Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
. Hoe kan je er nou geen problemen mee hebben als je er over na
Hoe dat kan hoef ik jou toch niet uit te leggen? Als jij niet kan aanvaarden dat het voor een ander mogelijk is wat voor jou zelf niet te doen zou zijn... is toch geen enkel probleem?

Stel jij eet vlees en ik ben een vegetariër. En ik kom dan bij jou en zeg "hoe kan je er nu geen problemen mee hebben dat het een DIER is als je erover na"

;-)
 
Oké, maar je moet nog eens eerlijk vertellen over je 'liefdes correspondentie' met die Nigeriaanse❤️‍🔥prinsje..

Ik ben erg benieuwd naar je verhaal, vertel ons een paar sappige details! Kom op Richard! 😝
misschien heb je aan onderstaande link iets, over die Nigeriaanse Prins

 
misschien heb je aan onderstaande link iets, over die Nigeriaanse Prins

Ivoorkust is nog zo land waar dit handeltje aan de gang is en hoe dikwijls ik geen mails gekregen heb van u krijgt zoveel € maar eerst kosten betalen voor dit en dat 😂😂😂
 
Een relatie met een dvp. Mensen zouden dat sprookje echt uit hun hoofd moeten zetten. Hoe kan je er nou geen problemen mee hebben als je er over na
Nou Harry, ik zit even op je profiel te kijken en waar je allemaal op gereageerd hebt. Mozeskriebel, is er nog wel iets wat je leuk vind of wat je blij maakt, het is een en al negativiteit. Kom op man, ga iets doen wat je happy maakt.

Ivoorkust is nog zo land waar dit handeltje aan de gang is en hoe dikwijls ik geen mails gekregen heb van u krijgt zoveel € maar eerst kosten betalen voor dit en dat 😂😂😂
je of Ghana, eigenlijk al de West Afrikaanse landen. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
 
misschien heb je aan onderstaande link iets, over die Nigeriaanse Prins

Oh wacht even, Slavisch wist niet wat ik bedoelde met een Nigeriaanse Prins? Tja, dat zegt toch ook wel wat hè 😀
 
Oh wacht even, Slavisch wist niet wat ik bedoelde met een Nigeriaanse Prins? Tja, dat zegt toch ook wel wat hè 😀
ik weet dat niet zeker, of ze wist wat je bedoelde, vandaar ff deze link voor Slavisch.
Overigens denk ik aan de naam Slavisch aan een mooie Tsjechische, Poolse of Russische dame.

Idd maar als je die mails bekijkt geven ze meestal namen van bekende voetballers 😂😂😂 zoals ik in een mail ooit gekregen heb stuur dan geld op naar Mr Drogba in Abidjan 🤣🤣🤣
hahaha Mr Drogba. of Mr. Eto O
 
Als je die andere dames eens 100 euro per uur zou geven zul je verbaasd zijn hoe aardig ze kunnen zijn.
Ga bij je volgend bezoek maar aangeven dat je geen geld hebt en om een gratis beurt vragen, kijken hoe vriendelijk jouw dvp nog is.
Hier geloof ik niet in die andere dames verstaan het vak niet ook al bied ik ze 500 dan zullen ze mij nog niet iets bieden en als ik geen geld heb bezoek ik geen dames want ik weet heus hoe de wereld in elkaar zit maar ieder zijn mening 👍
 
Hoe kan je er nou geen problemen mee hebben als je eraan denkt hoeveel man
Het is duidelijk dat jij er heel erg mee zit ;-)

Ik kan je uitleggen hoe ik het ervaar maar ik weet zeker dat je het dan nog niet snapt. Toen ik het in het begin aan mijn (nu inmiddels) vriendin uitlegde vond ze mijn visie eerst opmerkelijk, daarna ging haar een licht op en kon ze het goed plaatsen.

Niemand doet jou kwaad, dus als ik jou was zou ik er niet van wakker gaan liggen. Je snapt iets niet. Okay, that's all.
 
Als je eens begint met gewoon punten tussen je zinnen te zetten, zoals een normaal mens, zodat ik kan zien waar de ene zin eindigt en de andere begint, zal ik je bericht lezen. Maar ik weiger om te gaan zitten puzzelen om te ontcijferen wat hier staat. Je kunt toch wel gewoon hoofdletters en punten gebruiken, zoals ieder ander?
Ik zal mijn leven beteren in de volgende tweet .dan hoor ik ook bij de normale mensen 😉
 
Laten we eerlijk zijn, sommige 'fatsoenlijke dames' kunnen in het privéleven een veel ergere 'hoertje' zijn dan een dvp zelf! 😅

Dus in sommige gevallen is de relatie met een dvp veel stabieler dan met de vrouw die je op een nette datingsite hebt ontmoet..
😉
Hmmm, als dvp ben ik netter en liever dan in mijne privé wat neuken betreft 😜
 
Ik heb 1x gehad dat ik een dame leuk vond. En met leuk bedoel ik niet dat ik haar lichaam aantrekkelijk vond, maar gezicht, gedrag, persoonlijkheid etc.
En haar bezocht ik ook vaker dan ik normaal doe, ondanks dat ik haar lichamelijk niet eens echt aantrekkelijk vond en niet eens altijd goede seks had.
Maar de gesprekken waren erg leuk, ze was erg aardig, vriendelijk en we konden samen enorm lachen. Was ik verliefd? Nee, dat is een te groot woord.
Ik had echter wel de indruk dat ze mij wel leuk vond. Smoorverliefd? Nee, absoluut niet. Gewoon een leuke gast. Waarom ik dat dacht> ik kreeg diensten van haar die ze andere mannen niet gaf (weet ik via reviews) en het kwam heel vaak voor dat we ruim over de tijd waren en ze me vroeg om te blijven (niet tegen een vergoeding, maar om te praten en samen te zijn).
Uiteindelijk is toen de corona pandemie er tussen gekomen. Ik heb haar daarna wel terug gezien in de Doublet en ze staat er nu nog steeds af en toe.
Heb haar zelfs bezocht terwijl ik niet zeker wist of zij het was (haarkleur veranderd en ander soort makeup), ik herkende haar niet en zij wel (maakte zelfs een cynische opmerking). Sindsdien niet meer bezocht, ook omdat er niks borrelde.
Ik denk dat iedere doorgewinterde wandelaar dit minimaal 1x meegemaakt heeft..
Een dame waarbij je het gevoel krijgt dat het wel wat meer zou kunnen worden dan alleen betaalde bezoekjes. Helaas loopt het meestal verkeerd af.

Bizar trouwens dat die meiden kwa uiterlijk zo veranderen dat je ze niet eens meer herkent 🙄
 
Bizar trouwens dat die meiden kwa uiterlijk zo veranderen dat je ze niet eens meer herkent 🙄
Een vriend die voor zijn hobby goochelaar is, liet me eens zien hoe hij pal voor mijn ogen iets kon laten 'verdwijnen' terwijl hij het in feite gewoon nog steeds vast hield. Door mijn aandacht te trekken naar een ander detail zag ik niet wat hij deed.
Zo kunnen geoefende vrouwen een 'masker' opzetten (of afdoen) zonder dat jij het in de gaten hebt.
;-)
 
misschien heb je aan onderstaande link iets, over die Nigeriaanse Prins


Bedankt voor je bezorgdheid, Rony 😘 maar ik weet natuurlijk wat Richard bedoelde in zijn post.

Uit eigen ervaring is het mij vaker overkomen dat bijvoorbeeld iemand uit India zich op de datingsite voordeed als iemand uit Dubai,
het mobiele nummer klopte, sommige verhalen ook, maar zijn foto niet, een beetje te veel kleur. 😅
Als het om Afrikaanse mannen gaat, is er één ding dat ze niet kunnen faken of verbergen en dat is hun opvallende Afrikaanse accent!

Maar probeer het zelf maar eens uit te leggen aan een vrouw die echt verliefd is op een 'Afrikaanse prinsje' pffff 😂
 
Uit eigen ervaring is het mij vaker overkomen dat bijvoorbeeld iemand uit India zich op de datingsite voordeed als iemand uit Dubai,
het mobiele nummer klopte, sommige verhalen ook, maar zijn foto niet, een beetje te veel kleur.
Waarschijnlijk sprak deze Indier de waarheid, er zijn ontzetten veel mensen uit India en Pakistan werkzaam en woonachtig in de Verenigde Arabische Emiraten.
 
Hmmm, als dvp ben ik netter en liever dan in mijne privé wat neuken betreft 😜
Enig! 😊

En jij hebt gelijk Belle, wij moeten altijd het verschil tussen privé- en beroepsleven houden, anders zou iedereen verliefd op ons zijn! 😜

Waarschijnlijk sprak deze Indier de waarheid, er zijn ontzetten veel mensen uit India en Pakistan werkzaam en woonachtig in de Verenigde Arabische Emiraten.
Ja, weet ik, maar hij was geen prinsje! 🤨
🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan