Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
nu doe je het weer.
je oordeelt en je verdraait m'n woorden. Ik zeg dat het tal van redenen kan hebben en waarschijnlijk voor de meeste dvp een combinatie van een aantal van die redenen is.
Ik denk dat ik als dvp dat toch wel minstens beter weet dan jij.
Jij bent van mening dat geen enkele dvp een gezonde relatie kan hebben?

Mijn perspectief:
Hoe meer mensen je date hoe meer je te weten komt over wat je zelf graag ziet in een potentiële partner.
als dvp date je aanzienlijk vaker dan de gemiddelde persoon. De kans is groot dat je als dvp regelmatig iemand tegenkomt met wie het erg leuk is. zeker in het geval van GFE dates gaat die vlieger op.
Als de chemie er is, als na een aantal dates blijkt dat diegene wel goed bij je past en het gevoel is wederzijds, dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat een dvp iets anders van een klant wil dan z'n geld. Wij zijn namelijk ook gewoon mensen die hechten en emoties voelen. Ookal beweren sommige mannen bij hoog en laag van niet.
Jij gebruikt het woord "sneu". wie oordeelt er nou?

En verder zeg ik: whatever. wat ik vind is voor jou niet belangrijk en wat jij hier over te melden hebt is echt totaal niet relevant voor mij.

En als je even terug leest en het dit keer probeert te begrijpen zie je dat ik echt totaal iets anders bedoelde dan jij denkt te begrijpen. Ik was het zelfs een beetje met je eens. Maar goed, laat lekker zitten.
 
Jij gebruikt het woord "sneu". wie oordeelt er nou?

En verder zeg ik: whatever. wat ik vind is voor jou niet belangrijk en wat jij hier over te melden hebt is echt totaal niet relevant voor mij.

En als je even terug leest en het dit keer probeert te begrijpen zie je dat ik echt totaal iets anders bedoelde dan jij denkt te begrijpen. Ik was het zelfs een beetje met je eens. Maar goed, laat lekker zitten.
Ik las het inderdaad. Daar hoorde je me ook niet over. het andere beetje, wat we níet eens waren, daar reageerde ik op.
Ik noemde jou niet sneu. Ik noemde het oordelen sneu. 😉 belangrijk verschil
 
Het feit dat iemand een timmerman is, wil nog niet zeggen dat deze daarom meer over timmermannen weet dan personen die wellicht wekelijks een timmerman inhuren.

Kortom Mila, jouw blik is net zo beperkt en op je eigen gevoelens en ervaringen gebaseerd als die van ieder ander hier.

Maar ik gok dat 'het geld' voor de meeste dames wel van minimaal tamelijk groot belang is. De meeste dames die ik wat beter ken, en dat zijn er best een paar, beantwoorden die vraag dan ook steevast lachend met: 'Uiteraard'.

Verder is dit een discussie zonder eind. Wat nu al 154 pagina's lang bewezen wordt. En waar mensen hun mening geven over een relatie met een DVP die er als enige voordeel inzien dat je 'dan gratis seks hebt met een dvp'. Kortom, hun idee van een relatie bestaat uit betaald dan wel niet betaald neuken.

Dan zijn er de eeuwige complotdenkers die overtuigd zijn dat elke dvp ze al hun geld afhandig wil maken. En kennelijk genoeg zelfkennis hebben om te weten dat ze niet genoeg ervaring hebben met echte relaties en gevoelens om dit te doorzien in die mogelijke gevallen dát dit speelt.

Ik las zelfs 1 commentaar van iemand die zo enthousiast was over een geslaagde ervaring qua relatie met een dvp dat hij gelijk aankondigde dan ook maar wat hengeltjes uit te gaan werpen bij de dames. Alsof de betaalde seksbranche voor hem ter plekke veranderde in een datingapp.

Ik denk dat gemiddeld genomen hier niet extreem veel mensen zijn die ervaring hebben met een normale relatie. En dat er velen zijn die een relatie vooral als een synoniem zien voor gratis seks.

Kortom, we kunnen nog wel 300 pagina's door keuvelen...
Feit blijft dat echte liefde iets anders is dan alleen heerlijk neuken. En dat ieder mens andere verwachtingen en behoeftes heeft en dat tolerantie per persoon verschilt.

En dat een relatie met een dvp per definitie onmogelijk is. Dat noem je namelijk gewoon haar klant zijn.

Een relatie kun je alleen hebben met de echte persoon, niet met de dvp.
En dat kan mogelijk enkele uitdagingen met zich meebrengen. Aan beide kanten. Maar dat geldt voor zoveel relaties. Ik denk dat liefde zich niet laat inkaderen. Dat het overal kan ontstaan met allerlei gevolgen, zowel goede als slechte.

Dat is in zekere zin toch ook het mooie van het leven? Dat de toekomst zich niet laat voorspellen of uittekenen, ook niet aan de hand van wat anderen hebben ervaren. Omdat jouw ervaring altijd de enige is die alleen jij ervaart? En dus niet een ander al eerder met een ander? Hooguit als het om dezelfde dvp gaat, wellicht. ;)
En zelfs dan kan alles anders zijn in een andere situatie :)

Elke beslissing kan goede of slechte gevolgen hebben. En elke dag kan iets onverwachts brengen. Zo werkt het leven. Ik zou me dood vervelen als dat niet zo was.
 
Laatst bewerkt:
Ik las het inderdaad. Daar hoorde je me ook niet over. het andere beetje, wat we níet eens waren, daar reageerde ik op.
Ik noemde jou niet sneu. Ik noemde het oordelen sneu. 😉 belangrijk verschil
Ik heb dus nergens beweerd dat een DVP het alleen voor het geld doet. Maar ik durf wel met zekerheid te zeggen dat een DVP ook gewoon een dak boven haar hoofd wil en brood op de plank, dus geld niet geheel onbelangrijk is.

Maar goed, laat ik gewoon hier stoppen. Wat mij betreft prima als men wil geloven dat alle DVP's het werk met name doen omdat ze zoveel mogelijk sex willen hebben op een dag omdat ze dat zo leuk vinden. Ik vind het eerlijk gezegd wel best. Mij kan het als klant eerlijk gezegd helemaal geen reet schelen wat iemands motivatie of drijfveer is. Zolang het maar vrijwillig is en eigen keuze. Maar ik maak me vooral niet de illusie dat de DVP's het allemaal zo geweldig vinden met mij dat geld een pure bijzaak is
 
Net nog genoten van een paar afleveringen The White Lotus (s02)

Mee eens! Mike White is een genie, echt een heel goede serie. Seizoen 1 ook. Staat wel in m'n persoonlijk top 3 beste series denk ik.

Eigenlijk is seizoen 2 ook wel 'verplichte kijk kost', of op z'n minst een aanrader, voor iedereen die geïnteresseerd is in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
Een goede dvp is als een drug. Sommigen raken er verslaafd aan en komen maar niet vrij van de gedachte iets met haar te starten.Ze gaat langzaam je leven beheersen, je gaat alles opzij zetten om regelmatig haar te kunnen zien.Je doet vrijwillig aan sado-masochisme als je na je kortstondig optreden het meisje moet verlaten en weet wat er gaat komen.
Een ieder is anders in zijn zienswijzen en niets is goed of fout.
Ik had nooit gedacht dat het mij zou overkomen na honderden km wandelen.
 
Toch een beetje hypocriet. Je praat over haar alsof ze een verslaafde is. Hoezo "Kans op terugval"? Vind het bizar dat je iemand dwingt te stoppen met haar beroep. Ze moet het idd uit zichzelf willen. Deze uitspraken van jou zouden voor mij een hele grote dikke rode vlag zijn als ik haar was.
Ivm het groot aantal PB's ben ik toch even komen kijken. Man man man, grote woorden voor iemand die mij niet kent en ook duidelijk niet alles gelezen heeft wat ik heb geschreven en hoe ik over deze vrouw dacht.

Ik dwing haar helemaal niets. Ik wou twee jaar op de zijlijn op haar wachten terwijl ze haar ding deed. Ik heb alleen aangegeven geen volwaardige relatie met haar te kunnen hebben terwijl zij dit werk doet en dat ze niet voor mij moet stoppen maar omdat zij het zelf wil. En dan ben ik een rode vlag en manipulatief? Omdat ik voor mezelf iets niet wil?

Ik gebruik het woord terugval. Als in "terugvallen op". Iedereen die zijn gewoontes, dagritme, werk, hobbies of patronen verandert heeft kans om terug te vallen op die oude patronen en gebruiken. Je kunt het hebben over stoppen met roken, op tijd naar bed gaan, minder chips eten s'avonds op de bank, je sokken niet op de grond gooien, maar in de wasmand. what ever. Dat jij dat koppelt aan een verslaving zegt meer over jou dan over mij.

Als zij stopt met dit werk omdat ik haar zou dwingen is de kans groter dat ze in de toekomst dit werk weer oppakt dan wanneer ze het zelf niet meer wou. Laat dat nou net een voorwaarde van mij zijn voor een relatie. Niet meer, niet minder.

Ik vind je wel een beetje jammer dat dit het enige is wat je uit mijn verhaal hebt kunnen herleiden. Ik heb juist met veel liefde over haar geschreven. Ik wil er alleen geen relatie meer mee.
 
Ivm het groot aantal PB's ben ik toch even komen kijken. Man man man, grote woorden voor iemand die mij niet kent en ook duidelijk niet alles gelezen heeft wat ik heb geschreven en hoe ik over deze vrouw dacht.

Ik dwing haar helemaal niets. Ik wou twee jaar op de zijlijn op haar wachten terwijl ze haar ding deed. Ik heb alleen aangegeven geen volwaardige relatie met haar te kunnen hebben terwijl zij dit werk doet en dat ze niet voor mij moet stoppen maar omdat zij het zelf wil. En dan ben ik een rode vlag en manipulatief? Omdat ik voor mezelf iets niet wil?

Ik gebruik het woord terugval. Als in "terugvallen op". Iedereen die zijn gewoontes, dagritme, werk, hobbies of patronen verandert heeft kans om terug te vallen op die oude patronen en gebruiken. Je kunt het hebben over stoppen met roken, op tijd naar bed gaan, minder chips eten s'avonds op de bank, je sokken niet op de grond gooien, maar in de wasmand. what ever. Dat jij dat koppelt aan een verslaving zegt meer over jou dan over mij.

Als zij stopt met dit werk omdat ik haar zou dwingen is de kans groter dat ze in de toekomst dit werk weer oppakt dan wanneer ze het zelf niet meer wou. Laat dat nou net een voorwaarde van mij zijn voor een relatie. Niet meer, niet minder.

Ik vind je wel een beetje jammer dat dit het enige is wat je uit mijn verhaal hebt kunnen herleiden. Ik heb juist met veel liefde over haar geschreven. Ik wil er alleen geen relatie meer mee.
Toch goed om te zien dat ik niet de enige ben die vond dat er nogal wilde aannames werden gedaan op basis van een paar zinnen…..
 
Een goede dvp is als een drug.

Ja en net als met drugs, zolang je het recreatief (af en toe) doet en weet waarom je het doet is er niks aan het handje. Zodra je je er in verliest, moet je jezelf misschien toch gaan afvragen of er niet een onderliggend probleem is en je het wellicht als coping mechanisme gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Toch goed om te zien dat ik niet de enige ben die vond dat er nogal wilde aannames werden gedaan op basis van een paar zinnen…..
Ja, ik weet niet wat het is, maar als je je forum posts eerst even langs legal moet sturen omdat iemand er wel eens wat anders in zou kunnen lezen is de lol er snel van af. Ik snap dat niet iedereen zomaar even 50 pagina's aan bijdragen doorneemt, maar ik had gehoopt inmiddels wel een beetje krediet opgebouwd te hebben.

Ik heb overigens wel gezien dat er anderen ook hier gereageerd hebben die mijn insteek wel begrepen. Waarvoor dank.
 
Ja, ik weet niet wat het is, maar als je je forum posts eerst even langs legal moet sturen omdat iemand er wel eens wat anders in zou kunnen lezen is de lol er snel van af. Ik snap dat niet iedereen zomaar even 50 pagina's aan bijdragen doorneemt, maar ik had gehoopt inmiddels wel een beetje krediet opgebouwd te hebben.

Ik heb overigens wel gezien dat er anderen ook hier gereageerd hebben die mijn insteek wel begrepen. Waarvoor dank.
ik zou gezien haar reacties, in ander discussies er maar niet zo veel van aantrekken. Deze vrouw heeft nogal een sterke eigen mening.
 
Het is verbazingwekkend dat velen klaarblijkelijk veel waarde hechten aan de visie van anderen. Wanneer je, zoals in het geval van Vagebond, je er goed bij voelt, zie ik geen enkele reden om je te storen aan de mening van anderen. Leef je eigen leven, ben gelukkig op de wijze zoals jij verkiest en laat je niet leiden door alle andere meningen of visies.
 
Wanneer je, zoals in het geval van Vagebond, je er goed bij voelt, zie ik geen enkele reden om je te storen aan de mening van anderen.
Precies.
Ik denk vaak even na voor ik mijn mening klaar heb, het voordeel is dan dat ik dan ook de juiste mening heb en op het correcte standpunt sta. Wat zou het dan boeien dat een ander het er niet mee eens is, die heeft dan waarschijnlijk maar heel kort nagedacht, dat geeft toch niet. Ik kan slechts mijn licht erop laten schijnen maar ik kan niet de ander dwingen de ogen ervoor te openen.
Ik zeg dat in alle bescheidenheid he!
:ROFLMAO:
 
Het is verbazingwekkend dat velen klaarblijkelijk veel waarde hechten aan de visie van anderen. Wanneer je, zoals in het geval van Vagebond, je er goed bij voelt, zie ik geen enkele reden om je te storen aan de mening van anderen. Leef je eigen leven, ben gelukkig op de wijze zoals jij verkiest en laat je niet leiden door alle andere meningen of visies.
Indd maar soms leer je er van .indd niet van alles
 
Deze zin: "Veel dvp's verkopen natuurlijk een illusie", daarmee sla je spijker op de kop!! Helemaal waar en vooral in combinatie met "Word je verlieft op die dvp of de persoon daarachter?".

Ik heb het ook gehad en ben blij dat mijn gevoel weg is. Van berichten dat ze mij miste, ze graag bij mij was, ze zich prettig voelde bij mij, tot honderden hartjes en kusjes. Op de momenten dat we samen waren, dan was het goed, fijn en erg prettig. Maar zodra we niet samen waren dan was er bij mij een complete leegte.

Haar leven is/was gewoon totaal anders. Op de momenten van samen, dan verkopen zij zichzelf op een manier dat wij wel terug zullen gaan naar die dames. Maar zien zij ons als relatiemateriaal, in heel veel gevallen niet.

Ik ga echt niet zeggen dat het niet mogelijk is, maar het is moeilijk en ben echt van mening dat deze dames precies weten wat zij doen, hoe zij het moeten doen en ook zullen doen, alles om maar een zekerstelling te hebben.

In mij geval heb ik twee jaar met een enorm verliefd gevoel gelopen, dacht alleen maar aan haar. Hielp haar met alles en raakte in een soort van isolement, zag haar vaak en alles moest daarvoor wijken. Maar op een gegeven moment wist ik dat het niet wederzijds was, pijnlijk - moeilijk - gewoon klote! Maar het leven na een tijd weer opgepakt en verder.
Ik ken jouw gevoel . Jij krijgt van mij 100 % gelijk . Je krijgt een illusie daar moet je mee verder.. Eens dat je buiten bent. Is het aan de volgende…
 
Ik ken jouw gevoel . Jij krijgt van mij 100 % gelijk . Je krijgt een illusie daar moet je mee verder.. Eens dat je buiten bent. Is het aan de volgende…

Goedemorgen, dank!

Klopt, je krijgt voor een uur, twee, of hoe lang dan ook, een illusie een verwezenlijking van een droom, zo lang je maar betaald! Soms geven ze wat tijd extra, door je langer te houden of langer te blijven.

Zij kunnen goed acteren, om je heen draaien alsof je de enige persoon op aarde bent, maar het gaat maar om één ding, dat zijn de Euro's. En daar is niets mis mee, dat wij "verliefd" op hen worden, dat is niet hun probleem, meer onze zwakte, helaas. Ik heb dat ook gehoord, van de dames zelf, dat dit heel veel voorkomt. Zij zijn heerlijke dames, zien er goed uit, doen/geven ons wat wij willen en pakken ons helemaal in.

Dat willen wij vaker (in ons "saaie leven"...). Maar wij vergeten dat de tijd die zij bij ons zijn, zij niet de personen zijn die zij in werkelijkheid zijn! Sterker nog, zij ontvangen, of gaan, een moment later de volgende persoon en doen dan weer een ander masker op, een masker welke bij die specifieke klant past.

Laten we ook eerlijk zijn en dat heb ik ook vaker meegemaakt, dat wanneer wij op bezoek gaan bij een dame die tegenvalt, wij nooit dit soort gevoelens kunnen krijgen en meer denken zonde de tijd en wellicht het geld.

Het zijn de meest geweldige dames en in de tijd welke wij met hen doorbrengen, dan lopen wij op wolken. Daardoor zijn wij kwetsbaar en willen die herhaling. Ik dacht echt (met volle overtuiging) een hele periode dat ik voor haar veel betekende. Deed echt alles voor haar, hielp haar met veel dingen, echt alles. Hadden ook veel contact, ook buiten de bezoeken om en we deelden heel veel met elkaar.

Maar toch, ik kwam op een hele pijnlijke manier erachter dat ik (ook) gewoon een nummer was. Pijnlijk, maar wel de realiteit.
 
Maar wij vergeten dat de tijd die zij bij ons zijn, zij niet de personen zijn die zij in werkelijkheid zijn! Sterker nog, zij ontvangen, of gaan, een moment later de volgende persoon en doen dan weer een ander masker op, een masker welke bij die specifieke klant past.
Maar hoe kun je dat 'vergeten'? Dat is toch de hele afspraak? Je kunt verder nergens in je straat zomaar binnenstappen en geld neerleggen waarna de beeldschone buurvrouw doet alsof ze ineens vreselijke zin in jou heeft. Dat moet toch op een gegeven moment tot je doordringen?

Ik dacht echt (met volle overtuiging) een hele periode dat ik voor haar veel betekende. Deed echt alles voor haar, hielp haar met veel dingen, echt alles. Hadden ook veel contact, ook buiten de bezoeken om en we deelden heel veel met elkaar.
Dus zij deed ook veel extra voor jou, veel contact ook buiten de bezoeken en deelde veel met je.

Wederzijds dus.

Wat me wel opvalt in je verhaal is dat het betaalde contact ("de bezoeken") ook gewoon doorliep? Dat is toch een helder signaal dat het nog steeds voornamelijk een commerciële dienst betrof?

Maar toch, ik kwam op een hele pijnlijke manier erachter dat ik (ook) gewoon een nummer was. Pijnlijk, maar wel de realiteit.
En zij kwam erachter dat je after all toch gewoon een klant was die inmiddels hopelijk gewoon weer elders klant is ;-)
 
Maar hoe kun je dat 'vergeten'? Dat is toch de hele afspraak? Je kunt verder nergens in je straat zomaar binnenstappen en geld neerleggen waarna de beeldschone buurvrouw doet alsof ze ineens vreselijke zin in jou heeft. Dat moet toch op een gegeven moment tot je doordringen?


Dus zij deed ook veel extra voor jou, veel contact ook buiten de bezoeken en deelde veel met je.

Wederzijds dus.

Wat me wel opvalt in je verhaal is dat het betaalde contact ("de bezoeken") ook gewoon doorliep? Dat is toch een helder signaal dat het nog steeds voornamelijk een commerciële dienst betrof?


En zij kwam erachter dat je after all toch gewoon een klant was die inmiddels hopelijk gewoon weer elders klant is ;-)
Goedemorgen,
Klopt, we hebben veel met elkaar gedeeld, via telefoon en berichten, zagen elkaar ook wel eens, maar minimaal. Er was ook wel een bepaalde affectie vanuit haar naar mij, maar (en ook daar kwam ik achter) met een bijbedoeling. Dit was voor haar een vertrouwde klant, door middel van geen problemen en zekerheid in geld.

Ook dat klopt, maar dat is meer mijn zwakte. Wilde haar gewoon zien, dat gevoel hebben/krijgen wat ik altijd dan voel.

Nee, voor haar is het altijd zakelijk, daar hoefde zij niet achter te komen. Dat is ook de reden dat het voor mij pijnlijk was.
 
Het is en blijft erg eenvoudig. Zolang je betaalt, is er geen sprake van normale liefdesrelatie en dus moet je het ook zo niet beschouwen. Wanneer je een dame alleen maar op haar werkadres ontmoet of zolang je een dame betaalt voor haar diensten, moet je je verstand volgen en niet je gevoel.
Zo simpel is het.
 
Het valt me op dat er hier best wat mannen zijn die een dvp verwijten. dat ze doen alsof en alleen geld willen. Terwijl ze kennelijk alleen een prima service krijgen en daar zelf hele verhalen bij zijn gaan verzinnen.

En dan wel boos en verbitterd worden als die fantasie niet wederzijds blijkt te zijn.
Alsof je steeds weer boos de filmzaal uit holt, schreeuwend dat je je geld terug wilt omdat het allemaal niet echt is.

Het zijn geen sigaretten, hoor. Je krijgt geen verslavende stofjes binnen. Buiten de natuurlijke die je zelf aanmaakt. Maar ze spuiten je niets in. Wij spuiten hooguit iets in de dames ;)

In deze gevallen is het toch echt de man die zichzelf iets wijsmaakt en aandoet.
Terwijl de dvp alleen een goede recensie verdient.

Als je een betaalde dienst bestelt, en daar vervolgens zelf meer van maakt in je eigen hoofd, is dat toch echt alleen je eigen probleem.
En kun je, ipv de dame hier van alles verwijten, beter uitvogelen waarom er bij jou kennelijk iets mis gaat in je eigen brein.

Ik heb nog nooit iemand horen klagen als een vrouwelijke tandarts of wat dan ook haar werk goed doet.

Verschuil je alsjeblieft ook niet achter zinnen als 'mannen zijn zwak'. Want dan gooi je mij ook op die hoop.

Ik schreef al eerder dat je niet verliefd kunt worden op een dvp. Dan heet gewoon klant zijn en goede service krijgen.

Er kan alleen meer ontstaan als je de dame zelf leert kennen.

Verliefd worden is niet altijd een keuze. Maar je hebt wel een paar hersenen om in te kunnen schatten of je er alleen in staat of niet. In het echte leven wordt je ook wel eens verliefd terwijl dat dat niet wederzijds is. Of andersom Zo kan het nu eenmaal lopen. Jij kunt niet de gevoelens van een ander bepalen.

Er zullen best dames zijn die misbruik maken van mannen die zich laten misbuiken. Maar er zijn er hier ook een hoop die veel beter eens met zichzelf aan de slag zouden kunnen gaan ipv boos worden op de dvp's omdat ze hun werk goed doen.

Als je de dienst niet kunt scheiden van jouw eigen fantasie, moet je misschien stoppen met het spelletje of beter leren snappen hoe het spel werkt.
 
Het valt me op dat er hier best wat mannen zijn die een dvp verwijten. dat ze doen alsof en alleen geld willen. Terwijl ze kennelijk alleen een prima service krijgen en daar zelf hele verhalen bij zijn gaan verzinnen.

En dan wel boos en verbitterd worden als die fantasie niet wederzijds blijkt te zijn.
Alsof je steeds weer boos de filmzaal uit holt, schreeuwend dat je je geld terug wilt omdat het allemaal niet echt is.

Het zijn geen sigaretten, hoor. Je krijgt geen verslavende stofjes binnen. Buiten de natuurlijke die je zelf aanmaakt. Maar ze spuiten je niets in. Wij spuiten hooguit iets in de dames ;)

In deze gevallen is het toch echt de man die zichzelf iets wijsmaakt en aandoet.
Terwijl de dvp alleen een goede recensie verdient.

Als je een betaalde dienst bestelt, en daar vervolgens zelf meer van maakt in je eigen hoofd, is dat toch echt alleen je eigen probleem.
En kun je, ipv de dame hier van alles verwijten, beter uitvogelen waarom er bij jou kennelijk iets mis gaat in je eigen brein.

Ik heb nog nooit iemand horen klagen als een vrouwelijke tandarts of wat dan ook haar werk goed doet.

Verschuil je alsjeblieft ook niet achter zinnen als 'mannen zijn zwak'. Want dan gooi je mij ook op die hoop.

Ik schreef al eerder dat je niet verliefd kunt worden op een dvp. Dan heet gewoon klant zijn en goede service krijgen.

Er kan alleen meer ontstaan als je de dame zelf leert kennen.

Verliefd worden is niet altijd een keuze. Maar je hebt wel een paar hersenen om in te kunnen schatten of je er alleen in staat of niet. In het echte leven wordt je ook wel eens verliefd terwijl dat dat niet wederzijds is. Of andersom Zo kan het nu eenmaal lopen. Jij kunt niet de gevoelens van een ander bepalen.

Er zullen best dames zijn die misbruik maken van mannen die zich laten misbuiken. Maar er zijn er hier ook een hoop die veel beter eens met zichzelf aan de slag zouden kunnen gaan ipv boos worden op de dvp's omdat ze hun werk goed doen.

Als je de dienst niet kunt scheiden van jouw eigen fantasie, moet je misschien stoppen met het spelletje of beter leren snappen hoe het spel werkt.

Ben het in grote lijnen geheel met jou eens! Verwijt de dame in zijn geheel en totaliteit niets, echt niets. Het zat in mij hoofd en haar neem ik niets kwalijk.
De dames doen gewoon hun werk, dat er dan bij mij meer komt kijken, mijn probleem! Dat ik haar wil helpen, mijn probleem, zij heeft daar ook in eerste instantie niet om gevraagd. Dat zij mij wel daarna vroeg met zaken, dat is omdat er ook een bepaald vertrouwen was gecreëerd en ik het graag voor haar deed.

Het was mijn gevoel, niet die van haar. Maar volgens mij gaat deze gehele discussie om het feit dat wij mannen een gevoel voor een dame krijgen.
 
Goedemorgen, dank!

Klopt, je krijgt voor een uur, twee, of hoe lang dan ook, een illusie een verwezenlijking van een droom, zo lang je maar betaald! Soms geven ze wat tijd extra, door je langer te houden of langer te blijven.

Zij kunnen goed acteren, om je heen draaien alsof je de enige persoon op aarde bent, maar het gaat maar om één ding, dat zijn de Euro's. En daar is niets mis mee, dat wij "verliefd" op hen worden, dat is niet hun probleem, meer onze zwakte, helaas. Ik heb dat ook gehoord, van de dames zelf, dat dit heel veel voorkomt. Zij zijn heerlijke dames, zien er goed uit, doen/geven ons wat wij willen en pakken ons helemaal in.

Dat willen wij vaker (in ons "saaie leven"...). Maar wij vergeten dat de tijd die zij bij ons zijn, zij niet de personen zijn die zij in werkelijkheid zijn! Sterker nog, zij ontvangen, of gaan, een moment later de volgende persoon en doen dan weer een ander masker op, een masker welke bij die specifieke klant past.

Laten we ook eerlijk zijn en dat heb ik ook vaker meegemaakt, dat wanneer wij op bezoek gaan bij een dame die tegenvalt, wij nooit dit soort gevoelens kunnen krijgen en meer denken zonde de tijd en wellicht het geld.

Het zijn de meest geweldige dames en in de tijd welke wij met hen doorbrengen, dan lopen wij op wolken. Daardoor zijn wij kwetsbaar en willen die herhaling. Ik dacht echt (met volle overtuiging) een hele periode dat ik voor haar veel betekende. Deed echt alles voor haar, hielp haar met veel dingen, echt alles. Hadden ook veel contact, ook buiten de bezoeken om en we deelden heel veel met elkaar.

Maar toch, ik kwam op een hele pijnlijke manier erachter dat ik (ook) gewoon een nummer was. Pijnlijk, maar wel de realiteit.

Was het wel zo zwart wit?
Misschien betekende je ook wel echt veel voor haar, maar wilde ze geen relatie om wat voor reden dan ook?
Zeker als ik lees dat je zegt dat jullie buiten de bezoeken om zo veel contact hadden, dat doen we niet met alle klanten hoor, dan komen we tijd tekort. Dus dat zegt ook wel iets denk ik. Je was dan tenminste meer dan gewoon een nummer zoals je zegt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan