Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het onlangs ook voorgehad dat ik een dame (@Isabelle) meer dan leuk begon te vinden. En met leuk bedoel ik niet alleen dat ik haar lichaam aantrekkelijk vond, maar ook haar gezicht, die ogen, haar gedrag, haar persoonlijkheid, haar aanpak etc.
En haar bezocht ik ook vaker dan ik normaal zou doen. Ik vond haar lichaam uitermate aantrekkelijk en vond de seks steeds super.
Maar ook de gesprekken waren erg leuk, Ik kon héél veel bij haar kwijt (en voor de grappigste hier, ja, ook heel wat kwakjes) Van haar kant uit leek ze mij eerlijk en open. Ze was erg aardig, vriendelijk en we konden samen goed lachen.
Dit alles in een periode waarin m'n huwelijk in een zware dip zit, en de cocktail om "verliefd" te worden was gemaakt.
Het ging zover dat ik het moeilijk kreeg om de recensies van andere gasten die haar bezochten in het 'gastenboek' van het privé-huis te lezen.
Voorlopig heb ik een stop gezet op onze ontmoetingen, en wandel ik ergens anders. Ik heb het er met haar ook open en eerlijk over gehad via dit forum. Ze begrijpt mijn stelling en wenst me alsnog veel geluk in mijn huwelijk, met m'n gezondheid en in m'n verdere leven.
Ik moet mezelf gaan inprenten dat ik één van haar zovele klanten ben , en dat er, hoe jammer het voor mij ook mag zijn, niks 'méér' in zit.
Mocht de toekomst echter uitwijzen dat ik bij ander dvp's niet vind wat ik bij haar vond, zal ik er zeker teruggaan.
Die knop omdraaien, en gewoon gaan voor de zalige seks die ik mijns inziens altijd had met haar.
Je gaat toch ook terug naar die bakker waar de broodjes en de gebakjes het beste zijn.
 
Laatst bewerkt:
Sometimes when we go out to dinner she pays, and if she wants something I sometimes make sure that I get it immediately, I buy flowers weekly, but I would not call that a commercial relationship, my neighbors also do such things ;-)
Hoe is het gebeurd dat je haar niet meer betaalde? Heeft zij dat aangeboden of heb jij dat gedaan?
 
Shiiiit, zoeken naar een speld in een hooiberg is gemakkelijker dan het vinden van een aan het onderwerp gerelateerde comment in dit topic. Wát een slap geouwehoer, herejezus zeg!
 
Wat een negatieve reacties hier allemaal seg, en behoorlijk stigmatiserend en onvriendelijk voor de DVPs. Ik heb namelijk enkel maar goede ervaringen eigenlijk met relaties met DVPs . Ik heb er nu al een 5 achter de rug waarvan sommige enkele jaren, soms stopt de dame met t werk (niet dat ik daar zelf achter vraag) en sommigen werkten verder tijdens onze relatie. (Ik heb alle begrip hiervoor want ik zou ook zoveel geld niet laten liggen bij momenten). Er zijn exen die op 1 dag meer verdienden dan ik op een week en ik verdien al goed mijn boterham.

Alle 5 waren ze zeer liefdevolle, vriendelijke dames en dames met het hart op de juiste plaats. En dit klinkt wrs belachelijk maar allemaal waren ze hondstrouw en monogaam in de relatie (uitgezonderd t werk dan ). Vaak lachten we met de sms'jes van klanten of cadeautjes die klanten geven enzovoort.

Ik vind relaties met DVPs meestal wel beter dan 'normale' vrouwen , omdat we seksueel beter matchen + deze vrouwen verdienen meer dan mij dus in tegenstelling tot sommige maten heb ik geen vrouw om te onderhouden, Altijd split bill.

Tevens zie je toch direct of een DVP verliefd is of gevoelens heeft, op de manier waarop ze je berichten stuurt enzovoort; is hetzelfde als bij normale niet werkende dames hoor. En die condoom blijft dan ook al snel achterwege.
 
Laatst bewerkt:
Wat een negatieve reacties hier allemaal seg, en behoorlijk stigmatiserend en onvriendelijk voor de DVPs. Ik heb namelijk enkel maar goede ervaringen eigenlijk met relaties met DVPs . Ik heb er nu al een 5 achter de rug waarvan sommige enkele jaren, soms stopt de dame met t werk (niet dat ik daar zelf achter vraag) en sommigen werkten verder tijdens onze relatie. (Ik heb alle begrip hiervoor want ik zou ook zoveel geld niet laten liggen bij momenten). Er zijn exen die op 1 dag meer verdienden dan ik op een week en ik verdien al goed mijn boterham.

Alle 5 waren ze zeer liefdevolle, vriendelijke dames en dames met het hart op de juiste plaats. En dit klinkt wrs belachelijk maar allemaal waren ze hondstrouw en monogaam in de relatie (uitgezonderd t werk dan ). Vaak lachten we met de sms'jes van klanten of cadeautjes die klanten geven enzovoort.

Ik vind relaties met DVPs meestal wel beter dan 'normale' vrouwen , omdat we seksueel beter matchen + deze vrouwen verdienen meer dan mij dus in tegenstelling tot sommige maten heb ik geen vrouw om te onderhouden, Altijd split bill.

Tevens zie je toch direct of een DVP verliefd is of gevoelens heeft, op de manier waarop ze je berichten stuurt enzovoort; is hetzelfde als bij normale niet werkende dames hoor. En die condoom blijft dan ook al snel achterwege.
Mooi man
 
Ik denk dat iedere doorgewinterde wandelaar dit minimaal 1x meegemaakt heeft..
Een dame waarbij je het gevoel krijgt dat het wel wat meer zou kunnen worden dan alleen betaalde bezoekjes. Helaas loopt het meestal verkeerd af.

Bizar trouwens dat die meiden kwa uiterlijk zo veranderen dat je ze niet eens meer herkent 🙄

Kwestie van coronakilo's, ander haarkleur en veel meer make-up. Echt jammer, want ze had een prachtgezicht en heeft niet zoveel make-up nodig, naturel/licht stond haar veel beter. En haar oude haarkleur vond ik ook beter staan eerlijk gezegd.
Heb haar sindsdien wel een paar keer zien staan en ieder keer wanneer ik langsliep was het langdurig oogcontact, maar voor mij was dat de laatste keer.
 
Voor sommigen is dit een serieuze
Wat een negatieve reacties hier allemaal seg, en behoorlijk stigmatiserend en onvriendelijk voor de DVPs. Ik heb namelijk enkel maar goede ervaringen eigenlijk met relaties met DVPs . Ik heb er nu al een 5 achter de rug waarvan sommige enkele jaren, soms stopt de dame met t werk (niet dat ik daar zelf achter vraag) en sommigen werkten verder tijdens onze relatie. (Ik heb alle begrip hiervoor want ik zou ook zoveel geld niet laten liggen bij momenten). Er zijn exen die op 1 dag meer verdienden dan ik op een week en ik verdien al goed mijn boterham.

Alle 5 waren ze zeer liefdevolle, vriendelijke dames en dames met het hart op de juiste plaats. En dit klinkt wrs belachelijk maar allemaal waren ze hondstrouw en monogaam in de relatie (uitgezonderd t werk dan ). Vaak lachten we met de sms'jes van klanten of cadeautjes die klanten geven enzovoort.

Ik vind relaties met DVPs meestal wel beter dan 'normale' vrouwen , omdat we seksueel beter matchen + deze vrouwen verdienen meer dan mij dus in tegenstelling tot sommige maten heb ik geen vrouw om te onderhouden, Altijd split bill.

Tevens zie je toch direct of een DVP verliefd is of gevoelens heeft, op de manier waarop ze je berichten stuurt enzovoort; is hetzelfde als bij normale niet werkende dames hoor. En die condoom blijft dan ook al snel achterwege.
Dank voor jouw bijdrage! Heel herkenbaar.

Voor enkelingen is dit onderwerp meer een moppentrommel of een plek waar ze zich kunnen afreageren maar over het algemeen is het wel te doen.
 
Wat een negatieve reacties hier allemaal seg, en behoorlijk stigmatiserend en onvriendelijk voor de DVPs. Ik heb namelijk enkel maar goede ervaringen eigenlijk met relaties met DVPs . Ik heb er nu al een 5 achter de rug waarvan sommige enkele jaren, soms stopt de dame met t werk (niet dat ik daar zelf achter vraag) en sommigen werkten verder tijdens onze relatie. (Ik heb alle begrip hiervoor want ik zou ook zoveel geld niet laten liggen bij momenten). Er zijn exen die op 1 dag meer verdienden dan ik op een week en ik verdien al goed mijn boterham.

Alle 5 waren ze zeer liefdevolle, vriendelijke dames en dames met het hart op de juiste plaats. En dit klinkt wrs belachelijk maar allemaal waren ze hondstrouw en monogaam in de relatie (uitgezonderd t werk dan ). Vaak lachten we met de sms'jes van klanten of cadeautjes die klanten geven enzovoort.

Ik vind relaties met DVPs meestal wel beter dan 'normale' vrouwen , omdat we seksueel beter matchen + deze vrouwen verdienen meer dan mij dus in tegenstelling tot sommige maten heb ik geen vrouw om te onderhouden, Altijd split bill.

Tevens zie je toch direct of een DVP verliefd is of gevoelens heeft, op de manier waarop ze je berichten stuurt enzovoort; is hetzelfde als bij normale niet werkende dames hoor. En die condoom blijft dan ook al snel achterwege.
Hoe weet je dat ze met andere niet om jouw sms berichtjes zitten te lachen? 🤨
 
De berichten over en weer kunnen ook via PM
Beetje afgedwaald hier van het onderwerp.
Mis de mooie verhalen over verliefd zijn op een dvp.
Misschien is dat wel omdat het niet zo ontzettend mooi is. Maar dat lijkt men niet te beseffen. Men gaat uit van die paar verhalen waarbij het wel goed uitpakt, al dan niet 5 keer achter elkaar….

Hoe weet je dat ze met andere niet om jouw sms berichtjes zitten te lachen? 🤨
Met haar andere relaties 😀. Trouwens ook een mooie opmerking, want wat hij eigenlijk zegt is dat men de romantici die bloemen en chocola meenemen eigenlijk gewoon belachelijk maakt. Denk daar maar eens over na. Hij spreekt zichzelf een beetje tegen in zijn eigen post

humor is niet voor iedereen weggelegd, het is een gave
Zo is het.
 
Met haar andere relaties 😀. Trouwens ook een mooie opmerking, want wat hij eigenlijk zegt is dat men de romantici die bloemen en chocola meenemen eigenlijk gewoon belachelijk maakt. Denk daar maar eens over na. Hij spreekt zichzelf een beetje tegen in zijn eigen post
Haha inderdaad ja, hadden we het vorig week nog over meen ik mij te herinneren. Bloemen waren een geweldig gebaar, ze zou het een supercharmant gebaar vinden etc. En nu zie je dat je wordt uitgelachen ook haha. Uiteindelijk hebben die dames of een pooier, of 1 man waar ze echt verliefd op zijn of uberhaupt geen behoefte aan een man.
Jij, de verliefde wandelaar die in de wolken is en met een bloemetje aan komt zetten bent niets anders dan een kneusje voor haar die ze zoveel mogelijk wil uitmelken. Vooral voor de Oostblokdames is dit zo. Je moet eens goed opletten hoe dames kijken als ze de straat in/uit lopen en hoe hun blik naar wandelaren is, dan merk je het wel vanzelf. Lieve mede-wandelaren, jullie zijn eigenlijk veel te goed(gelovig) voor deze wereld.
 
denk je dat die toeristen die je een deurtje zien binnen stappen je niet uitlachen? betalen voor sex, wat een kneus ben je dan

:rolleyes:

Een groot deel van de toeristen heeft thuis een dik lelijk wijf (vooral de Britten) en die durven niet eens naar binnen.
Als prostitutiebezoek zo raar is wat heeft de toerist daar dan te zoeken? Kijken wil hij dan wel.
 
Een groot deel van de toeristen heeft thuis een dik lelijk wijf (vooral de Britten) en die durven niet eens naar binnen.
Als prostitutiebezoek zo raar is wat heeft de toerist daar dan te zoeken? Kijken wil hij dan wel.
Als je in Nederland om je heen kijkt is dat ook steeds meer het geval 😀
 
Ik heb fantastische vrouwen meegemaakt uit Oekraïne en Rusland en andere plekken in Oost Europa. De jukbeenderen, het Slavische uiterlijk, de wil om te pleasen, echt heerlijk.

MAAR, ik heb ook en juist bij (sommige) Nederlandse/Nederlandstalige vrouwen een enorme klik. De communicatie is veel fijner en de paar dames die ik ken zijn ook nog eens wonderschoon.
 
Pak het hoofd van een Servisch/Bosnisch femme fatale girl. Eentje met zwart stijl haar, zwarte ogen en een beetje een bimbo look:

BjhQowrCUAES7Ib


Plak daar een latina reet aan. En niet een beetje, maar flinke:

23044561585e57fcc6b5dc17420aa414.jpg


Voeg daaraan toe het karakter van een Scandinavisch meisje:

scandinavian-witch-pythoness-runes-26494204.jpg


En je bent klaar. De perfect vrouw is er.
 
Pak het hoofd van een Servisch/Bosnisch femme fatale girl. Eentje met zwart stijl haar, zwarte ogen en een beetje een bimbo look:

BjhQowrCUAES7Ib


Plak daar een latina reet aan. En niet een beetje, maar flinke:

23044561585e57fcc6b5dc17420aa414.jpg


Voeg daaraan toe het karakter van een Scandinavisch meisje:

scandinavian-witch-pythoness-runes-26494204.jpg


En je bent klaar. De perfect vrouw is er.
Je vergeet haar hart. Een mooi hart is niet te versmaden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan