Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben pas ook verliefd geweest op een sekswerker, een van Doubletstraat, die wil ik zo snel mogelijk vergeten, heb ik een bij Geleenstraat genomen en dat heeft end geholpen tegen verliefdheid.
Anderhalve week geleden liep ik langs Doubletstraat, uitgerekend toen was die dame er , waar ik verliefd op was , gevoelens waren nog niet helemaal weg.Die dame leek erg ongeïnteresseerd tegen andere wandelaars en mij wou ze gelijk binnen hennen en ze wist mijn binnen te krijgen ook.
Ik heb daar erg goeie seks mee gehad.
En, meteen ten huwelijk gevraagd?
 
Er is nog een hele wereld tussen het type dvp waar jij naar verwijst en het 'type' meisje waar je in jouw beleving wel verliefd op kan/mag worden.
Ik snap even niet wat je bedoelt. Het gaat toch niet om 'types'. Een prostituee is een prostituee, hoe je het ook wendt of keert. Vandaar mijn verwondering hoe je daar 'gemakkelijk' verliefd op kunt worden, gezien de kunstmatige setting van vaste tijd/financiële transactie/beperkte tijdsduur etc. Er is niets bij wat je bij een normale ontmoeting wel zou hebben. Daarom snap ik niet waarom 'type' relevant zou zijn.

Overigens is ieder vrij om te doen wat hij wil; beetje raar om mij in de mond te leggen dat iemand niet op een prostituee verliefd 'mag' worden.

En daar is de eerste huilende beta-mannetje al. :LOL:

edit: tweede ook al
Sorry hoor, maar mannen die niet-ironisch termen als 'beta' en 'alfa' gebruiken om andere mannen in te delen zijn meestal zelfs de grootste lutsers. Dat hele 'beta' gewauwel komt uit de hoek van de MRA losers; de zogenaamde 'mens rights activists'.

Die denken inderdaad, door de praatjes van aalgladde 'pick up artists' na te praten, dat er een soort pikorde is. Ze baseren de 'waarde' van een man op het aantal seksuele veroveringen. In -en in-triest, want de meesten laten dat soort puberale denkbeelden achter op de middelbare school. Kort en goed: mannen die dat hele 'beta' verhaaltje propageren zijn meestal nog het meest onzeker van allemaal. Zo proberen ze zichzelf te overschreeuwen, met een dunne façade. Als vrouw kun je er ook maar beter bij wegblijven, want die 'red pill' types zijn ook nog zo seksistisch als de pest.

En je ziet wel dat ik het niet verzin, want waar komt deze meneer iedereen de oren wassen dat wandelaars zulke losers zijn...? Juist, op een wandelaarsforum, als actief lid, dus als wandelaar. Als hij dan toch zo'n 'alfa' mannetje is, waarom dan toch nog naar 'de hoeren' gaan?

Gelukkig bestaan ons hersenen uit meerdere onderdelen.
Het onderdeel dat empathie voor anderen aanmaakt ontbreekt zo te zien bij jou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus sex voor geld is prostitutie? En als een meisje iemand een keer niet laat betalen is het geen prostituee? En als ik met een meisje een date heb gehad en ik geef haar geld voor een taxi omdat ik de nachtbus niks vind dan heb ik haar ook betaald?
Ik vind het maar ingewikkeld. Was de wereld maar zwart-wit……
Toen ik vroeger in een rockband speelde dwarrelden er altijd veel meiden om ons heen. Helemaal gratis. Ik heb me suf geneukt. Veel van die meiden kluste er wat bij. De 'not lucky guys' moesten betalen. Ik kon me toen absoluut niet voorstellen dat ik ervoor zou gaan betalen. Al helemaal niet toen ik aan een meisje uit de internationale modellenwereld bleef hangen. Maar, ja mijn wereld bestond toen alleen maar uit gitaar akkoorden en lastige rifjes (en grote versterkers en dure gitaren).
Ik had wel al gauw door dat als je ongecompliceerd wil neuken een beetje cash wonderen doet. Al dat gezeik met meiden en hun vriendinen die op de gastenlijst willen. Heel vermoeiend.
 
Dus sex voor geld is prostitutie? En als een meisje iemand een keer niet laat betalen is het geen prostituee? En als ik met een meisje een date heb gehad en ik geef haar geld voor een taxi omdat ik de nachtbus niks vind dan heb ik haar ook betaald?
Ik vind het maar ingewikkeld. Was de wereld maar zwart-wit……
Toen ik vroeger in een rockband speelde dwarrelden er altijd veel meiden om ons heen. Helemaal gratis. Ik heb me suf geneukt. Veel van die meiden kluste er wat bij. De 'not lucky guys' moesten betalen. Ik kon me toen absoluut niet voorstellen dat ik ervoor zou gaan betalen. Al helemaal niet toen ik aan een meisje uit de internationale modellenwereld bleef hangen. Maar, ja mijn wereld bestond toen alleen maar uit gitaar akkoorden en lastige rifjes (en grote versterkers en dure gitaren).
Ik had wel al gauw door dat als je ongecompliceerd wil neuken een beetje cash wonderen doet. Al dat gezeik met meiden en hun vriendinen die op de gastenlijst willen. Heel vermoeiend.
Hee James Hetfield! Wat schrijf je goed Nederlands voor een Amerikaan
 
Een prostituee is een prostituee, hoe je het ook wendt of keert. Vandaar mijn verwondering hoe je daar 'gemakkelijk' verliefd op kunt worden, gezien de kunstmatige setting van vaste tijd/financiële transactie/beperkte tijdsduur etc. Er is niets bij wat je bij een normale ontmoeting wel zou hebben. Daarom snap ik niet waarom 'type' relevant zou zijn.
Dat is jouw invulling van het begrip prostitutie en het type dates waar jij voor kiest.
Niks mis mee, maar soms gaat het anders.
Als ik exact doe conform jouw definitie, maar dan zonder sex is het geen prostitutie?
Mijn advocaat betaal het zelfde of nog meer dan een dame uit het top segment. Duidelijke afspraken over uren en tarief en de extra's. Ook vaak tijdens een lunch of diner…. hoe noemen we dat dan?
Ingewikkeld….
 
@Eagle99 Fijn dat jij met je adelaarsblik zo zuiver ziet hoe de wereld in elkaar zit en ons nederige betamannetjes daarvan kond doet.
(y)(y)(y)
🦅
👍 Ook betamannetjes zijn mannetjes.
De biologie wordt er al bijgehaald, ik mis de evolutietheorie van Darwin en het werk van Wallace. Wellicht dat de economen onder ons nog een relatie zien met de verelendungstheorie van Marx. Zo leer ik weer eens wat.
 
Dus sex voor geld is prostitutie?
De definitie van prostitutie, ja.
En als een meisje iemand een keer niet laat betalen is het geen prostituee?
Huh? Daar hadden we het toch helemaal niet over?
En als ik met een meisje een date heb gehad en ik geef haar geld voor een taxi omdat ik de nachtbus niks vind dan heb ik haar ook betaald?
Dit is: opzettelijk doen of je dom bent. Alsof je het verschil niet snapt tussen een pro die je betaalt om te neuken en een vriendinnetje.

Ik snap eigenlijk niet waarom je zo opzettelijk naar een discussie of meningsverschil zit te vissen. Het is zo opzichtig dat je je gewoon van den domme houdt om een discussie uit te lokken. Waarom? Verveel je je? Ik ga hier in ieder geval niet aan meedoen, gegroet.
 
Dus sex voor geld is prostitutie? En als een meisje iemand een keer niet laat betalen is het geen prostituee? En als ik met een meisje een date heb gehad en ik geef haar geld voor een taxi omdat ik de nachtbus niks vind dan heb ik haar ook betaald?
Ik vind het maar ingewikkeld. Was de wereld maar zwart-wit……
Toen ik vroeger in een rockband speelde dwarrelden er altijd veel meiden om ons heen. Helemaal gratis. Ik heb me suf geneukt. Veel van die meiden kluste er wat bij. De 'not lucky guys' moesten betalen. Ik kon me toen absoluut niet voorstellen dat ik ervoor zou gaan betalen. Al helemaal niet toen ik aan een meisje uit de internationale modellenwereld bleef hangen. Maar, ja mijn wereld bestond toen alleen maar uit gitaar akkoorden en lastige rifjes (en grote versterkers en dure gitaren).
Ik had wel al gauw door dat als je ongecompliceerd wil neuken een beetje cash wonderen doet. Al dat gezeik met meiden en hun vriendinen die op de gastenlijst willen. Heel vermoeiend.
Dus eigenlijk is het Johnny Guitar ipv. Johnny Wandelaar.
 
Verliefd worden is menselijk toch 🤷🏼‍♂️Ongeacht dat de vrouw een prostituée is,zo iets kan je moeilijk tegenhouden en soms kan er iets mooi uit komen en soms ook niet maar goed geluk zoek en maak je zelf.
Als dat je grondhouding is kun je een DVP bezoek misschien beter laten, om jezelf een hoop pijn, geld en ellende te besparen. Je kunt het overigens ook gewoon wel doen, er schijnen volgens de mensen hier legio voorbeelden te zijn dat het allemaal goed afloopt, DVP bezoek is voor sommigen een soort voorstadium van een potentiële relatie.
 
Als dat je grondhouding is kun je een DVP bezoek misschien beter laten, om jezelf een hoop pijn, geld en ellende te besparen. Je kunt het overigens ook gewoon wel doen, er schijnen volgens de mensen hier legio voorbeelden te zijn dat het allemaal goed afloopt, DVP bezoek is voor sommigen een soort voorstadium van een potentiële relatie.
Spreek ik hier over mezelf 🤷🏼‍♂️Dacht het niet 🤔
 
Al eens over nagedacht om gewoon je gevoel te vertellen? Weet je iig waar je staat.

Ik heb hem laten voelen dat hij een speciale man voor mij was,
maar ik heb van zijn kant nooit het gevoel ervaren dat ik meer dan een 'plezierig date' voor hem ben.

Ik was een tijdje verliefd op hem, maar het eindigt snel als ik niet het gevoel krijg dat er ook van mij wordt gehouden..
Als ik 'blind verliefd' op hem zou zijn, zou het waarschijnlijk beter tussen ons werken.

In ieder geval, hij was geen bèta- of alfaman, maar een Belg! 😅😅

" I love you schat!
Yes, I know.. But I love myself much more " 😵‍💫
 
kunnen we het weer over het onderwerp van de topic hebben jongens?
Ja prima, dat deed ik ook. Ik reageerde Nl op een opmerkingen van "verliefdheid kan altijd gebeuren". Met die gedachten en houding is een DVP bezoek spelen met vuur. Maar laat iedereen zich hier maar bezig houden met dat ene voorbeeld op de 1000 waarbij het goed afloopt, dan laat ik het verder wel bij de harde realiteit.
 
Ik heb hem laten voelen dat hij een speciale man voor mij was,
maar ik heb van zijn kant nooit het gevoel ervaren dat ik meer dan een 'plezierig date' voor hem ben.

Ik was een tijdje verliefd op hem, maar het eindigt snel als ik niet het gevoel krijg dat er ook van mij wordt gehouden..
Als ik 'blind verliefd' op hem zou zijn, zou het waarschijnlijk beter tussen ons werken.

In ieder geval, hij was geen bèta- of alfaman, maar een Belg! 😅😅

" I love you schat!
Yes, I know.. But I love myself much more " 😵‍💫
ik zal mij eerlijk gezegd ook een beetje ongemakkelijk voelen als een dvp (dat ben jij,dan wel niet) zou laten merken dat ze me wel leuk vind. Ten eerste weet je nooit of het gemeend is of dat het een soort van act is om mij terug te laten komen. Tevens weet je dat het geen of nauwelijks toekomst heeft,
 
Ik ben smoor verliefd geweest op een meisje dat ontving aan de Hofstraat in Eindhoven, namelijk Wendy. Inmiddels alweer vele jaren geleden, denk ergens rond 2007-2008. Nog altijd droom ik van haar en ze heeft nog altijd een speciaal plekje in mijn hart. De gevoelens zijn er nog altijd en zullen ook niet weg gaan. Vraag is echter of het hebben van een relatie met haar net zo zou zijn als de heerlijke passionele uurtjes die we samen in het privehuis hebben doorgebracht.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan