Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mee eens. Verliefdheid berust meestal op een fantasie van een lang en gelukkig samenzijn. Vaak met iemand die je eigenlijk maar amper kent.
En als je verliefd wordt op een niet-dvp, is dat toch ook heel vaak iemand die je nog maar amper kent. Wat is dan je punt??

Ik denk dat de meeste mannen gewoon redeneren vanuit een exclusieve bezitsdrang, een soort eigenaar zijn van hun partner op seksueel gebied. Zijzelf mogen rustig 'wandelen' en aan fucking around doen, maar van hun partner moet iedereen met zijn handen (en ook met de rest haha) afblijven. De vraag is, of het een goede basis is voor een relatie, als je je zo fel op seks gaat fixeren.

De meesten zullen 'verliefd' worden als zij x aantal keer bij diezelfde dame seks gingen hebben. Eigenlijk is dat niet echt 'verliefd' maar eerder verslaafd, of verblind door het genot van de seks. Alsof het leven enkel seks is...

Als je wil weten of je met een dvp mogelijk toch 'verder' zou kunnen optrekken, kan je een simpele regel hanteren: als je minstens 50 keer urenlang met haar samen was zonder te betalen maar ook zonder seks, dan is er kans dat je elkaar boeiend genoeg vindt voor een relatie.

En als je verliefd wordt op een niet-dvp, is dat toch ook heel vaak iemand die je nog maar amper kent. Wat is dan je punt??

Ik denk dat de meeste mannen gewoon redeneren vanuit een exclusieve bezitsdrang, een soort eigenaar zijn van hun partner op seksueel gebied. Zijzelf mogen rustig 'wandelen' en aan fucking around doen, maar van hun partner moet iedereen met zijn handen (en ook met de rest haha) afblijven. De vraag is, of het een goede basis is voor een relatie, als je je zo fel op seks gaat fixeren.

De meesten zullen 'verliefd' worden als zij x aantal keer bij diezelfde dame seks gingen hebben. Eigenlijk is dat niet echt 'verliefd' maar eerder verslaafd, of verblind door het genot van de seks. Alsof het leven enkel seks is...

Als je wil weten of je met een dvp mogelijk toch 'verder' zou kunnen optrekken, kan je een simpele regel hanteren: als je minstens 50 keer urenlang met haar samen was zonder te betalen maar ook zonder seks, dan is er kans dat je elkaar boeiend genoeg vindt voor een relatie.
Nee, ik zeg helemaal niet dat verliefd worden op een dvp anders is dan op wie dan ook. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.

Verliefdheid is een stofje dat in de hersenen wordt aangemaakt en heeft verder weinig met rationaliteit te maken.

Ik heb hier verder ook geen enkele behoefte hier een punt te maken. Ik constateer alleen.

Wat de exclusieve bezitsdrang van "de meeste mannen" aangaat, weet ik het ook niet . Ik kan mij hier in ieder geval niet mee identificeren.

Wat de exclusieve bezitsdrang van "de meeste mannen" aangaat, weet ik het ook niet . Ik kan mij hier in ieder geval niet mee identificeren.
Dat is nochtans de plausibele reden waarom er zo vaak raar gekeken wordt naar een koppel waarvan de vrouw sekswerk doet. Je leest ook in dit topic bv ,dat 'dit niet kan' of 'geen goed idee is'. Je kan blijkbaar wel perfect een relatie hebben en dames bezoeken, maar een relatie met een dame blijft iets verdacht.

Dat is nochtans de plausibele reden waarom er zo vaak raar gekeken wordt naar een koppel waarvan de vrouw sekswerk doet. Je leest ook in dit topic bv ,dat 'dit niet kan' of 'geen goed idee is'. Je kan blijkbaar wel perfect een relatie hebben en dames bezoeken, maar een relatie met een dame blijft iets verdacht.
Ik ben zelf zo raar dat ik helemaal nergens raar naar kijk. Wat voor relatie wie dan ook met wie heeft interesseert mij dan ook weinig. Als jij een een prima relatie hebt met een dame? Hulde, ik ben alleen blij voor je. Maar voor klanten die per ongeluk verliefd worden op een dame, zeg ik, doe het liever niet. De meesten hebben niet zo veel geluk als jij.

Ik ook niet. 0%
Jij niet. Swingers ook niet. Maar het gros van de mensen duidelijk dus wel.

De alomgekende hypocriete houding tov seks met verschillende partners. "De mensen" veroordelen daarin nog al te vaak zowel mannen als vrouwen die dit doen, maar de mannen hebben dan vaak nog het lelijke kantje om zichzelf niet in vraag te stellen als ze naar dvp's gaan, maar wel vinden ze een dvp als partner dus 'geen goed idee' omdat die met veel mannen seks heeft, en ze willen hun partner exclusief voor zichzelf.

Ik zie dat ook op een andere manier, maar het is duidelijk te merken aan reacties die ik wel eens hoor, dat dit zeker geen algemene visie is in de samenleving. Zelfs dus ook de mannen die buiten de deur neuken, vinden het raar dat iemand er kan mee leven dat anderen 'aan jouw partner zitten'. De logica is daar ver zoek.
Maar voor klanten die per ongeluk verliefd worden op een dame, zeg ik, doe het liever niet. De meesten hebben niet zo veel geluk als jij.
Om dat te vermijden moet je denkelijk je partner helemaal inpakken met een burkaatje en een hoofdoek, en haar vastbinden aan de poot van de keukentafel :).

Ik ken denkelijk méér vrouwen die helemaal géén dvp zijn maar die wel uit werken gaan en op het werk op iemand verliefd worden en daar een serieuze affaire mee beginnen, als dat ik dvp's ken die echt op een klant verliefd worden. Ik spreek dan over diepere gevoelens, niet over klantenbinding en goede service geven en prima acteerwerk naar de klant toe.

Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
53.967
Leden
44.712
Nieuwste lid
Aguila
Terug
Bovenaan Onderaan