Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik hoef zowiezo geen relatie, dus ook niet met een dvp. Mooier dan relatie is het hebben van zeg maar 5 a 10 goede vaste dames met n klik, hoeveel je aankan qua aandacht en financieel. Geeft veel genot en geluk.
Ook dat is een relatie maar dan van 30-60 minuten, zolang de date duurt. Velen onder ons vinden dat lang zat.
 
Nou, dat zal wel de overgrote minderheid zijn. Er schrijven hier wel meer mensen op het forum 'dat de vrouw het weet', waarvan ik maar al te goed weet dat dat niet het geval is. Soms kan het voor jezelf een soort van goedpraten zijn door te doen alsof de partner er van weet. De meeste vrouwtjes zitten thuis in onwetendheid.
Ik betwijfel dat Belle, ik denk dat het vaak een soort van stilzwijgende afspraak is tussen de man en de vrouw. Na een paar jaar huwelijk of samenwonen en als er kinderen komen en opgroeien, wordt het op een gegeven moment een soort van sleur, Ik kan me wel voorstellen, dat de man niet zegt van, ik ben vanavond iets later want ik wil eens flink van bil gaan bij een professionele sexwerker.

Misschien een idee, om daar eens een quote van te houden hier op het forum.
 
Is voor iedereen anders natuurlijk.

Uit jouw tekst maak ik op dat het geen probleem zou zijn als jouw geliefde getrouwd is, dus haar delen met slechts één man, te weten haar echtgenoot, zou geen probleem zijn voor jou?

Ik heb dat een paar maal gehad jaren terig en het fijne was dat ik met de feestdagen helemaal geen verplichtingen had ;-)

Of bedoel je getrouwd met jou? In dat geval ben jij zelf de echtgenoot en dat maakt het wel simpeler alleen heb je dan die verplichte bezoekjes met de kerst ;-)
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ik mijn partner niet zou willen delen met iemand anders, of het nou een vriendin is waar ik een relatie mee heb of mijn echtgenote is voor mij geen verschil. Commitment is commitment. Gadver, moet er niet aan denken dat ik mijn partner bewust deel met iemand anders. Nee dank je.
 
je weet niet of die getrouwde mannen vreemd gaan, er zijn er genoeg die met toestemming van de partner naar de hoeren gaan, of zelf aangemoedigd worden door vrouw lief.
Het gaat ook niet zo zeer om de toestemming, het gaat erom dat jij als man wél met meerdere personen mag neuken, maar jouw partner mag dat absoluut niet. Ik hoor het die brave echtgenoten al zeggen tegen hun vrouw "Schat, ik ga weer even met andere mensen neuken, jij niet doen eh anders ben je een smerig wijf en schop ik je het huis uit. Je weet dat ik een hekel heb aan partners die buiten de deur neuken. Nou tot straks maar weer *kus op voorhoofd*"
 
In heel veel landen hoort het bij de cultuur om meerdere partners te hebben. bv in de islamitische cultuur. En nou niet roepen dat dat een achterlijke cultuur is. Het gaat mij om de mate van voorkomen.
Overigens zijn er ook culturen waarbij de vrouwen meerdere mannen kunnen hebben. Culturen die ook ouder zijn dan onze westerse cultuur.
Daarnaast is verschil tussen pure lust en liefde.
Als je echt stapel bent op iemand maakt het beroep niets uit. Persoonlijk heb ik er erg veel moeite mee als mijn partner ook nog een liefdesrelatie zou hebben met een ander.
Mijn vriendin heeft naast de relatie met mij ook nog een vriendin.
Met een vrouw kan ik niet concurreren.
Het heeft wel een tijdje geduurd voor ik het kon handelen. Scheelt dat we een kind samen hebben.
Toen ik 16 was nooit kunnen bedenken dat ik ooit zou betalen voor sex.
Geen van mijn vorige vriendinnen die wat bijverdienen als dvp hadden op hun 16e deze beroepskeuze in gedachte.
Wat ik wel weet dat de dvp dames tav verliefdheid op 'buitenvrouwen' meestal 0 tolerantie hebben.
Ik heb het destijds mijn relatie met een dvp verkloot door vreemd (liefdesrelatie met een ander) te gaan. Zero tolerance.

Lekker consequent. Zelf 10 man afwerken per dag maar niet willen dat je man vreemdgaat.
En dat scharen onder 'professionalisme' vind ik wel heel makkelijk hoor.
Dan zou ik als man zeggen dat ik ook een 'zakelijke' relatie heb en meerdere dvp's per week afwerken.
 
Lekker consequent. Zelf 10 man afwerken per dag maar niet willen dat je man vreemdgaat.
En dat scharen onder 'professionalisme' vind ik wel heel makkelijk hoor.
Dan zou ik als man zeggen dat ik ook een 'zakelijke' relatie heb en meerdere dvp's per week afwerken.
Als jij dan ook evenveel geld mee brengt op het einde van de dag, dan zou dat geen probleem moeten vormen he. 😉
 
Lekker consequent. Zelf 10 man afwerken per dag maar niet willen dat je man vreemdgaat.
En dat scharen onder 'professionalisme' vind ik wel heel makkelijk hoor.
Dan zou ik als man zeggen dat ik ook een 'zakelijke' relatie heb en meerdere dvp's per week afwerken.
Goed lezen!!!!
Verliefd worden mag niet, 'puur sex' met een ander wel.
In mijn huidige relatie mag allebei. Helaas kan ik maar een liefdesrelatie gelijktijdig handelen.
I know, ik ben verre van perfect.
 
ik denk dat het vaak een soort van stilzwijgende afspraak is tussen de man en de vrouw.
Je hebt wellicht gelijk, maar in mijn ervaringen met relaties met getrouwde vrouwen in het verleden bleek dan enkele keren dat die 'stilzwijgende afspraak' door de man werd gezien als "we doen allebei wel wat maar als ik erachter kom wat jij doet dan word ik heel boos" ;-)
Dus misschien zou dat andersom ook wel kunnen voorkomen. Dat de man denkt "dit mag ik wel" tot zij er de details van hoort.
 
Als jij dan ook evenveel geld mee brengt op het einde van de dag, dan zou dat geen probleem moeten vormen he. 😉
Dit is dus exact waarom een deel van de mannen hier zegt en denkt dat een relatie met een dvp in de meeste gevallen gedoemd is te mislukken.
Want tegenover vrij logische gevoelens van een man zet jij materiele zaken neer. Als er geen gevoel of wederzijds respect isin een relatie en geld is belangrijker dan dat hoeft zo'n relatie al niet meer.

'Schat, je hebt volkomen gelijk en ik snap heel goed dat je niet wil dat ik met andere mannen het bed deel. Dat zou ik namelijk ook niet fijn vinden bij jou. Dus ik zal kappen met deze baan en een ander baan zoeken. En dan leven wij maar niet van 10k per maand maar van een modaal inkomen net zoals de overige miljoenen in dit land doen. Ons relatie is veel belangrijker dan die paar extra k per maand voor mij'.

Als het niet zo kan zegt dat heel, heel veel over de kwaliteit van je relatie.
 
Goed lezen!!!!
Verliefd worden mag niet, 'puur sex' met een ander wel.
In mijn huidige relatie mag allebei. Helaas kan ik maar een liefdesrelatie gelijktijdig handelen.
I know, ik ben verre van perfect.

En hoe maak jij dat onderscheid tussen puur sex en verliefdheid? Kan jij de gevoelens van iemand anders lezen?
Wat als de man/vrouw continu dezelfde dvp bezoekt of dezelfde scharrel? Wat dan? Hoe ga jij bewijzen dat het puur sex is en geen verliefdheid?
Dat gaat dus niet knagen aan je?
 
En hoe maak jij dat onderscheid tussen puur sex en verliefdheid? Kan jij de gevoelens van iemand anders lezen?
Wat als de man/vrouw continu dezelfde dvp bezoekt of dezelfde scharrel? Wat dan? Hoe ga jij bewijzen dat het puur sex is en geen verliefdheid?
Dat gaat dus niet knagen aan je?
Bij sommigen blijkbaar niet. Voor zo'n relatievorm zijn meer mensen ongeschikt dan dat er geschikt zijn.
 
En hoe maak jij dat onderscheid tussen puur sex en verliefdheid? Kan jij de gevoelens van iemand anders lezen?
Wat als de man/vrouw continu dezelfde dvp bezoekt of dezelfde scharrel? Wat dan? Hoe ga jij bewijzen dat het puur sex is en geen verliefdheid?
Dat gaat dus niet knagen aan je?
Als je het zelf ervaart ken je het verschil. Als je dat niet kan aanvoelen is elke relatie gedoemd te mislukken. Behalve die met (five finger) Mary.
Ik hoef overigens niets 'te bewijzen'. De laatste keer dat ik iets moest bewijzen was bij mijn promotieonderzoek al heel lang geleden.
 
Dit is dus exact waarom een deel van de mannen hier zegt en denkt dat een relatie met een dvp in de meeste gevallen gedoemd is te mislukken.
Want tegenover vrij logische gevoelens van een man zet jij materiele zaken neer. Als er geen gevoel of wederzijds respect isin een relatie en geld is belangrijker dan dat hoeft zo'n relatie al niet meer.
Jij zegt eerder (#1.632)
"Dan zou ik als man zeggen dat ik ook een 'zakelijke' relatie heb en meerdere dvp's per week afwerken."
De ene wordt betaalt en de ander betaalt voor een neukbeurt.
De ene brengt geld binnen en de ander smijt het buiten.
 
Als je het zelf ervaart ken je het verschil. Als je dat niet kan aanvoelen is elke relatie gedoemd te mislukken. Behalve die met (five finger) Mary.
Ik hoef overigens niets 'te bewijzen'. De laatste keer dat ik iets moest bewijzen was bij mijn promotieonderzoek al heel lang geleden.
Je kan dus geen onderscheid maken en gokt maar wat. Dank je voor het antwoord.
 
Jij zegt eerder (#1.632)
"Dan zou ik als man zeggen dat ik ook een 'zakelijke' relatie heb en meerdere dvp's per week afwerken."
De ene wordt betaalt en de ander betaalt voor een neukbeurt.
De ene brengt geld binnen en de ander smijt het buiten.

En dat maakt het dan meteen goed? Mag jouw man ook drugsdealer of huurmoordenaar zijn, als hij maar geld brengt?
Of een ander baan hebben die jij moreel zou afkeuren?
 
Je kan dus geen onderscheid maken en gokt maar wat. Dank je voor het antwoord.
Dat is jouw conclusie die je presenteert als de absolute waarheid. Jij kent mij niet eens…..
Hoe zo 'gokt maar wat?
Ik zei wat over vaardigheden om signalen van een ander te kunnen aanvoelen. Dus dat noem jij gokken en geen onderscheid kunnen maken?
Hoe dan ook ik ben hardstikke blij met al mijn relaties en met mij mijn vriendinnen.
Al mijn dvp vriendinnen destijds heb ik makkelijk kunnen onderhouden dus geen enkele druk om door te werken of te stoppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan