Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wellicht niet allemaal... maar toch opvallend velen!
Ook bij betaalsex! Als je maar de juiste 'vibe' creëert... lusten & driften doet de rest!
Als je maar genoeg betaalt en vaak genoeg terugkomt dan zeggen ze alles wat je wilt horen en geven ze je het gevoel hoe goed je was. Maar als die illusie werkt voor je, dan zeker van genieten.
 
Ik heb tegen beter weten ook wel een tijd achter iets serieus gezocht bij het bezoeken van DVPs of clubs.

Sommige zijn wel zeer goed in het je alles wijsmaken.

Deze zomer zag ik op een bankje in een groot Belgisch station een prachtige Afrikaanse dame zitten. Ik stond op de roltrap en moest twee keer kijken: ik had er een week daarvoor nog mee "gekamerd", en we konden, in het frans haha, zeer goed met elkaar babbelen. Nummers uitgewisseld en al. Twee keer mee afgesproken trouwens.

Wel, ze draaide nét iets te opvallend haar hoofd weg. Dus ja, was al lang geleden dat ik me nog eens liet vangen aan een clubbezoek, en met haar was de laatste keer. Zeker weten.
 
Ik heb tegen beter weten ook wel een tijd achter iets serieus gezocht bij het bezoeken van DVPs of clubs.

Sommige zijn wel zeer goed in het je alles wijsmaken.

Deze zomer zag ik op een bankje in een groot Belgisch station een prachtige Afrikaanse dame zitten. Ik stond op de roltrap en moest twee keer kijken: ik had er een week daarvoor nog mee "gekamerd", en we konden, in het frans haha, zeer goed met elkaar babbelen. Nummers uitgewisseld en al. Twee keer mee afgesproken trouwens.

Wel, ze draaide nét iets te opvallend haar hoofd weg. Dus ja, was al lang geleden dat ik me nog eens liet vangen aan een clubbezoek, en met haar was de laatste keer. Zeker weten.
Waarom omdat ze weg keek toen je oogcontact maakte. Het kan best zijn dat ze paniekeerde. Hoe zou je zelf geregeerd hebben als het om gekeerd geweest zijn. Dat zij van op de roltrap oogcontact zocht.
 
Waarom omdat ze weg keek toen je oogcontact maakte. Het kan best zijn dat ze paniekeerde. Hoe zou je zelf geregeerd hebben als het om gekeerd geweest zijn. Dat zij van op de roltrap oogcontact zocht.

Ik had ze al gezien beneden en toen draaide ze haar hoofd al weg.

Mijn punt heeft niks te maken met "paniek". Ik heb in het verleden, de dieren konden nog spreken, ooit per toeval een dvp tegen gekomen (op restaurant) waar ik ook kort daarvoor bij was geweest en ze kwam gewoon zelf goeiedag zeggen. Toch zeker 5 minuten mee staan kletsen.
 
Sommige mannen zijn ook weinig constant in hun gevoelens hoor, dat heeft niets met het vak van dvp te maken. Wekenlang kun je dol zijn op iemand tot je denkt, ach ja. Heb je dan iemand wat wijsgemaakt? Nee, je kunt gewoon weer eens toe zijn aan wat anders.
IK denk dat vooral nog het beeld van dat dvp´s vals en gemeen zijn in hun hoofd hebben. En vertouwen ze daar door niet.
 
Ik had ze al gezien beneden en toen draaide ze haar hoofd al weg.

Mijn punt heeft niks te maken met "paniek". Ik heb in het verleden, de dieren konden nog spreken, ooit per toeval een dvp tegen gekomen (op restaurant) waar ik ook kort daarvoor bij was geweest en ze kwam gewoon zelf goeiedag zeggen. Toch zeker 5 minuten mee staan kletsen.
dat kan. Ik ben zelf ook eens een dvp tegen gekomen in de stad 10 min voor onze date. In het passeren heb ik wel eens goeie dag gezegt.

Toen ik 10 min later bij haar toe kwam zei ze awel (niet boos( waarom heb je niet even met mij mee gewandeld. Toen ik haar uit legde dat ik haar niet wou storen in haar vrije tijd. Begreep ze het wel maar ze zei je mag altijd eens hallo komen zeggen.
Dat is zeker zo.
Dat is toch zo dom. Het is toch ook niet dat wij als klanten niet te vertouwen zijn in relaties? Zitten bij beide rotte appels zeker. Maar je moet de goeie vinden.

Iedereen verdiend eerlijk zijn of haar kans.
 
Laatst bewerkt:
dat kan. Ik ben zelf ook eens een dvp tegen gekomen in de stad 10 min voor onze date. In het passeren heb ik wel eens goeie dag gezegt.

Toen ik 10 min later bij haar toe kwam zei ze awel (niet boos( waarom heb je niet even met mij mee gewandeld. Toen ik haar uit legde dat ik haar niet wou storen in haar vrije tijd. Begreep ze het wel maar ze zei je mag altijd eens hallo komen zeggen.
Wel... als het een privéhuis betrof... zou ik dat 'meelopen' zelf ook niet spontaan doen denk ik. Kan me voorstellen dat een vrouw niet wil gezien worden met een klant naar het huis lopend...

Maar...bij prive ontvangst ben ik haar al op straat tegen gekomen... en liepen we samen keuvelend naar de voordeur.

Hangt dus ook af van de situatie.
 
Wel... als het een privéhuis betrof... zou ik dat 'meelopen' zelf ook niet spontaan doen denk ik. Kan me voorstellen dat een vrouw niet wil gezien worden met een klant naar het huis lopend...

Maar...bij prive ontvangst ben ik haar al op straat tegen gekomen... en liepen we samen keuvelend naar de voordeur.

Hangt dus ook af van de situatie.
Het was in privé-ontvagst. De reden waarom ik niet mee gewandeld ben is omdat ik haar nog wat tijd voor haar zelf wou geven. Achter af konden we er mee lachen.
 
Zolang je als klant voor de sex betaald valt het onder klantenbinding. Als je de dvp gratis neukt dan kunnen we stellen dat er oprechte interesse is. Of de welbekende klik :)
Volgens die logica kan een dienster geen oprechte interesse voor je hebben, zolang je haar een fooi geeft, of een bakkersvrouw, zolang ze je laat betalen voor je brood.
 
Zolang je als klant voor de sex betaald valt het onder klantenbinding. Als je de dvp gratis neukt dan kunnen we stellen dat er oprechte interesse is. Of de welbekende klik :)
Ik zie het zo voor zo lang ik geen probleem heb om te betalen is er probleem. Ik begrijp niet waarom vanaf je intresse hebt in een dvp en zij ook in jou dat de sex gratis moet zijn.

De enige reden waarom je sex hebt met die vrouw terwijl ze enkel intresse in je heeft is omdat ze een dvp is.

Moest ze geen dvp geweest zijn. Zou je ook eerst een paar echte dates moeten doen met haar. Voor dat er sex komt. Mss zelfs pas wnr er een relatie is.
 
Volgens die logica kan een dienster geen oprechte interesse voor je hebben, zolang je haar een fooi geeft, of een bakkersvrouw, zolang ze je laat betalen voor je brood.
Succes met je interesses in dvps. Er zijn zoveel vrouwen en wandelaren hopen nog steeds op interesse van een dvp, een leuke tijd naast het betaald neuken met een dvp, etc etc. Vele lijken de wanhoop nabij. Het continue willen verdedigen dat contact met een dvp naast het betalen echt echt echt mogelijk is. Niemand die gratis neukt. En stop je tijd gewoon in het zoeken van een leuke vrouw buiten het hoerenlopers circuit. Zoveel vrouwen......
 
Terug
Bovenaan Onderaan