Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zei niet dat ik dat doe, ik stelde alleen maar dat veel dvp's zich zo voelen. Gebruikt door mannen die hen o zo graag zien zolang ze maar mogen neuken. Ontzeg hen eens de seks, er gaan er niet veel meer terugkomen. Dat gevoel dus.
Maar... die redenering loopt natuurlijk ook een beetje mank... Betaalsex is net betaald worden om sex te hebben met een klant!

Is een beetje zoals een friturist... die zich 'gebruikt' zou voelen omdat zijn of haar klanten alleen maar komen 'omdat ie fritten bakt'! Zonder fritten gaan ze idd NIET terugkomen!

En... na zo'n dag stink je gewoon naar het frietvet... Zit in je kleren, je haar, je huid!
 
Als jij dat niet doet, en ik dat niet doe, zijn er nog anderen die dat niet doen, en voelen de vrouwen die wij betalen zich dus zeker niet allemaal zoals jij beschreef. Degenen die zich wel behaaglijk voelen in hun beroep -meestal de wat beter betaalde - kunnen dus ook best in staat zijn om opgewonden, en soms ook bevredigd te worden. QED
QED? Er is niets bewezen. Niet alle dvp's denken hetzelfde en ervaren hetzelfde. Er zijn serieuze meiden, zotte dozen, gedrogeerde, meisjes uit een leefwereld met een totaal andere mentaliteit en een ander waardebesef (Gypsy's bv) maar ik denk toch dat je het net iets te rooskleurig voorstelt. Ik ben ervan overtuigd dat jij het allemaal goed meent, en dat jij die meiden goed behandelt. Maar je bent ook niet de 'modelwandelaar' dan.
 
Ik denk ook dat heel veel DVPs inderdaad een uitlaatklep moeten hebben om het vol te houden.
Even ertussen uit om de batterij op te laden en tot rust te komen.
Net als ieder (werkend) mens.
Zoals bijvoorbeeld naar het zwembad, vakantie, wellness centrum, zonnebank, het strand etc etc.
Er was iemand die stelde dat een dame maximaal tien jaar het vak zou kunnen (of moeten? ) doen,
Langer zou ongezond zijn.
Al zou je bij elke tijdspanne vraagtekens kunnen zetten...
 
Maar... die redenering loopt natuurlijk ook een beetje mank... Betaalsex is net betaald worden om sex te hebben met een klant!
Dat klopt volledig, en binnen die waarheid hoort een klant ook geen gevoelens van verliefdheid te ontwikkelen. Maar ik probeer gewoon de roze wolkjes te doorprikken en een beetje te praten over wat een dvp er vaak bij voelt. Voor de wandelaar is het allemaal prettig. Voor de dvp is het werken en vaak de indruk meekrijgen dat je op een niet zo fraaie manier behandeld en bekeken wordt.
 
Ik denk ook dat heel veel DVPs inderdaad een uitlaatklep moeten hebben om het vol te houden.
Even ertussen uit om de batterij op te laden en tot rust te komen.
Net als ieder (werkend) mens.
Zoals bijvoorbeeld naar het zwembad, vakantie, wellness centrum, zonnebank, het strand etc etc.
Dat geldt natuurlijk voor bijna alle werkende mensen, werken is vaak heel erg repeterend, werken eten slapen, werken eten slapen, werken eten slapen, 'even ertussen uit om de batterij op te laden' geldt natuurlijk niet alleen voor dvp's
 
Dat klopt volledig, en binnen die waarheid hoort een klant ook geen gevoelens van verliefdheid te ontwikkelen. Maar ik probeer gewoon de roze wolkjes te doorprikken en een beetje te praten over wat een dvp er vaak bij voelt. Voor de wandelaar is het allemaal prettig. Voor de dvp is het werken en vaak de indruk meekrijgen dat je op een niet zo fraaie manier behandeld en bekeken wordt.
Wat je nu zegt verschilt ook van man tot man .ik heb respect voor de dames en geniet van hun uiterlijk 🥰 ik snap je wel er zijn ook mannen die respect loos omgaan met de dames en denken ik betaal moet ze maar doen wat ik wil .maar ik ben ook weleens verliefd geworden op een dame en heb haar niet meer bezocht naar 10x bij haar geweest te zijn ,ik kon er een paar dagen niet van slapen als bij haar was geweest ,heb me nu beter in de hand ,als ik naar huis ga van plezier en de dames stellen zich voor neem ik niet de dame die in mijn ogen er uitspringt ,en kies voor de 2e dame die natuurlijk ook leuk en mooi is ,maar voor mij helpt het
 
Hallo allemaal,

Ik ben 1,5 jaar geleden verliefd geworden op een vrouw in een privehuis. Ze gaf al snel haar nummer en we hadden een chille vibe met elkaar. Nu is het punt dat zei mij expres gek heeft gemaakt terwijl ze zag dat ik verliefd was. Lokken met haar mond de laatste afspraak, zeggen ik wil je zien met opgewekte stem toen we bezig waren met een standje en we elkaar daardoor niet aan konden kijken. Door mijn verliefdheid zag ik dat niet en dat duurde 3 maanden, toen hebben we nog lang gechat via WhatsApp en uiteindelijk blokkeerde ze me waardoor ik haar gestalkt hebt wat ik zeker ook niet hebt gewild maar door alle nieuwe en heftige hormonen en gevoelens en ik zo veranderd ben door deze eerste verliefdheid kon ik het niet laten. Nu weet het privehuis ook dat ik dit gedaan hebt en nu heeft ze een ander nummer genomen. Ik vind het heel gemeen van haar omdat ze zei, ik heb het naar mn zin met mensen met wie ik een klik voel en gevoelens mogen geen rol spelen maar ik ben een mensenmens. Nu wil ik graag nog een keer naar dat privehuis alleen ben ik bang dat ik geweerd word zonder uitleg van mijn kant. Zou ik een bericht sturen naar de eigenaar of wat is jullie idee hierbij. Groetjes R
 
Hallo R97. Welkom hier.

Als ik jou was zou ik niet meer terug gaan, en haar laten zitten. Meestal zijn ze op extra geld uit, en plukken je kaal als je niet op let.

Gewoon wat anders zoeken uit de normale wereld, maar zeker geen dvp. Uitzonderingen daar gelaten.

S6
 
Nee ga zeker niet terug voor haar! Maar was een hele gezellige club en vind het zonde dat ik er niet maar kan komen door deze situatie. Ze kwam ook super snel op me af en zoende me en had al 10 jaar niet gezoend en dat versterkte de verliefdheid enorm, we hebben 10 keer afgesproken en bijna alleen maar gezoend, ik was heel gesloten en nu ben ik heel open geworden door deze verliefdheid. Ik vind het echt een klote situatie dat ik door dit daar niet meer kan komen want het was heel leuk daar en ik stond eigenlijk aan het begin van m'n avontuur.. maar ik vind dat de eigenaar dit best mag weten dat ze me zo letterlijk en figuurlijk uit de tent heeft gelokt, al zou ze mij niet echt de tent uit hebben gelokt zo voelt het nu wel. Ik wil in de toekomst nog graag een keer daarheen maar zonder bericht naar de eigenaar word het lastig denk ik dus vandaar de vraag omdat ik niet op haar uit ben. Bedankt iig voor je reactie!
 
Hallo allemaal,

Ik ben 1,5 jaar geleden verliefd geworden op een vrouw in een privehuis. Ze gaf al snel haar nummer en we hadden een chille vibe met elkaar. Nu is het punt dat zei mij expres gek heeft gemaakt terwijl ze zag dat ik verliefd was. Lokken met haar mond de laatste afspraak, zeggen ik wil je zien met opgewekte stem toen we bezig waren met een standje en we elkaar daardoor niet aan konden kijken. Door mijn verliefdheid zag ik dat niet en dat duurde 3 maanden, toen hebben we nog lang gechat via WhatsApp en uiteindelijk blokkeerde ze me waardoor ik haar gestalkt hebt wat ik zeker ook niet hebt gewild maar door alle nieuwe en heftige hormonen en gevoelens en ik zo veranderd ben door deze eerste verliefdheid kon ik het niet laten. Nu weet het privehuis ook dat ik dit gedaan hebt en nu heeft ze een ander nummer genomen. Ik vind het heel gemeen van haar omdat ze zei, ik heb het naar mn zin met mensen met wie ik een klik voel en gevoelens mogen geen rol spelen maar ik ben een mensenmens. Nu wil ik graag nog een keer naar dat privehuis alleen ben ik bang dat ik geweerd word zonder uitleg van mijn kant. Zou ik een bericht sturen naar de eigenaar of wat is jullie idee hierbij. Groetjes R
Het is voor je zelf beter dat je daar weg blijft. Laat het los en zet daar een punt achter.
 
Helaas doen hormonen van verliefdheid dingen met je die je na verloop van tijd spijt oplevert. Mijn advies zou zijn...ga door de pijn heen (hoe vervelend het is voor je). Je komt op een punt dat je eroverheen komt.

Ergens denk ik dat het wellicht ook de aandacht is die je verdiend en gemist hebt. Die krijg je eventueel ook bij andere vrouwen.

Vergeet nooit dat DVP's het vaak alleen doen voor geld...(uitzonderingen wellicht daargelaten). Heel betrouwbaar en duurzaam voor de toekomst is dit vaak allerminst...

sterkte en succes
 
Ik ben er al zo goed als overheen dus heb nu een heldere kijk op de situatie.

En om de aandacht gaat het me niet, dat geeft voor mij geen waarde. Ik hield van haar en ben gewoon smoorverliefd geweest. Alleen vind ik het niet eerlijk dat ze zo snel op me af kwam om me te zoenen en me gek gemaakt heeft terwijl we intiem waren. Ik snap dat vrouwen mannen voor de lol een beetje kunnen verleiden maar terwijl je intiem bent en daarnaast zegt dat gevoelens geen rol mogen spelen vind ik best gemeen. Daarom wil ik dat de eigenaar het weet omdat ik nogal makkelijk te sturen was en voor mijn verliefdheid nogal gesloten was. Nu kan ik er niet meer komen terwijl ik om al die dingen niet hebt gevraagd, zoenen, telefoon nummer en ze zei ook impulsief dat niemand gratis in haar kwam terwijl ik daar niet om gevraagd had. Dat betekent dat ze me leuk vond dus dat versterkte het enorm. Nu ben ik er zo goed als klaar mee al heb ik af en toe nog frustratie dat ik er niet meer kan komen.
 
Was dit je eerste en enige DvP?

Je hebt het over "expres gek gemaakt", maar wat ik lees lijkt vrij normaal gedrag voor een DvP, je zult er aan moeten wennen dat deze vrouwen zich als je vriendin gedragen zonder dat ze dit zijn.

Hoe heb je haar gestalkt? Wist je haar echte naam en adres of zo?

Er is een kans aanwezig dat je bij het huis nog welkom bent. Geen idee welke details omtrent dit voorval ze wel of niet weten. De dame zelf moet je wel even ontwijken, voor iedereens bestwil.
 
Alleen vind ik het niet eerlijk dat ze zo snel op me af kwam om me te zoenen en me gek gemaakt heeft terwijl we intiem waren.
Jij vind het niet eerlijk maar ik bezoek en betaal juist een dvp om me te zoenen en gek te maken!
Ik wil graag dat ze me verleid.

Ik raad je aan helemaal te stoppen met dvp's bezoeken als je hier niet tegen kan.
Jij betaald haar om het je naar de zin te maken. Er is niet een "ik denk dat ze me leuk vindt want ze doet dit of dat". Als ze je leuk vindt moet ze dat maar onomwonden zeggen en spreek je voortaan onbetaald buiten het huis af. Zo lang je betaalt ben jij klant en is zij dienstverlener en is het een zakelijke regeling.

Wat betreft terug gaan naar dat huis/club. Ik raad het af om nog terug te gaan en om het sowieso niet te proberen zo lang zij daar nog werkt.
 
Nee was zeker niet de eerste, word ook niet zomaar verliefd, ik heb zeker met 40 vrouwen ervoor afgesproken maar niet in clubs. Snap dat vrouwen mannen verleiden wat ik al zei maar dit was gewoon gemeen, gevoelens negeren en de laatste keer iemand gek maken en zeggen ik wil je zien en mij slaan omdat ze heel goed wist dat ik gevoelens had, en daarna negeren, dan ben je echt blind voor het geld en interesseert gevoelens van anderen je helemaal niks, daardoor mijn frustratie dat ik er niet meer kan komen door iets waar ik ook niet voor gekozen heb voor mn gevoel omdat de verliefdheid mij is overkomen, ik snap nu soms niet dat ik verliefd geworden ben op haar maar het is nodig geweest voor m'n ontwikkeling.
Jij vind het niet eerlijk maar ik bezoek en betaal juist een dvp om me te zoenen en gek te maken!
Ik wil graag dat ze me verleid.

Ik raad je aan helemaal te stoppen met dvp's bezoeken als je hier niet tegen kan.
Jij betaald haar om het je naar de zin te maken. Er is niet een "ik denk dat ze me leuk vindt want ze doet dit of dat". Als ze je leuk vindt moet ze dat maar onomwonden zeggen en spreek je voortaan onbetaald buiten het huis af. Zo lang je betaalt ben jij klant en is zij dienstverlener en is het een zakelijke regeling.

Wat betreft terug gaan naar dat huis/club. Ik raad het af om nog terug te gaan en om het sowieso niet te proberen zo lang zij daar nog werkt.
Gaat erover dat ze me gek maakt hebt terwijl ze wist dat ik gevoelens had en ook weet dat het de laatste afspraak was en daarna mijn gevoelens ontwijkt. Je bent waarschijnlijk nog nooit verliefd geweest aan je reactie te merken, ik prik daar makkelijk doorheen en heb dat zovaak gehad als een vrouw je een beetje gek maakt.
 
Nee was zeker niet de eerste, word ook niet zomaar verliefd, ik heb zeker met 40 vrouwen ervoor afgesproken maar niet in clubs. Snap dat vrouwen mannen verleiden wat ik al zei maar dit was gewoon gemeen, gevoelens negeren en de laatste keer iemand gek maken en zeggen ik wil je zien en mij slaan omdat ze heel goed wist dat ik gevoelens had, en daarna negeren, dan ben je echt blind voor het geld en interesseert gevoelens van anderen je helemaal niks, daardoor mijn frustratie dat ik er niet meer kan komen door iets waar ik ook niet voor gekozen heb voor mn gevoel omdat de verliefdheid mij is overkomen, ik snap nu soms niet dat ik verliefd geworden ben op haar maar het is nodig geweest voor m'n ontwikkeling.
Zij blind vanwege het geld jij blind vanwege de liefde.
Als je al met zoveel vrouwen betaalde sex hebt gehad dan weet je toch ook wel een beetje hoe het werkt?
Het is zeker niet leuk dat ze zo kunnen inspelen op jouw gevoelens maar zelf moet je ook wel beter weten.

En ik zou die club een tijdje links laten liggen.
 
Zij blind vanwege het geld jij blind vanwege de liefde.
Als je al met zoveel vrouwen betaalde sex hebt gehad dan weet je toch ook wel een beetje hoe het werkt?
Het is zeker niet leuk dat ze zo kunnen inspelen op jouw gevoelens maar zelf moet je ook wel beter weten.

En ik zou die club een tijdje links laten liggen.
Was idd zeker blind door de verliefdheid maar wat maakt het dat je iemand gek maakt terwijl je ziet dat iemand verliefd is en je weet dat het de laatste keer is? Dat is gewoon bewust iemand uit de tent lokken terwijl ze ook weten dat gevoelens geen rol mogen spelen, en vervolgens hoor ik van haar dat ik gek ben omdat ik haar stalk waar ze zelf om hebt gevraagd.
 
Er zijn inderdaad ook wel gevallen waarin de DvP beter grenzen moet stellen ja, wanneer ze weet dat de klant emotioneel en/of financieel kwetsbaar is. Kan dit hier niet goed beoordelen.

Ben in elk geval blij dat het stalken in elk geval buiten haar privésfeer is gebleven.
 
Er zijn inderdaad ook wel gevallen waarin de DvP beter grenzen moet stellen ja, wanneer ze weet dat de klant emotioneel en/of financieel kwetsbaar is. Kan dit hier niet goed beoordelen.

Ben in elk geval blij dat het stalken in elk geval buiten haar privésfeer is gebleven.
Onderschat de macht van vrouwen niet, zodra ze door hebben dat een man kwetsbaar is. Er zit een meedogenloos instinct in het vrouwelijke geslacht.

Daarbij: onder deze dames zijn er nogal wat met een voorgeschiedenis die zijn sporen heeft nagelaten. Nee, niet allemaal, er zijn er ook genoeg voor wie het een baan is als alle andere en die buiten werktijd de burgerlijkheid zelve zijn. Maar toch, ik durf te zeggen dat onder DVP's iets als borderline bovengemiddeld vaak voorkomt. En kenmerk van borderline is manipulatief gedrag en macht uitoefenen door emotionele chantage. Ik ken de dame in kwestie natuurlijk niet, ik kan verder weinig over haar zeggen. Maar uit haar gedrag blijkt dat er gewoon iets niet normaal is bij haar. Een mentaal gezonde vrouw doet dit niet.
 
ik ben een mensenmens
Dan moet je echt oppassen met dvp's anders ben je zo weer de pineut.
Ze zijn er erg goed in om ons hoofd op hol te brengen.
Ze worden er zelfs voor betaald.
Door ons.

Wees zakelijk.
Je betaalt ervoor dat ze lief voor je is.
Pas als ze ook lief voor je is als je niet betaalt, is er misschien iets leuks aan de hand.
 
Er zijn inderdaad ook wel gevallen waarin de DvP beter grenzen moet stellen ja, wanneer ze weet dat de klant emotioneel en/of financieel kwetsbaar is. Kan dit hier niet goed beoordelen.

Ben in elk geval blij dat het stalken in elk geval buiten haar privésfeer is gebleven.
Ja probleem is kan het er met iemand over hebben, en al zeg je dat je kwetsbaar bent door de verliefdheid ben je geen man natuurlijk want die mogen hun gevoelens niet laten zien, en dan gebeurt het een keer en dan word er zo mee om gegaan :( maarja ik ben iig uit mijn schulp gekomen door haar. Heb haar nooit stank voor dan willen geven door haar berichten te blijven sturen maar ze had me door ze me gek gemaakt had extra naar haar getrokken, al had ze dat niet gedaan was ik ook zeker verliefd geworden maar ze deed dat pas toen ik verliefd was en dat maakt het zo'n lastige situatie. Ik ga zeker niet binnenkort daarheen, misschien over een half jaar of jaartje als ik het definitief verwerkt hebt nog een keer kijken daar en hopen dat zei er niet meer werkt om confrontatie te voorkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan