Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zo zie je maar weer.
Ben jij lekker een avondje met je vrienden op stap, Wordt ondertussen je vriendin in alle gaten genomen. Maar dat is even een mentale knop die je om moet zetten. ;)
Ja joh, geen enkel probleem. Ik zal het je sterker vertellen, graag zelfs. Zij brengt de cash mee naar huis, ik heb rust en kan lekker F1 of voetbal kijken en mijn PlayStation opstarten wanneer ik wil. Wat mij betreft doet ze het ook gewoon thuis want dan kan ze tussen de bukkakes door nog even een biertje voor me pakken.

en misschien zit er tussen mijn kutzwagers nog eentje die goed is in FIFA, dan kunnen we na zijn sessie nog even een potje gamen.
 
Ja joh, geen enkel probleem. Ik zal het je sterker vertellen, graag zelfs. Zij brengt de cash mee naar huis, ik heb rust en kan lekker F1 of voetbal kijken en mijn PlayStation opstarten wanneer ik wil. Wat mij betreft doet ze het ook gewoon thuis want dan kan ze tussen de bukkakes door nog even een biertje voor me pakken.

en misschien zit er tussen mijn kutzwagers nog eentje die goed is in FIFA, dan kunnen we zijn sessie nog even een potje gamen.
zo heb ik het nog nooit bekeken, maar ik ben nu wel overtuigd. Was er niet iemand die zei, ieder nadeel heeft zijn voordeel. Bovendien heb je altijd een nat kutje.
 
Kan blijkbaar niet posten zonder te quoten of ik zie de juiste knop niet.

Ik ga alleen maar "wandelen" als ik echt iets "voel" bij foto's en profiel. Heb op mijn 20 jarige wandelcarriere nog maar een 5tal keer gewandeld.

Meestal maak al paar weken op voorhand een keuze, geil ik mezelf weken op op die foto's, en spreek ik nadien maar af als die zin in haar blijft.

Heb sines een paar weken een nieuwe crush, gingen vandaag meeten maar is gisteren afgezegd omdat ze wegmoest vandaag en dat vergeten was.

Ik ga dan niet op zoek naar iets anders, ik blijf trouw wachten tot ze kan. Ondanks dat ik er nog nooit met afgesproken heb. Heb wel al gezien dat ze hier ook zit sinds een paar dagen dus ga niet veel meer zeggen.
zeer herkenbaar
 
Toch wel grappig. Er wordt hier vanalles geschreven over de DVP die andere mannen ontvangt.
Maar er zitten hier genoeg getrouwde mannen die eigenlijk precies hetzelfde doen. En die praten gewoon mee.
Wat is het verschil? Iemand van hier die een relatie met een DVP heeft, of iemand die getrouwd is en DVP's bezoekt.
Wat wil je hier precies mee zeggen?
Ik denk dat meer dan de helft van de leden, hier op GR in een relatie zit of misschien wel getrouwd is.
Soms wil je wel eens met een ander sexen, dan je partner. Daar is toch niks mee?
 
Ik heb zelf geen relatie en als ik die wel zou hebben (vriendin of getrouwd maakt niet uit) zou ik direct kappen met wandelen.
Voor mij is wandelen dan geen optie. En hetzelfde zou ik ook verlangen van mijn vriendin. Als zij in deze business zit moet zij ook kappen met haar werk.
Anders is het onbegonnen werk en hoeven we er niet eens aan te beginnen wat mij betreft.
 
Ik doel meer op de opmerkingen van sommigen dat je er 's over na moet denken dat als jij thuis zit en zij genomen wordt door anderen.
Ik vind het wel een leuke gedachtensprong naar de andere kant.

De vrouw thuis die niet weet welke dames allemaal door haar man worden bezocht hoeft er doorgaans niet over na te denken dat als zij thuis zit hij anderen neemt of door hen genomen wordt ;-)

Onwetendheid kan een zegen zijn voor sommigen.

Ik vermoed eigenlijk wel dat een man die een relatie aangaat met een dvp al een beetje weet wat zij voor haar beroep doet dus dat hij er niet over hoeft te peinzen als hij thuis zit, hij hoeft zich niet langdurig af te vragen wat zij in feite doet intussen. Niet achter de oren te krabben. Hij zal al wel een vermoeden hebben. Zou hij daar problemen mee hebben, dan zou hij er niet aan zijn begonnen, of er mee zijn gekapt zodra het uiteindelijk tot hem door was gedrongen. :)

Ik denk dat anderen die willen aanstippen wat in hun ogen de keerzijde is, willen zeggen "voor mij zou het niks zijn hoor."

Nou dat weten we dan ook weer! :)
 
Ik doel meer op de opmerkingen van sommigen dat je er 's over na moet denken dat als jij thuis zit en zij genomen wordt door anderen.
dat is nog wel een terechte opmerking? of niet soms?
Als jij een relatie hebt met een dvp moet je er tegen kunnen, dat je niet de enige bent waar ze het bed mee deelt.
De een hebt daar geen moeite mee, maar ik denk dat de meeste mannen daar niet aan moeten denken.
 
Ik heb zelf geen relatie en als ik die wel zou hebben (vriendin of getrouwd maakt niet uit) zou ik direct kappen met wandelen.
Voor mij is wandelen dan geen optie. En hetzelfde zou ik ook verlangen van mijn vriendin. Als zij in deze business zit moet zij ook kappen met haar werk.
Anders is het onbegonnen werk en hoeven we er niet eens aan te beginnen wat mij betreft.
Is voor iedereen anders natuurlijk.

Uit jouw tekst maak ik op dat het geen probleem zou zijn als jouw geliefde getrouwd is, dus haar delen met slechts één man, te weten haar echtgenoot, zou geen probleem zijn voor jou?

Ik heb dat een paar maal gehad jaren terig en het fijne was dat ik met de feestdagen helemaal geen verplichtingen had ;-)

Of bedoel je getrouwd met jou? In dat geval ben jij zelf de echtgenoot en dat maakt het wel simpeler alleen heb je dan die verplichte bezoekjes met de kerst ;-)
 
Ik doel meer op de opmerkingen van sommigen dat je er 's over na moet denken dat als jij thuis zit en zij genomen wordt door anderen.
Soms kan je zeer openminded zijn in een relatie. Ik bedoel ik ben overlangs met een collega op vakantie geweest als bedankje voor wat ik gedaan had. De aantrekkingskracht tussen die collega en mij is ook groot dat er wel wat meer gebeurt is . En zij is ook de enige die weet dat ik dames bezoek. Momenteel denk ik er nog niet aan om met wandelen te stoppen. Het is niet dat ik elke week nog wandel, hoewel ik de raad heb gekregen om mss toch te proberen om iets op te bouwen met die collega van mij. Weet ik niet of ik het wandelen zou kunnen laten omdat dat die beperkte dates die ik nog doe nog steeds voor mij als de dame leuk zijn.
 
Laatst bewerkt:
De getrouwde mannen hebben wél een mening over iemand van dit forum die een relatie hebben met een DVP. Maar gaan ondertussen wel vreemd met een DVP.
Vind ik nogal hypocriet
je weet niet of die getrouwde mannen vreemd gaan, er zijn er genoeg die met toestemming van de partner naar de hoeren gaan, of zelf aangemoedigd worden door vrouw lief.
 
In heel veel landen hoort het bij de cultuur om meerdere partners te hebben. bv in de islamitische cultuur. En nou niet roepen dat dat een achterlijke cultuur is. Het gaat mij om de mate van voorkomen.
Overigens zijn er ook culturen waarbij de vrouwen meerdere mannen kunnen hebben. Culturen die ook ouder zijn dan onze westerse cultuur.
Daarnaast is verschil tussen pure lust en liefde.
Als je echt stapel bent op iemand maakt het beroep niets uit. Persoonlijk heb ik er erg veel moeite mee als mijn partner ook nog een liefdesrelatie zou hebben met een ander.
Mijn vriendin heeft naast de relatie met mij ook nog een vriendin.
Met een vrouw kan ik niet concurreren.
Het heeft wel een tijdje geduurd voor ik het kon handelen. Scheelt dat we een kind samen hebben.
Toen ik 16 was nooit kunnen bedenken dat ik ooit zou betalen voor sex.
Geen van mijn vorige vriendinnen die wat bijverdienen als dvp hadden op hun 16e deze beroepskeuze in gedachte.
Wat ik wel weet dat de dvp dames tav verliefdheid op 'buitenvrouwen' meestal 0 tolerantie hebben.
Ik heb het destijds mijn relatie met een dvp verkloot door vreemd (liefdesrelatie met een ander) te gaan. Zero tolerance.
 
je weet niet of die getrouwde mannen vreemd gaan, er zijn er genoeg die met toestemming van de partner naar de hoeren gaan, of zelf aangemoedigd worden door vrouw lief.
Nou, dat zal wel de overgrote minderheid zijn. Er schrijven hier wel meer mensen op het forum 'dat de vrouw het weet', waarvan ik maar al te goed weet dat dat niet het geval is. Soms kan het voor jezelf een soort van goedpraten zijn door te doen alsof de partner er van weet. De meeste vrouwtjes zitten thuis in onwetendheid.
 
Nou, dat zal wel de overgrote minderheid zijn. Er schrijven hier wel meer mensen op het forum 'dat de vrouw het weet', waarvan ik maar al te goed weet dat dat niet het geval is. Soms kan het voor jezelf een soort van goedpraten zijn door te doen alsof de partner er van weet. De meeste vrouwtjes zitten thuis in onwetendheid.
Dat opent een nieuw verdienmodel Belle.
 
Nou, dat zal wel de overgrote minderheid zijn. Er schrijven hier wel meer mensen op het forum 'dat de vrouw het weet', waarvan ik maar al te goed weet dat dat niet het geval is. Soms kan het voor jezelf een soort van goedpraten zijn door te doen alsof de partner er van weet. De meeste vrouwtjes zitten thuis in onwetendheid.
Dat is een interessante inschatting. Hou je dan ook de boot af als je het gevoel hebt dat die vrouw van niks weet? Of bijf je dan louter professioneel? Als ik voor mezelf kijk.mijn vrouw weet het, en weet trouwens ook dat het heel occasioneel is. Dus daar zie ik geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan