Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan geeft ze een goed gfe-service, daar is toch niks mis mee? Dat wil toch niet zeggen dat ze haar leven met jou wil delen of dat ze aan jou denkt nadat je uit de kamer bent en de volgende klant al binnen is. Ze speelt het goed en als jij dat door hebt en je er niet door laat verleiden prima. Als je dat wel doet en smoorverliefd wordt wat je heel vaak terugziet in dit topic is er wel iets mis ja.
op het moment dat je de kamer uitwandelt zit ze op haar telefoon te kijken of er nog nieuwe afspraken zijn…….. Volgens mij kunnen de meesten hier beter niet naar Stanger Things kijken. Ook dat is acteerwerk maar blijkbaar is het moeilijk om acteren en de realiteit te scheiden…
 
En tsjah, er zal vast her en der een uitzondering zijn waar het goed uitpakt. Maar dat is dan idd een uitzondering.
Ook relaties tussen collega's die in de schoolklas, op kantoor, of op de paardij-manege, of tussen collega's in de horeca ontstaan gaan vaak mis. Een fijne relatie is nu eenmaal uitzonderlijk ;-)
 
Ook relaties tussen collega's die in de schoolklas, op kantoor, of op de paardij-manege, of tussen collega's in de horeca ontstaan gaan vaak mis. Een fijne relatie is nu eenmaal uitzonderlijk ;-)
Tuurlijk, maar ik denk dat de kans dat je een succesvolle relatie hebt een stuk groter is met iemand van dezelfde inkomensklasse, achtergrond, soortgelijke levenservaringen en hobbies, een wat meer sociaal geaccepteerd beroep/verleden etc.
 
Tuurlijk, maar ik denk dat de kans dat je een succesvolle relatie hebt een stuk groter is met iemand van dezelfde inkomensklasse, achtergrond, soortgelijke levenservaringen en hobbies, een wat meer sociaal geaccepteerd beroep/verleden etc.
Dat kun je denken, heb ik geen enkel bezwaar tegen.

Ik sprak een jaar of 15 geleden een relatietherapeute (ik was op bezoek bij haar man, een psychiater) en vroeg haar hoeveel overeenkomsten er nodig zijn, of zij kan inschatten of een relatie gaat werken of lang kan duren op basis van overeenkomsten/verschillen. Ik had toen juist een vrouw ontmoet die uit een heel andere 'wereld' komt dan die waaraan ik gewend was.

Haar antwoord was kort en helder: dat speelt vrijwel geen rol van betekenis ook al wordt dat vaak gedacht. Voorwaarde voor succes is in hoeverre je de ander kunt verdragen, verschillen kunt overbruggen, je aanpassen. Dat kan van beide kanten evenveel komen, of grotendeels van een van de twee, als je elkaar maar ergens tegemoet komt. Kun je dat, dan zit je goed.

En een relatie met een DVP is daarbij vergeleken NOG vele malen uitzonderlijker
Goede schrijvers zijn zeldzaam, dus zoek je in de betere boekwinkel net wat langer in plaats van bij de Bruna op het station het eerste de beste boek van het schap te pakken.
;-)

deze thread gaat over 'verliefd op een dvp' dus feitelijk ben ik off topic als ik het heb over 'relatie met...'

;-)
 
Dat kun je denken, heb ik geen enkel bezwaar tegen.

Ik sprak een jaar of 15 geleden een relatietherapeute (ik was op bezoek bij haar man, een psychiater) en vroeg haar hoeveel overeenkomsten er nodig zijn, of zij kan inschatten of een relatie gaat werken of lang kan duren op basis van overeenkomsten/verschillen. Ik had toen juist een vrouw ontmoet die uit een heel andere 'wereld' komt dan die waaraan ik gewend was.

Haar antwoord was kort en helder: dat speelt vrijwel geen rol van betekenis ook al wordt dat vaak gedacht. Voorwaarde voor succes is in hoeverre je de ander kunt verdragen, verschillen kunt overbruggen, je aanpassen. Dat kan van beide kanten evenveel komen, of grotendeels van een van de twee, als je elkaar maar ergens tegemoet komt. Kun je dat, dan zit je goed.

Laten we eerlijk zijn, sommige 'fatsoenlijke dames' kunnen in het privéleven een veel ergere 'hoertje' zijn dan een dvp zelf! 😅

Dus in sommige gevallen is de relatie met een dvp veel stabieler dan met de vrouw die je op een nette datingsite hebt ontmoet..
😉
 
Ik moet er niet aan denken om weer verliefd te worden, en zeker niet op iemand in deze branche.
Ik ben zelf gescheiden na bijna 30 jaar huwelijk. Ondanks dat ik me soms wat viezig kan voelen omdat ik alleen maar jonge vrouwen bezoek, geniet ik maar van deze tijd in mijn leven. Wanneer ik weer een vrouw in het echte leven tegenkom die de moeite voor mij waard is is het ook over wat betreft mijn bezoekjes. Voorlopig kruis ik het hele land door naar verschillende privéhuizen en soms tref ik een dame die erg leuk, gezellig en vooral goed is, maar ik maak mij geen illusies. Ik ben geen jonge god, fitness model en voor de centen hoeven ze het ook niet te doen. Een innige relatie met een dvp zou ik zelfs als onwenselijk bestempelen, het zou zaken veel te gecompliceerd maken.
 
Laten we eerlijk zijn, sommige 'fatsoenlijke dames' kunnen in het privéleven een veel ergere 'hoertje' zijn dan een dvp zelf! 😅

Dus in sommige gevallen is de relatie met een dvp veel stabieler dan met de vrouw die je op een nette datingsite hebt ontmoet..
😉
als ik het zo lees is het aangaan van een relatie met een DVP zelfs stabieler.

jullie geloven ook allemaal in die mailtjes van Nigeriaanse prinsen die hun erfenis met je willen delen denk ik? ;)
 
Ik moet er niet aan denken om weer verliefd te worden, en zeker niet op iemand in deze branche.
Ik ben zelf gescheiden na bijna 30 jaar huwelijk. Ondanks dat ik me soms wat viezig kan voelen omdat ik alleen maar jonge vrouwen bezoek, geniet ik maar van deze tijd in mijn leven. Wanneer ik weer een vrouw in het echte leven tegenkom die de moeite voor mij waard is is het ook over wat betreft mijn bezoekjes. Voorlopig kruis ik het hele land door naar verschillende privéhuizen en soms tref ik een dame die erg leuk, gezellig en vooral goed is, maar ik maak mij geen illusies. Ik ben geen jonge god, fitness model en voor de centen hoeven ze het ook niet te doen. Een innige relatie met een dvp zou ik zelfs als onwenselijk bestempelen, het zou zaken veel te gecompliceerd maken.
Klinkt heel verstandig! Voor een ander kan het weer anders uitpakken.

jullie geloven ook allemaal in die mailtjes van Nigeriaanse prinsen die hun erfenis met je willen delen denk ik? ;)
Onduidelijk wie de 'jullie allemaal' zijn...

ik zie niet wat jou telkens weer naar dit onderwerp drijft ;-)
 
Onduidelijk wie de 'jullie allemaal' zijn...

ik zie niet wat jou telkens weer naar dit onderwerp drijft ;-)
Die lappen tekst van jou zijn pas onduidelijk man.

wat me hierheen drijft: het intrigeert me oprecht dat er nog zoveel mensen zijn waarbij dit gebeurt en dat her dus nog min of meer gepromoot wordt. En als ik even denk dat ik er een zootje van maak, lees ik dit allemaal en denk ik weer het valt nog wel mee met me
 
Dat kun je denken, heb ik geen enkel bezwaar tegen.

Ik sprak een jaar of 15 geleden een relatietherapeute (ik was op bezoek bij haar man, een psychiater) en vroeg haar hoeveel overeenkomsten er nodig zijn, of zij kan inschatten of een relatie gaat werken of lang kan duren op basis van overeenkomsten/verschillen. Ik had toen juist een vrouw ontmoet die uit een heel andere 'wereld' komt dan die waaraan ik gewend was.

Haar antwoord was kort en helder: dat speelt vrijwel geen rol van betekenis ook al wordt dat vaak gedacht. Voorwaarde voor succes is in hoeverre je de ander kunt verdragen, verschillen kunt overbruggen, je aanpassen. Dat kan van beide kanten evenveel komen, of grotendeels van een van de twee, als je elkaar maar ergens tegemoet komt. Kun je dat, dan zit je goed.

Je hebt het over verschillen overbruggen en jezelf aanpassen.

Ten eerste zal een groot deel van de mannen niet willen dat hun vrouw per dag een dozijn mannen neukt. Daar heb je groot verschil nummer 1.
Ten tweede zal als een dame toch met deze baan wil kappen, haar lifestyle enigszins willen behouden. De dvp's die het een beetje goed doen verdient bakken met geld, waarschijnlijk veel meer dan jij als potentiele vriend doet. Haar lifestyle onderhouden is erg moeilijk, vooral onze Roemeense vriendinnen kunnen er wat van.
Ten derde wil het overgrote deel terug naar thuisland als ze eenmaal genoeg gespaard hebben, zij hebben uberhaupt niet de mindset om hier te blijven en een leven te stichten. Obstakel nummer 3.
En wat ik nog het moeilijke vind is hoe je uberhaupt ertoe komt dat je elkaar leuk vindt, en vooral de dame. Bij raamprostitutie heb je vaak een beperkte tijd en vul je die met seks. Je komt uberhaupt niet tot een fatsoenlijk gesprek. Bij prive-ontvangst heb je vaak een taalbarriere en willen de dames je zsm weg hebben om de volgende binnen te laten. Dus hoe je tot de relatie komt is sowieso een raadsel.

Ik kan me overigens wel voorstellen dat een masseuse wel anders is dan een dvp. Ik denk dat een overgroot deel van de mannen dat qua beroep geen issue zouden vinden (ikzelf iig niet) en dat je bij een masseuse ook veel meer interactie hebt dan met een dvp en elkaar fatsoenlijk kan leren kennen en er een situatie is waaruit een relatie kan ontstaan.
 
Je hebt het over verschillen overbruggen en jezelf aanpassen.

Ten eerste zal een groot deel van de mannen niet willen dat hun vrouw per dag een dozijn mannen neukt. Daar heb je groot verschil nummer 1.
Ten tweede zal als een dame toch met deze baan wil kappen, haar lifestyle enigszins willen behouden. De dvp's die het een beetje goed doen verdient bakken met geld, waarschijnlijk veel meer dan jij als potentiele vriend doet. Haar lifestyle onderhouden is erg moeilijk, vooral onze Roemeense vriendinnen kunnen er wat van.
Ten derde wil het overgrote deel terug naar thuisland als ze eenmaal genoeg gespaard hebben, zij hebben uberhaupt niet de mindset om hier te blijven en een leven te stichten. Obstakel nummer 3.
En wat ik nog het moeilijke vind is hoe je uberhaupt ertoe komt dat je elkaar leuk vindt, en vooral de dame. Bij raamprostitutie heb je vaak een beperkte tijd en vul je die met seks. Je komt uberhaupt niet tot een fatsoenlijk gesprek. Bij prive-ontvangst heb je vaak een taalbarriere en willen de dames je zsm weg hebben om de volgende binnen te laten. Dus hoe je tot de relatie komt is sowieso een raadsel.

Ik kan me overigens wel voorstellen dat een masseuse wel anders is dan een dvp. Ik denk dat een overgroot deel van de mannen dat qua beroep geen issue zouden vinden (ikzelf iig niet) en dat je bij een masseuse ook veel meer interactie hebt dan met een dvp en elkaar fatsoenlijk kan leren kennen en er een situatie is waaruit een relatie kan ontstaan.
"hoi schat, hoe was je dag vandaag ". "nou goed hoor, ik had 15 klanten vandaag."

Als je daar boven staat heb je toch minimaal een opmerkelijke relatie.
 
Dat kun je denken, heb ik geen enkel bezwaar tegen.

Ik sprak een jaar of 15 geleden een relatietherapeute (ik was op bezoek bij haar man, een psychiater) en vroeg haar hoeveel overeenkomsten er nodig zijn, of zij kan inschatten of een relatie gaat werken of lang kan duren op basis van overeenkomsten/verschillen. Ik had toen juist een vrouw ontmoet die uit een heel andere 'wereld' komt dan die waaraan ik gewend was.

Haar antwoord was kort en helder: dat speelt vrijwel geen rol van betekenis ook al wordt dat vaak gedacht. Voorwaarde voor succes is in hoeverre je de ander kunt verdragen, verschillen kunt overbruggen, je aanpassen. Dat kan van beide kanten evenveel komen, of grotendeels van een van de twee, als je elkaar maar ergens tegemoet komt. Kun je dat, dan zit je goed.
Wijze woorden en heeeeeel herkenbaar. Maar het maakt ook gelijk duidelijk dat het een flinke uitdaging is.
 
als ik het zo lees is het aangaan van een relatie met een DVP zelfs stabieler.

jullie geloven ook allemaal in die mailtjes van Nigeriaanse prinsen die hun erfenis met je willen delen denk ik? ;)

Nou, niet iedereen heeft zoveel geluk als JIJ om zo'n mailtje van die prins te krijgen! 😂

maar in iedere geval jij hoef me niet in te lichten want ik val niet op Nigerianen..

Maar toch je bekentenis lijkt ook een beetje op een in de steek gelaten liefde ?? 🤭
🤣
 
Nou, niet iedereen heeft zoveel geluk als JIJ om zo'n mailtje van die prins te krijgen! 😂

maar in iedere geval jij hoef me niet in te lichten want ik val niet op Nigerianen..

Maar toch je bekentenis lijkt ook een beetje op een in de steek gelaten liefde ?? 🤭
🤣
Knap dat je dat er uit filtert, waar maak je dat uit op? (Is overigens niet eens in de buurt van de waarheid)
 
Bij prive-ontvangst heb je vaak een taalbarriere en willen de dames je zsm weg hebben om de volgende binnen te laten. Dus hoe je tot de relatie komt is sowieso een raadsel.
ik ben het met je punten eens, alleen dat elke prive ontvangst dame me zsm de deur uit wil werken is maar deels waar. Heb vaak genoeg na de verstreken tijd nog gehad dat ze wilden dat ik nog even bleef hangen. Pizza'tje bestellen (ja ja ik betaal dat ook voor haar), of koffie drinken. Soms hebben de dames zelf behoefte aan normaal gezelschap.

Ik wil eigenlijk nog toevoegen aan deze discussie dat je volgens mij weinig controle hebt over verliefd worden. Het overkomt je, je reptilenbrein is daar nou eenmaal daarop ingesteld. Net zoals dat een klant verliefd kan worden op een dvp denk ik dat een dvp ook verliefd kan worden op een klant. Ze zijn ook maar mensen. Nu vind ik wel dat een relatie die hieruit voort komt veel minder kans van slagen heeft. Dat onderken ik natuurlijk, het is gewoon een lastige situatie. Toch, dat het kan slagen bewijzen @carbon en JokePrive. Ondanks alles wat tegen kan zitten doen zij het toch maar even. Dat vind ik mooi om te lezen, waarom zou ik daar verder cynisch over doen
 
ik ben het met je punten eens, alleen dat elke prive ontvangst dame me zsm de deur uit wil werken is maar deels waar. Heb vaak genoeg na de verstreken tijd nog gehad dat ze wilden dat ik nog even bleef hangen. Pizza'tje bestellen (ja ja ik betaal dat ook voor haar), of koffie drinken. Soms hebben de dames zelf behoefte aan normaal gezelschap.

Ik wil eigenlijk nog toevoegen aan deze discussie dat je volgens mij weinig controle hebt over verliefd worden. Het overkomt je, je reptilenbrein is daar nou eenmaal daarop ingesteld. Net zoals dat een klant verliefd kan worden op een dvp denk ik dat een dvp ook verliefd kan worden op een klant. Ze zijn ook maar mensen. Nu vind ik wel dat een relatie die hieruit voort komt veel minder kans van slagen heeft. Dat onderken ik natuurlijk, het is gewoon een lastige situatie. Toch, dat het kan slagen bewijzen @carbon en JokePrive. Ondanks alles wat tegen kan zitten doen zij het toch maar even. Dat vind ik mooi om te lezen, waarom zou ik daar verder cynisch over doen
Carbon is pas een jaar op weg, Joke wat langer. Ik ga aan de situatie van Carbon nog geen conclusie verbinden, kom over een paar jaar nog maar een keer terug
 
Als ik dat idee zou krijgen zou ik het onderdrukken en er niets mee doen. Tenzij ze het openlijk uitspreekt (wat bij een vrouw een kans van nagenoeg nihil is) en zelfs dan zou ik meteen als eerste voorwaarde voor uberhaupt een stap richting een relatie stellen dat ze met deze job moet quitten. Net zoals ik meteen zou quitten met wandelen. Maar ik snap niet dat mannen nog steeds in dit soort dingen geloven. Andere werelden, andere levenservaringen, andere levenstandaarden etc., ga zo maar door. En tsjah, er zal vast her en der een uitzondering zijn waar het goed uitpakt. Maar dat is dan idd een uitzondering.
even hypothetisch, stel je hebt net een fijne tijd gehad met een dvp, goede sex een leuk gesprek, en ze zegt van joh, je bent mijn laatste klant en ik stop er voor vandaag mee, zullen we samen wat gaan drinken? Zou je op deze uitnodiging ingaan? gewoon iets drinken en zien hoe het loopt?

Ik ben benieuwd of @Eagle99 in het verleden ook wel eens gevallen is voor de charmes van een dvp..
Die indruk heb ik een beetje..
ik denk dat alle mannen die regelmatig de meisjes bezoeken, wel eens zijn gevallen voor de charmes van een dame. Tenminste ik wel, maar ik heb daar verder niks mee gedaan. Meestal volg ik in dit soort dingen mijn gevoel. Maar ik ben wek allert of er geen verborgen agenda van de dame is.
 
even hypothetisch, stel je hebt net een fijne tijd gehad met een dvp, goede sex een leuk gesprek, en ze zegt van joh, je bent mijn laatste klant en ik stop er voor vandaag mee, zullen we samen wat gaan drinken? Zou je op deze uitnodiging ingaan? gewoon iets drinken en zien hoe het loopt?
Grote kans van niet. Maar ik zie er ook geen kwaad in, ik ga immers ook wel eens met een collega of vriend een biertje drinken. Doorgaans word ik dan ook niet verliefd
 
Ik ben benieuwd of @Eagle99 in het verleden ook wel eens gevallen is voor de charmes van een dvp..
Die indruk heb ik een beetje..

Ik heb 1x gehad dat ik een dame leuk vond. En met leuk bedoel ik niet dat ik haar lichaam aantrekkelijk vond, maar gezicht, gedrag, persoonlijkheid etc.
En haar bezocht ik ook vaker dan ik normaal doe, ondanks dat ik haar lichamelijk niet eens echt aantrekkelijk vond en niet eens altijd goede seks had.
Maar de gesprekken waren erg leuk, ze was erg aardig, vriendelijk en we konden samen enorm lachen. Was ik verliefd? Nee, dat is een te groot woord.
Ik had echter wel de indruk dat ze mij wel leuk vond. Smoorverliefd? Nee, absoluut niet. Gewoon een leuke gast. Waarom ik dat dacht> ik kreeg diensten van haar die ze andere mannen niet gaf (weet ik via reviews) en het kwam heel vaak voor dat we ruim over de tijd waren en ze me vroeg om te blijven (niet tegen een vergoeding, maar om te praten en samen te zijn).
Uiteindelijk is toen de corona pandemie er tussen gekomen. Ik heb haar daarna wel terug gezien in de Doublet en ze staat er nu nog steeds af en toe.
Heb haar zelfs bezocht terwijl ik niet zeker wist of zij het was (haarkleur veranderd en ander soort makeup), ik herkende haar niet en zij wel (maakte zelfs een cynische opmerking). Sindsdien niet meer bezocht, ook omdat er niks borrelde.

even hypothetisch, stel je hebt net een fijne tijd gehad met een dvp, goede sex een leuk gesprek, en ze zegt van joh, je bent mijn laatste klant en ik stop er voor vandaag mee, zullen we samen wat gaan drinken? Zou je op deze uitnodiging ingaan? gewoon iets drinken en zien hoe het loopt?

Ik zou erop ingaan en als ik merk dat er gevoelens bij komen heel duidelijk aangeven wat ik denk. Maar als twee normale mensen een drankje doen zou ik niet afslaan. Maakt overigens niet uit welke dvp het is en of ik haar wel/niet knap vind, zou sowieso wel een drankje doen ja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Grote kans van niet. Maar ik zie er ook geen kwaad in, ik ga immers ook wel eens met een collega of vriend een biertje drinken. Doorgaans word ik dan ook niet verliefd

Oké, maar je moet nog eens eerlijk vertellen over je 'liefdes correspondentie' met die Nigeriaanse❤️‍🔥prinsje..

Ik ben erg benieuwd naar je verhaal, vertel ons een paar sappige details! Kom op Richard! 😝
 
Terug
Bovenaan Onderaan