak dan ook maar af.
 
Theoretisch klinkt dat allemaal leuk, echter in de praktijk werkt het meestal niet.
makkelijk zal het niet zijn maar geen enkele relatie is makkelijk en vergt veel werk.

maar bon, voorlopig heb ik geen enkele zin in een vaste relatie.
een open lat-relatie is zover het verste wat ik momenteel wens te gaan.
elk zijn eigen huis en niet elke dag doorbrengen bij elkaar.
maar ook gewoon ruimte om je eigen sociale leven te leiden en geen drama als je elkaar eens een week of 2 weken niet ziet.
 
Het is een onzinnige discussie. Omdat elke relatie en elke verliefdheid - dus ook als daar een dvp bij betrokken is - een uniek en op zichzelf staand geval is! Met steeds andere mensen en gevoelens en omstandigheden,

Precies, dat koppelen aan het beroep van de vrouw is onzin.

Het enige interessante zouden eigenlijk ervaringen zijn.

Die staan er ook tussen, alleen komen daar dan massa's reacties op van mannen die er geen spat ervaring mee hebben maar wel propvol oordelen zitten die eruit moeten ;-)

Ik haak dan ook maar af.
Heel verstandig!
 
Poepen is inderdaad neuken. Weet nog dat er op school uitstap naar de zoo een meisje in de war was omdat er op een bordje stond: De ooievaar poept op zijn achterpoten. Moesten we even uitleggen dat met poepen ze schijten bedoelen.

Een vriend had het eens over zijn prestaties met zijn vriendin: "Wel langs achter maar niet in de poeper!".

Dat pissen pijpen zou betekenen heb ik dan weer nog nooit gehoord. 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan