Als ik moderator was verdwenen er wel een paar berichten hahaJa, en wat moeten we dan van deze bijdrage wel niet zeggen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ik moderator was verdwenen er wel een paar berichten hahaJa, en wat moeten we dan van deze bijdrage wel niet zeggen.
Als ik moderator was verdwenen er wel een paar berichten haha
Ja maar hier kunnen we toch niks mee , gaat nergens over wat betekent dvpWees een beetje lief voor elkaar
Stof tot nadenken...Ja, en wat moeten we dan van deze bijdrage wel niet zeggen.
Ze waren wel een beetje lang altijd....Ik mis Knightrider en zijn verhalen.
Op dit moment ben ik zelfs niet op mijn favoriet verliefd.Het is hier wachten op een echt mooi verhaal dat er weer iemand verliefd is op een dvp. Ik mis Knightrider en zijn verhalen.
Dat is tenminste eens wat anders dan reacties van welgeteld één woord....Ze waren wel een beetje lang altijd....![]()
Prei!Precies!
Waarom zou je verliefd willen worden op een dvp wat vervolgens niet beantwoord kan worden van haar kant?Op dit moment ben ik zelfs niet op mijn favoriet verliefd.
Dus: als iemand een leuke dame voor me weet om verliefd op te worden, dan wil ik wel weer iets toevoegen hier.
Ik ben gecharmeerd van Oost-Europese vrouwen en val op Slavische gezichten. Mediterraan uiterlijk kan ik ook waarderen, maar geen Latina svp. Qua figuur het liefste 'petite', omdat ik zelf ook niet de grootste ben.
Goede beheersing Engels is een vereiste. Ze moet een leuke gesprekspartner zijn en enige intelligentie hebben.
Dus kom maar op met de tips.
Ik meende het ook niet serieus. Ik zei het omdat er kennelijk in dit topic behoefte is aan nieuwe ervaringsverhalen. Waar ik dus geen bijdrage aan kan leveren.Waarom zou je verliefd willen worden op een dvp wat vervolgens niet beantwoord kan worden van haar kant?
Ja, zo is het bij mij ongeveer ook. Ik voel lichamelijke aantrekking tot mijn favoriet en vind haar een erg prettige persoonlijkheid. Ik geniet van zowel de seks als de ontmoeting zelf en de gesprekken.Ik heb geen verliefdheid voor mijn favoriet maar voel me wel tot haar aangetrokken. Tijdens het spel heb je vaak verschillende gevoelens maar ik ben rationeel genoeg om ze te kunnen scheiden.
en je echte geliefde thuis die geniet ook van haar HVP (heer van plezier )Ja, zo is het bij mij ongeveer ook. Ik voel lichamelijke aantrekking tot mijn favoriet en vind haar een erg prettige persoonlijkheid. Ik geniet van zowel de seks als de ontmoeting zelf en de gesprekken.
Maar mijn echte liefde zit thuis. Zo is het en niet anders. Die wetenschap vormt ook een soort buffer tussen mij en de DVP.
Ik vergelijk het ontstaan van een relatie tussen DVP en klant met door de bliksem getroffen worden of de loterij winnen: het is mogelijk en het gebeurt. Maar de kans is in feite miniem. Ik weet dat er genoeg voorbeelden zijn van geslaagde relaties, dus wie ben ik om te zeggen: dat kan nooit goed gaan? Maar nogmaals: de statistische kans is heel klein.
En ongetwijfeld komen hier weer reacties op met anekdotisch bewijs. 'Ik heb een fijne relatie met een sekswerker.' Ik geloof je meteen. Maar zet dat ene contact waar iets uit ontstaat tegenover al die duizenden dates die zakelijk of hoogstens vriendschappelijk blijven en je beseft hoe klein de kans is.